Hej alle i fantastiske mennesker her på Baby. dk.
PÅ mandag skal vores søn have dræn i begge øre, og jeg har fået forklaret hvordan det kommer til at foregår osv. Jeg er selvfølgelig nervøs, men ved at det er bedst for ham i det lange løb, især da hans udvikling er gået lidt i stå med at snakke/tale.
Han er 1år og 7mdr.
Her kommer grunden til at jeg starter denne tråd..!
Har i nogle gode råd til bagefter??
Noget som er godt at give ham og spise eller lign?
Ha en ellers dejlig aften
Lærke fik dræn i begge ører da hun fyldt 1 år og det har bare været det bedste der er sket for både hende og os 
Jeres søn vil være frisk rimelig hurtig efter indgrebet og selvom du er nervøs, så går det bare så hurtigt.
Det eneste råd jeg vil give dig, og som jeg fik af en anden mor mens vi sad i venteværelset, er at når han vågner fra narkosen, så lad ham ligge indtil han er helt vågen og beder om at komme op selv.
De begynder at klynke før de rigtig er vågne og at få taget dem op til sig for tidligt, kan gøre at de bliver rigtig kede af det. Det oplevede vi første gang, anden gang fik vi rådet og fulgte det og det virkede bare så godt 
Da vi kom hjem var hun faktisk næsten som hun plejede at være og sov fint til middag, så vi sørgede bare for at servere hendes ynglingsmad og hyggede os sammen.
Held og lykke med det 
Anmeld