Skift af pyjamas og sengetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor ofte skifter I pyjamas og sengetøj?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.785 visninger
49 svar
0 synes godt om
20. september 2011

Anonym trådstarter

Min veninde og jeg kom til at tale om hvor ofte man skal skifte sengetøj og nattøj - både sit eget og vores børn.

Vi har begge børn på ca. 3½ men er MEGET uenige, så nu ville jeg gerne høre hvor ofte I skifter det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Dinna88

sengetøj hver uge

Anmeld

20. september 2011

-Sigrid-

Haha hver-hveranden uge tror jeg Jeg ææælsker at ligge mig i nyvasket sengetøj, men hader at ligge det på 

Så... Jeg har stemt hver anden uge 

Anmeld

20. september 2011

Mor Christa

jamen herhjemme får sønnen nyt nattøj på hjverdag , men han er jo også kun 9 mdr, så han bliver jo snavset hele tiden :0) men hans sengetøj bliver kun skiftet hver uge - hver 14. dag. det samme med vores sengetøj, og jeg sover ikk i nattøj, kun undertøj med mindre det er mega koldt, og så skifter jeg nattøj hver aften

Anmeld

20. september 2011

132319

Nattøj hver/hver anden dag.

Sengetøj hver 14. dag, vedmindre det trænger noget før pga. snotnæser og den slags

Anmeld

20. september 2011

Mother-love

Vi skifter sengetøj hver uge. Og nattøjet har vi maks på i to dage.

Anmeld

20. september 2011

MinNoah

Har stemt andet, for nattøj bliver skiftet stort set hver dag (da min søn spilder mælk på det når vi spiser morgenmad).

Sengetøj bliver skiftet ca. hver 14. dag.

Anmeld

20. september 2011

Mor til Frederic og Freya

Min veninde og jeg kom til at tale om hvor ofte man skal skifte sengetøj og nattøj - både sit eget og vores børn.

Vi har begge børn på ca. 3½ men er MEGET uenige, så nu ville jeg gerne høre hvor ofte I skifter det.

stemt andet...

Pyjamas bliver skiftet 1-2 gange om ugen, da det kun bliver brugt til at sove i. hverken leget eller spist med det på.

Sengetøj hver mdr.

Anmeld

20. september 2011

Valle81

Nattøj hver/hver anden dag.

Sengetøj hver 14. dag, vedmindre det trænger noget før pga. snotnæser og den slags

Låner lige dit svar:0)

Det samme her:0)

Med to voksne og 4 børn er der MEGET vasketøj, så bliver ikke skiftet mere end højest nødvendigt:0) Skrevet med et smil på læben:0)

Anmeld

20. september 2011

Brams

Har stemt hver 14. dag som er hvor tit jeg skifter sengetøj, da afstemningen ikke gjorde det muligt at svare på to ting (hvis det er rigtig varmt, så skifter vi hver uge).

Nattøj får hun rent på hver dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.