Spørgsmål ang.bad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

Ni-ko-li-ne

Hver 3. Dag på Børnelægens anvisning... Det er bedst for huden når man lider af eksem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

louisevl

Anonym skriver:

Hvor mange gange om ugen kommer Jeres guldklumper i bad??

Min dreng er 10 uger og kommer i bad hver dag. Han elsker det simpelthen og så er det med til at skabe en rigtig god rutine om aftenen for ham.

Anmeld

23. september 2011

AdamsMor

Min dreng (snart 2 år) kommer i bad hveranden eller tredje dag - lidt afhængig af skidt-niveau

Da han var helt lille, var det sjældnere, for han HADEDE at være i bad og mit moderhjerte kunne slet ikke holde ud at han græd så meget. Men så blev han vasket meget gundigt på puslebordet over det hele hver morgen og det gik bedre.

Han kunne først lide badet, da han var 6 mdr gammel, så det var hårdt.

Anmeld

23. september 2011

*A*

Mine drenge kommer i bad hver 2. dag

Anmeld

23. september 2011

Mamalou

Villads på fire måneder bliver vasket hver dag og kommer i bad hver anden og nogle gange hver tredje dag.

Anmeld

23. september 2011

Mamalou

Zeus skriver:

Jeg har svaret 2 gange om ugen, men det er hvor hun kommer rigtigt i bad.. Ellers får hun en powershower i håndvasken hver dag, når hun har spist aftensmad, fordi hun har det med at køre hænderne rundt i håret når hun spiser

Det ser bare rigtig hyggeligt ud

Anmeld

23. september 2011

Benjamins'mor

Benjamin kommer i bad hver anden dag normalt, men hvis han bliver ekstra beskidt i DP kommer han i bad oftere. Så det er lidt forskelligt. 

Anmeld

23. september 2011

betjenten

Ibber på 15 mdr. kommer i bad hver dag  Det er blevet en del af putteritualet, og han er så møg træt efter aftensmaden, så det gør lige at vi kan holde ham 1 time mere  Og nej er ikke en ond mor, men han kommer i seng kl 18-18.30!!!

Anmeld

23. september 2011

Fru Aagaard

Trunte på snart 6 år, kommer i bad hver dag og smøres ind

Når den lillepigen kommer, tja, det jo nok ikke SÅ tit, det første stykke tid har de jo deres forsterfedt, de fleste, og kommer jo an på så meget, men tænker 1-2 gange om ugen fra de er 1-2 mdr. Måske mindre - somsagt kommer an på meget

Anmeld

23. september 2011

Valle81

SjeBets skriver:

alt mellem 1 gang i ugen til hver dag kommer helt an på mange ting som årstid, vejr, aktiviteter, alder med mere

10*

Og nogle dage to gange hvis fx han har grattet lidt for meget med mad fx til morgen og til aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.