For fanden det er hårdt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

NJN

Det er også bare skide uretfærdigt, at nogle skal kæmpe så meget for noget så naturligt!! 

Jeg for jer..  og kæmpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

nielsen80

Held og lykke med i morgen Jeg har testdag samme dag som dig, men jeg tror nu jeg venter til på lørdag huff  Jeg har også lidt paranoia tanker, omkring det hele. Jeg kan ikke holde ud, at skulle fortælle min kæreste, hvis den er negativ  MEN men men, den bliver positiv, indtil 'proven otherwise'! Det gør ventetiden mere udholdelig, og det oger vel om chancen at være positiv

Det er rigtigt, men har jo allerede en negativ oplevelse med ivf, så er nok lidt mere pessimistisk. Jeg prøver at være positiv, men nok også realistisk - tror også det er vigtig man lader sig selv have de her op- og nedture. Ventetiden er bare så hård synes jeg, men ikke så hård som at få det negative resultat. Og det er det jeg er sååå bange for - for det gør så ubeskriveligt ondt. Er denne negativ, så har vi jo kun et forsøg tilbage - synes bare det hele er så skrøbeligt.

Skal du egentlig også selv teste?, eller skal du have taget en blodprøve?

Anmeld

22. september 2011

nielsen80

NJN skriver:

Det er også bare skide uretfærdigt, at nogle skal kæmpe så meget for noget så naturligt!! 

Jeg for jer..  og kæmpe 

det er jo kampen værd, jeg håber bare sådan at min kamp snart får en ende - helst imorgen.

Tak for din omtanke, det varmer!

Anmeld

22. september 2011

Anetski

jeg krydser alt der kan krydses for at i faar de 2 streger!!!!!!!!!!

jeg kender det alt for godt. jeg er som du ved lige midt i det og testede for tidligt i morges fordi jeg simpelthen bare skulle goer noget. den var negativ selvfoelgelig men der er stadig haab. jeg har ogsaa mens smerter og jeg er overbevist om at den ikke har virket denne gang men jeg har proevet dette foer og til min overraskelse var jeg gravid.

Mit foerst IVF forsoeg i 2008 gav en lille dreng men nr 2 skulle vi alligevel igennem det 3 gange foer den gav et positivt svar. Det var det hele vaerd men hver gang taenker man at man bare ikke kan mere. Det kan man fordi det virker!!!

Held og lykke!!!

Anmeld

22. september 2011

nielsen80

Anetski skriver:

jeg krydser alt der kan krydses for at i faar de 2 streger!!!!!!!!!!

jeg kender det alt for godt. jeg er som du ved lige midt i det og testede for tidligt i morges fordi jeg simpelthen bare skulle goer noget. den var negativ selvfoelgelig men der er stadig haab. jeg har ogsaa mens smerter og jeg er overbevist om at den ikke har virket denne gang men jeg har proevet dette foer og til min overraskelse var jeg gravid.

Mit foerst IVF forsoeg i 2008 gav en lille dreng men nr 2 skulle vi alligevel igennem det 3 gange foer den gav et positivt svar. Det var det hele vaerd men hver gang taenker man at man bare ikke kan mere. Det kan man fordi det virker!!!

Held og lykke!!!

Tak søde, jeg håber virkelig du har ret. Man vil bare så gerne, at det snart er vores tur til at blive forældre. Tror ikke du kan regne med din test - det er jo alt for tidligt. Er sikker på den nok skal være der for jer

Anmeld

22. september 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Advarelse - Dette bliver et klynkeindlæg, undskylder på forhånd!!

Er så bange for, at testen viser negativ endnu engang - kan slet ikke holde tanken ud længere. Prøver at være positiv, men er så bange. Kan ikke forstå hvorfor det ikke bare lykkes for os.

Min kæreste og jeg har aftalt at teste imorgen, da vi begge gerne vil have en weekend til at komme os over resultatet - testdag er egentlig først lørdag, men det er clearet med klinikken. Og nu er jeg bare blevet så nervøs, vil bare så gerne se de to streger! Er så bange for det aldrig sker for os, at vi aldrig bliver forældre og får lov til at opleve det mirakel, det er at blive gravid. Og hvad gør vi så - det er det vi altid har villet, det er det der er meningen med vores liv......Har haft mens smerter de sidste 2 dage, de er dog lidt aftagenede, men kan jo ikke regne med min krop på grund af alle de hormoner.Jeg havde aldrig troet, at jeg efter et år i behandling stadig ville stå uden en eneste positiv test. Ville bare så gerne det var vores tur nu.

Undskyld det negative indlæg, skulle bare lige ud med det!

Sødeste ven... Hvor er det bare uretfærdigt, at du skal igennem alt dette Jeg håber så inderligt, at testen viser to smukke streger i morgen og at jeres kamp for den ultimative lykke endelig er forbi

Jeg er helt sikker på, at det er nu og på at jeres weekend bliver helt vidunderlig

Men samtidig ved jeg også, hvor hård ventetiden er og at intet hjælper lige nu.. Jeg håber, at tiden kommer til at flyve afsted til i morgen og at alle jeres drømme endelig går i opfyldelse

Jeg er hjemme indtil kl.17, så slå på tråden, hvis du har behov for at snakke

Knus og kram til dig 

Anmeld

22. september 2011

nielsen80

Lisbeth1985 skriver:

Sødeste ven... Hvor er det bare uretfærdigt, at du skal igennem alt dette Jeg håber så inderligt, at testen viser to smukke streger i morgen og at jeres kamp for den ultimative lykke endelig er forbi

Jeg er helt sikker på, at det er nu og på at jeres weekend bliver helt vidunderlig

Men samtidig ved jeg også, hvor hård ventetiden er og at intet hjælper lige nu.. Jeg håber, at tiden kommer til at flyve afsted til i morgen og at alle jeres drømme endelig går i opfyldelse

Jeg er hjemme indtil kl.17, så slå på tråden, hvis du har behov for at snakke

Knus og kram til dig 

Tak søde!! Har bare en rigtig lorte dag - håber det bare er hormoner der driller mig, og at det hele ender lykkeligt imorgen. Det er vist bare kolde fødder agtigt, fordi den dag man har ventet på nu pludselig er der, og hvad så hvis det går galt igen....

Du kender jo turen.

Håber vi begge snart kan komme ud af dette behandlingshelvede....

Anmeld

22. september 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Tak søde!! Har bare en rigtig lorte dag - håber det bare er hormoner der driller mig, og at det hele ender lykkeligt imorgen. Det er vist bare kolde fødder agtigt, fordi den dag man har ventet på nu pludselig er der, og hvad så hvis det går galt igen....

Du kender jo turen.

Håber vi begge snart kan komme ud af dette behandlingshelvede....

DET GØR VI!!!

Vi har begge kæmpet så meget og så længe, at vi fortjener belønningen i sidste ende

Og det er helt okay at have øv-dage søde - det er en del af processen..

og fra Lisbeth, som også har en øv-dag og som lige har tudet over en test, som hun absolut var klar over ville være negativ

Anmeld

22. september 2011

nielsen80

Lisbeth1985 skriver:

DET GØR VI!!!

Vi har begge kæmpet så meget og så længe, at vi fortjener belønningen i sidste ende

Og det er helt okay at have øv-dage søde - det er en del af processen..

og fra Lisbeth, som også har en øv-dag og som lige har tudet over en test, som hun absolut var klar over ville være negativ

Årh søde, der er ikke nogle som jeg ville ønske en positiv test for mere end dig!!!!!! Håber sådan, at den næste test du tager giver dig end helt andet følese.

Forøvrigt, har skrevet et svat i dit andet indlæg - RING til klinikken, og få styr på den mens. Du kan ikke holde til et forløb fyldt med uvished igen!

Anmeld

22. september 2011

kvinde84

nielsen80 skriver:

Det er rigtigt, men har jo allerede en negativ oplevelse med ivf, så er nok lidt mere pessimistisk. Jeg prøver at være positiv, men nok også realistisk - tror også det er vigtig man lader sig selv have de her op- og nedture. Ventetiden er bare så hård synes jeg, men ikke så hård som at få det negative resultat. Og det er det jeg er sååå bange for - for det gør så ubeskriveligt ondt. Er denne negativ, så har vi jo kun et forsøg tilbage - synes bare det hele er så skrøbeligt.

Skal du egentlig også selv teste?, eller skal du have taget en blodprøve?

Jeg skal selv teste!

Ja man skal så absolut tillade sig at have sine op og nedture, det SKAL der være plads til! Intet læger så godt som en alvorlig tudetur, hvor tårerne pisker ned (en egenskab som min kæreste iøvrigt misunder mig). Min nedtur kom mærkeligt nok, allerede om aftenen på ÆO dagen, og dagen efter ÆO. Jeg græd som pisket, fordi vi nu havde været igennem behandling, og nu var kun tilbage, at vente på det evigt negative resultat. Nu prøver jeg bare på at holde modet oppe til på lørdag, og håber at HVIS min mens endelig skulle dukke op, at den så dukker op NU!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.