aldrig kunne vaere utro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2009

Honningblomst

Jeg vil vove den påstand at langt de fleste mennesker ville kunne være utro i den rigtige situation....eller måske den forkerte situation.
Knus Eva...som ikke tænder på de mænd du nævner, men så er der så mange andre-griner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Altså vi har en aftale om at hvis George Clooney er ledig er det ok Og det sammen den anden vej med Carmen Electra

Anmeld

23. januar 2009

engel©

Eva skriver:

Jeg vil vove den påstand at langt de fleste mennesker ville kunne være utro i den rigtige situation....eller måske den forkerte situation.
Knus Eva...som ikke tænder på de mænd du nævner, men så er der så mange andre-griner

Er helt enig ...

Jeg har selv været tidligere partnere utro - og selv om jeg da ikke har lyst eller planer om at være min nuværende utro - skal man aldrig sige aldrig ...

Anmeld

23. januar 2009

Pia

Eva skriver:

Jeg er enig...

Som du netop skriver:

Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.