Spørgsmål ang.bad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

Maja88

2-3 gange om ugen...

hun er 6 måneder..

vasker hende dog grundigt hver dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Hvem?

Anonym skriver:

Hvor mange gange om ugen kommer Jeres guldklumper i bad??

Mine er 20 mdr og 9 mdr og de er i bad hver eneste dag

Anmeld

22. september 2011

sne190810

Babymor2010 skriver:

Det var egentlig en god ide med vasken, hvorfor har jeg ikke tænkt på det 

Hehe, jeg har lært det fra barns ben af ..

Min mor har altid gjort det med min lillebror og mig. Men det er en super måde lige at få vasket dem dernede i bleområdet, og så usynlig snavs og sure lugte kan komme væk. I hvert fald når de små banditter bliver så store, og begynder at skide 'rigtig' lååårt ..  

Anmeld

22. september 2011

Clisolka

sne190810 skriver:

Min mor har altid gjort det med min lillebror og mig. Men det er en super måde lige at få vasket dem dernede i bleområdet, og så usynlig snavs og sure lugte kan komme væk. I hvert fald når de små banditter bliver så store, og begynder at skide 'rigtig' lååårt ..  

Ja, lige en hurtig tur i vasken - det er da genialt!  Haha, det må jeg have afprøvet herhjemme.

Anmeld

22. september 2011

Zeus

Jeg har svaret 2 gange om ugen, men det er hvor hun kommer rigtigt i bad.. Ellers får hun en powershower i håndvasken hver dag, når hun har spist aftensmad, fordi hun har det med at køre hænderne rundt i håret når hun spiser

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. september 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Hvor mange gange om ugen kommer Jeres guldklumper i bad??

hver dag - 9 måneder

Anmeld

22. september 2011

Zeus

sne190810 skriver:

Hihi, har faktisk et billede hvor min far bader mig i håndvasken

Anmeld

22. september 2011

sne190810

Zeus skriver:

Hihi, har faktisk et billede hvor min far bader mig i håndvasken

Arh men, det er altså også smart måde

Anmeld

22. september 2011

Trolde_mor

Kian kommer i bad hver aften Selvfølgelig er der ind imellem han er for træt og så kommer han selvfølgelig bare direkte i seng

Anmeld

22. september 2011

Laura.

sne190810 skriver:

.. Når hun trænger

Ej, nok en to gange om ugen. Men når jeg siger bad, så mener jeg i hendes karbad med legetøj og skum osv.

Næsten hver dag får hun et såkaldt 'numsebad'  Dvs. jeg fylder min håndvask/køkkenvask med vand og så bliver hun lige sat og får vasket numsen ordentligt. Tager maks 2-3 min.
Det syntes jeg er rart, efter hun en hel dag har rendt rundt med tis og afføring i sin ble. Tænker det også må være meget rart lige at få vasket måsen, inden man skal sove ..

Det er sjovt, for jeg fik også bad i køkkenvasken da jeg var lille... og alle mine søskende også... troede ikke andre gjorde det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.