For fanden det er hårdt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

nielsen80

kvinde84 skriver:

Jeg skal selv teste!

Ja man skal så absolut tillade sig at have sine op og nedture, det SKAL der være plads til! Intet læger så godt som en alvorlig tudetur, hvor tårerne pisker ned (en egenskab som min kæreste iøvrigt misunder mig). Min nedtur kom mærkeligt nok, allerede om aftenen på ÆO dagen, og dagen efter ÆO. Jeg græd som pisket, fordi vi nu havde været igennem behandling, og nu var kun tilbage, at vente på det evigt negative resultat. Nu prøver jeg bare på at holde modet oppe til på lørdag, og håber at HVIS min mens endelig skulle dukke op, at den så dukker op NU!

Der er ikke noget som en god tudetur. Mine kommer og går, men i dag er slem.

Jeg er sikker på, du nok skal få gode nyheder på lørdag - det er jo super positivt, mens ikke er kommet endnu( jeg får jo ekstra HCG, så det kan jeg desværre ikke regne med, men det kan du!!!)

for at vi begge får en fantastisk weekend!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

kvinde84

nielsen80 skriver:

Der er ikke noget som en god tudetur. Mine kommer og går, men i dag er slem.

Jeg er sikker på, du nok skal få gode nyheder på lørdag - det er jo super positivt, mens ikke er kommet endnu( jeg får jo ekstra HCG, så det kan jeg desværre ikke regne med, men det kan du!!!)

for at vi begge får en fantastisk weekend!

Tja... crinone udsætter også mens? Eller er det noget jeg har misforstået  Crinone forsager også symptomer lig med graviditet, har jeg hørt. Men jeg kan ikke føle en dyt til hverken mens eller gravid. Men da min mor (og mormor tror jeg), heller ikke har følt en dyt til sine graviditeter de første måneder. Så vælger jeg at se det som noget positivt.

Vi får se!!

Anmeld

22. september 2011

nielsen80

kvinde84 skriver:

Tja... crinone udsætter også mens? Eller er det noget jeg har misforstået  Crinone forsager også symptomer lig med graviditet, har jeg hørt. Men jeg kan ikke føle en dyt til hverken mens eller gravid. Men da min mor (og mormor tror jeg), heller ikke har følt en dyt til sine graviditeter de første måneder. Så vælger jeg at se det som noget positivt.

Vi får se!!

Crione kan udsætte det - det har du ret i!

Og med hensyn til symtomer, kan man som BIB kun stole på en ting, selve testen, for alle de hormoner vi tager kan give falske symtomer.

Se det som positivt, kan fortælle dig at hverken min mor, søster eller mormor har haft symtomer så tidligt i forløbet. Det er først kommet meget senere.

Anmeld

22. september 2011

Nessie

nielsen80 skriver:

Håber virkelig, at vi får den dejligste weekend. Og du har ret, der er intet man kan gøre efter æggene er lagt op, måske er det derfor det kan være så hårdt, ens største drøm er fuldstændig ude af ens kontrol.

Har bare en dårlig dag - nok fordi testdag er så tæt på nu, at man pludselig bliver meget bange.

Hvordan går det med jer? Overvejer I stadig at starte i inseminering?

Der skal også være plads til dårlige dage

Jg har lige været til gyn., jeg skal få en tid næste gang jeg har mens, så vil han se om jeg har ÆL, som jeg skal. Og så må vi lige tage den derfra

Anmeld

22. september 2011

Putomanen

Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive til dig, der er ingen trøstende ord. Så du får en kæmpe  og en masse tanker fra mig. Og så vil jeg krydse alt hvad jeg overhovedet kan for jer, at I får en positiv test i morgen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.