Vores søn skal have lagt dræn i ørene..! Råd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

Turtles

Brams skriver:

Selv tak

Jeg havde SÅ svært ved ikke at tage hende op, da hun begyndte at klynke, havde sådan lyst til at trøste med det samme

Uha kan kun forestille mig det

Men jeg ville forsøge at vente til han er helt vågen og selv gør tegn til at ville op

Tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

oerbaek

Nu har jeg ikke læst alle svarene, men vi har prøvet det efterhånden 14 gange tror jeg... 6-7 gange med 2 af mine drenge... 

De første par gange var jeg også rigtig nervøs, men som nogle skriver tager selve indgrebet ikke ret lang tid, og for os har opvågningen været meget stille og rolig, der er ikke noget bestemt de har haft lyst til at spise bag efter men jeg har altid sagt til dem at de må få lige hvad de vil have, den ene gang sagde min store søn at han ville have en burger så det fik han da  

et råd kunne være at i var 2 afsted med ham, i tilfælde af at han bliver meget dårlig af nakosen. Vi fik at vide af vores ørelæge at vi ikke måtte køre i bil 1 voksen med vores sønner da de havde fået dræn så vi har altid været afsted 2 voksne. 

Anmeld

22. september 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Turtles skriver:

Hej alle i fantastiske mennesker her på Baby. dk.
PÅ mandag skal vores søn have dræn i begge øre, og jeg har fået forklaret hvordan det kommer til at foregår osv. Jeg er selvfølgelig nervøs, men ved at det er bedst for ham i det lange løb, især da hans udvikling er gået lidt i stå med at snakke/tale.
Han er 1år og 7mdr.

Her kommer grunden til at jeg starter denne tråd..!
Har i nogle gode råd til bagefter??
Noget som er godt at give ham og spise eller lign?

Ha en ellers dejlig aften

Min søn har også fået lagt dræn i da han var ca. 1 år og 9 måneder.

Da han var blevet lagt til opvågning, var der desværre en pige der græd helt vildt, så han fik panikopvågning. (han vågnede før nakosen var helt ude af kroppen)

Han ville ikke ha noget af den is, han fik tilbudt, men da jeg vidste han elsker vingummibamser havde jeg købt en lille pose på forhånd. ligeså snart han var helt ude af nakosen, fik han den og han stoppede med og græde næsten med det samme... og da vi var kommet hjem, opførte han sig nøgagtig lige så fræk og munter som altid

Anmeld

23. september 2011

Turtles

Ravnholt skriver:

Min søn har også fået lagt dræn i da han var ca. 1 år og 9 måneder.

Da han var blevet lagt til opvågning, var der desværre en pige der græd helt vildt, så han fik panikopvågning. (han vågnede før nakosen var helt ude af kroppen)

Han ville ikke ha noget af den is, han fik tilbudt, men da jeg vidste han elsker vingummibamser havde jeg købt en lille pose på forhånd. ligeså snart han var helt ude af nakosen, fik han den og han stoppede med og græde næsten med det samme... og da vi var kommet hjem, opførte han sig nøgagtig lige så fræk og munter som altid

Øv det var da en kedelig måde for ham at vågne på

Jeg ville sørge for at pakke en lille madkasse med nogle af hans ynglings snacks
Tak

Og så vidt jeg har forstået ligger der ikke andre end ham der hvor han skal vågne, så håber han bare vågner helt stille og roligt i sit eget tempo

Anmeld

23. september 2011

Turtles

oerbaek skriver:

Nu har jeg ikke læst alle svarene, men vi har prøvet det efterhånden 14 gange tror jeg... 6-7 gange med 2 af mine drenge... 

De første par gange var jeg også rigtig nervøs, men som nogle skriver tager selve indgrebet ikke ret lang tid, og for os har opvågningen været meget stille og rolig, der er ikke noget bestemt de har haft lyst til at spise bag efter men jeg har altid sagt til dem at de må få lige hvad de vil have, den ene gang sagde min store søn at han ville have en burger så det fik han da  

et råd kunne være at i var 2 afsted med ham, i tilfælde af at han bliver meget dårlig af nakosen. Vi fik at vide af vores ørelæge at vi ikke måtte køre i bil 1 voksen med vores sønner da de havde fået dræn så vi har altid været afsted 2 voksne. 

Jeg sørger for at pakke nogle af hans ynglings snack med til når han vågner især også når han jo ingen morgenmad når at få da han jo skal faste..

Hehe fedt at han ville have en burger

Jeg har aftalt med farmor hun tager med, da hans far desværre ikke har mulighed for at tage med
Så vi er to om det

Anmeld

23. september 2011

Turtles

foto på lærred skriver:

Vil bare lige sige, at her gik det rigtig, rigtig smertefrit de gange min datter har fået dræn. 5 min. efter hun er vågnet efter nakosen har hun været fuldstændig sig selv igen. Ingen gener eller noget andet. De skal jo være fastende så her havde vi taget en bolle med som hun kunne få da hun vågnede op og så selvfølgelig lidt at drikke.

Det andet sted vi fik lagt dræn fik hun en rigtig sød isbjørn- teddybamse. Den var sponseret af Tryg-fonden, den var hun rigtig glad for.

Håber det går nemt og godt.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, lærreder og invitationer og julekort

Det er nu også mest det at han skal være fastene som stresser mig mest nu..
Vi skal heldigvis være der kl 09.50 men han plejer jo at få morgenmad så snart han vågner, så håber han sover rigtig længe, og turen der til går hurtigt.

Jeg sørger for at pakke noget at spise til ham til når han vågner.

Dejligt at det er gårt nemt og smertefrit med jeres datter, håber det samme for min søn

Tak.

Anmeld

26. september 2011

Turtles

Tusind tak for alles råd.
Han har nu fået dræn i begge øre, og alt forløb som det skulle.
Han blev ikke dårlig og kort tid efter vi var hjemme var han som han altid er, glad og frisk.

Nu glæder vi os til at se udviklingne her de næste par dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.