Vores søn skal have lagt dræn i ørene..! Råd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

Miss T

Turtles skriver:

Ja det er da ret vigtig? For ifølge vores læge SKAL vi huske og dryppe ham, da det holder infektioner væk.?

Det afhænger nok af situationen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Miss T

Turtles skriver:

Tror også vores dag kommer til at se sådan ud hehe.

Var hun mere træt i løbet af dagen en normalt??

Ja jeg synes hun var en lille smule groggy og så ville hun helt vildt gerne putte og det nyder man bare som mor, for hvornår gider de ellers det når de er 1½ år

Anmeld

21. september 2011

Turtles

MinNoah skriver:

Vores søn fik dræn i da han var 12 mdr,  jeg ville ønske at nogen havde forberedt os på hvor voldsom reaktionen kan være umiddelbart efter narkosen.

Indgrebet tager meget kort tid.

Efterfølgende da han begyndte at vågne op skreg han og kastede sig rundt (og jeg skulle forsøge at holde hans hoved/nakke da han stadig var lidt bedøvet jo) og han skreg og skreg og skreg og var helt ustyrlig, jeg begyndte at tude og tænkte bare hvad sker der?! Men efter 10-15 min stilnede det af, og han fik en is og noget frugt. Og efter 1 time ca var han nogenlunde sig selv.

Puha det lyder godt nok også voldsomt når man ikke er forberedt på det
Men det er vi heldigvis blevet advaret mod, af lægen. Men er sikker på det stadig er ubehageligt at se sit barn sådan Pyha det blir ikke sjovt.
Men godt at de stiller hurtigt af.
Åh de små pus, det er synd de skal det igennem når de er så små
Men glæder mig til det er vel overstået og han begynder at tale igen

Anmeld

21. september 2011

Turtles

Miss T skriver:

Ja jeg synes hun var en lille smule groggy og så ville hun helt vildt gerne putte og det nyder man bare som mor, for hvornår gider de ellers det når de er 1½ år

Okay så de kan godt være lidt groggy efter følgende, det er meget rart at vide så man ik blir nervøs.
Dagen skal bare stå på hygge i sofaen med tegnefilm og ynglings spise Og putteri

Anmeld

21. september 2011

Brams

Hej alle i fantastiske mennesker her på Baby. dk.
PÅ mandag skal vores søn have dræn i begge øre, og jeg har fået forklaret hvordan det kommer til at foregår osv. Jeg er selvfølgelig nervøs, men ved at det er bedst for ham i det lange løb, især da hans udvikling er gået lidt i stå med at snakke/tale.
Han er 1år og 7mdr.

Her kommer grunden til at jeg starter denne tråd..!
Har i nogle gode råd til bagefter??
Noget som er godt at give ham og spise eller lign?

Ha en ellers dejlig aften

Lærke fik dræn i begge ører da hun fyldt 1 år og det har bare været det bedste der er sket for både hende og os

Jeres søn vil være frisk rimelig hurtig efter indgrebet og selvom du er nervøs, så går det bare så hurtigt.

Det eneste råd jeg vil give dig, og som jeg fik af en anden mor mens vi sad i venteværelset, er at når han vågner fra narkosen, så lad ham ligge indtil han er helt vågen og beder om at komme op selv.

De begynder at klynke før de rigtig er vågne og at få taget dem op til sig for tidligt, kan gøre at de bliver rigtig kede af det. Det oplevede vi første gang, anden gang fik vi rådet og fulgte det og det virkede bare så godt

Da vi kom hjem var hun faktisk næsten som hun plejede at være og sov fint til middag, så vi sørgede bare for at servere hendes ynglingsmad og hyggede os sammen.

Held og lykke med det

Anmeld

21. september 2011

helle85

Turtles skriver:

Hej alle i fantastiske mennesker her på Baby. dk.
PÅ mandag skal vores søn have dræn i begge øre, og jeg har fået forklaret hvordan det kommer til at foregår osv. Jeg er selvfølgelig nervøs, men ved at det er bedst for ham i det lange løb, især da hans udvikling er gået lidt i stå med at snakke/tale.
Han er 1år og 7mdr.

Her kommer grunden til at jeg starter denne tråd..!
Har i nogle gode råd til bagefter??
Noget som er godt at give ham og spise eller lign?

Ha en ellers dejlig aften

min dreng fik lagt dægn i føste gang da han var lidt over et år fordi han ikke kunne hører og det værest er da de begynder at sove.

de råd jeg kan give er at tage noget med som han er glad for en bamse eller en klud, for de kan godt værer meget kede af det nå de vågner da de ikke rigtig ved hvad der sker

også plejer vi at gå ind til bageren bagefter da den ligger ved siden af.

og hvis det er fordi din dreng ikke kan hører så kan han godt værer meget pylret bagefter da alle lydene er nye for dem.

og jeg kan godt forstå du er nervøs  det er jeg stadig selvom det er 3 gang min skal i nakose på næste onsdag bare for at have fjernet drænet

Anmeld

21. september 2011

Turtles

Brams skriver:

Lærke fik dræn i begge ører da hun fyldt 1 år og det har bare været det bedste der er sket for både hende og os

Jeres søn vil være frisk rimelig hurtig efter indgrebet og selvom du er nervøs, så går det bare så hurtigt.

Det eneste råd jeg vil give dig, og som jeg fik af en anden mor mens vi sad i venteværelset, er at når han vågner fra narkosen, så lad ham ligge indtil han er helt vågen og beder om at komme op selv.

De begynder at klynke før de rigtig er vågne og at få taget dem op til sig for tidligt, kan gøre at de bliver rigtig kede af det. Det oplevede vi første gang, anden gang fik vi rådet og fulgte det og det virkede bare så godt

Da vi kom hjem var hun faktisk næsten som hun plejede at være og sov fint til middag, så vi sørgede bare for at servere hendes ynglingsmad og hyggede os sammen.

Held og lykke med det

Tak
Det er lige sådanne nogle råd jeg søger.
Det er jo klart at de små blir kede af det hvis de blir vækket for tidligt, det gør de jo også når de sover til middag og lign.
Jeg ville helt klart bare sidde ved hans side og vente til han er vågen og klar til at komme op.

Har skal der også bare hygges når vi kommer hjem

Anmeld

21. september 2011

Turtles

helle85 skriver:

min dreng fik lagt dægn i føste gang da han var lidt over et år fordi han ikke kunne hører og det værest er da de begynder at sove.

de råd jeg kan give er at tage noget med som han er glad for en bamse eller en klud, for de kan godt værer meget kede af det nå de vågner da de ikke rigtig ved hvad der sker

også plejer vi at gå ind til bageren bagefter da den ligger ved siden af.

og hvis det er fordi din dreng ikke kan hører så kan han godt værer meget pylret bagefter da alle lydene er nye for dem.

og jeg kan godt forstå du er nervøs  det er jeg stadig selvom det er 3 gang min skal i nakose på næste onsdag bare for at have fjernet drænet

Han kan ikke høre da han har væske i ørene og ifølge lægen høre han som var han under vand.
HUn har sagt at de første par dage ville han nok komme fingerne i ørene, da lyde osv. ville være meget høje for ham, men at han hurtigt vender sig til det

Og helt sikkert skal han have en af sine elskede Anders and bamser med
Og der blir handlet ind til alle livretterne og en masse guf så han intet mangler når vi kommer hjem

Tak

Anmeld

21. september 2011

foto på lærred

Vil bare lige sige, at her gik det rigtig, rigtig smertefrit de gange min datter har fået dræn. 5 min. efter hun er vågnet efter nakosen har hun været fuldstændig sig selv igen. Ingen gener eller noget andet. De skal jo være fastende så her havde vi taget en bolle med som hun kunne få da hun vågnede op og så selvfølgelig lidt at drikke.

Det andet sted vi fik lagt dræn fik hun en rigtig sød isbjørn- teddybamse. Den var sponseret af Tryg-fonden, den var hun rigtig glad for.

Håber det går nemt og godt.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, lærreder og invitationer og julekort

Anmeld

21. september 2011

Brams

Turtles skriver:

Tak
Det er lige sådanne nogle råd jeg søger.
Det er jo klart at de små blir kede af det hvis de blir vækket for tidligt, det gør de jo også når de sover til middag og lign.
Jeg ville helt klart bare sidde ved hans side og vente til han er vågen og klar til at komme op.

Har skal der også bare hygges når vi kommer hjem

Selv tak

Jeg havde SÅ svært ved ikke at tage hende op, da hun begyndte at klynke, havde sådan lyst til at trøste med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.