Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vores dreng får nyt nattøj på hver dag.
vi sover ikke i nattøj
sengetøj bliver skiftet hver 14dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Min veninde og jeg kom til at tale om hvor ofte man skal skifte sengetøj og nattøj - både sit eget og vores børn. Vi har begge børn på ca. 3½ men er MEGET uenige, så nu ville jeg gerne høre hvor ofte I skifter det.
Min veninde og jeg kom til at tale om hvor ofte man skal skifte sengetøj og nattøj - både sit eget og vores børn.
Vi har begge børn på ca. 3½ men er MEGET uenige, så nu ville jeg gerne høre hvor ofte I skifter det.
Har svaret andet..
Nattøj, er hver anden/trejde dag..
Sengetøj, er forskelligt nogle hver uge, men max 14. dage..
Jeg skifter sengetøj ca. hver 14.dag Nogle gange oftere, hvis det er meget varmt..
Vi skifter ca sengetøj hver anden uge.. Nattøj sover min kæreste og jeg ikke i.. så det jo bare undertøj eller ingenting.. og bliver jo skiftet hver dag Men vores datters nattøj bliver skiftet hver eller hver anden dag.. selvom hun ikke spiser i det.. Hvad er i uenige om hos jer??
132319 skriver: Nattøj hver/hver anden dag.Sengetøj hver 14. dag, vedmindre det trænger noget før pga. snotnæser og den slags
Nattøj hver/hver anden dag.Sengetøj hver 14. dag, vedmindre det trænger noget før pga. snotnæser og den slags
Samme her
Jeg har stemt andet da der er forskel på hvor ofte sengetøj og nattøj skiftes.
Generelt er det dog svært at sige da noah ofte smider nattøjet efter to minutter men nattøj plejer at være hver anden gang han er i bad og sengetøj nok hver 14 dag måske lidt oftere hvis det trænger
Sengetøjet bliver skiftet fast hver fredag, så er det rent til weekenden, og nattøj skifter jeg efter behov, det vil sige, ca hver anden dag
Nu kunne jeg kun stemme på én ting. Så har stemt hveranden dag.
Min søn er næsten 9 mdr, han får rent nattøj på hver dag, men sengetøj skifter vi kun hver tredje dag.
Sengetøj, børn: 1-2 gange om ugen
Pyjamas: Hver eller hver anden dag (nogen gange spildes der havregryn på om morgenen, ellers kan den sagtens bruges to gange)
Eget nattøj: Hver dag
Eget sengetøj: 1-2 gange om ugen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128