aldrig kunne vaere utro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2009

Janep

PiaR skriver:

Lige sådan en sag her tror jeg ikke der er nogen der kan love noget - selv den sødeste mest ( K )ærlige, tillidsfulde person kan på et tidspukt i sit liv blive fristet af et andet menneske -

Selvølgelig er det ikke noget man går og satser på i det daglige så umiddelbart må svaret jo være at det gør man ikke... MEN, man skal aldrig sige aldrig !!!!

Knus Pia.

nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2009

Becks

Janep skriver:

nemlig

Altså min umiddelbare tanke er, NEJ jeg ville aldrig kunne være utro, jeg har selv prøvet at en kæreste var mig utro, og jeg ved hvor meget det såre...

MEN, alligevel kan man aldrig sige aldrig, for jeg ved jo ikke, at om 20 år, når jeg sidder med en kæreste/mand, om forholdet bare er så dødt, så man bliver fristet... Men igen så burde man måske snakke med manden hvis man mener det er dødt, og prøve og rede trådene ud og overveje om forholdet er værd at rede...

Knus

Anmeld

23. januar 2009

MetteT

Ville du benaegte at du ALDRIG kunne vaere din mand utro nogensinde. Ogsaa selvom John Travolta, Tom Cruise eller Tomas myging kastede sin kaerlighed paa lige netop DIG

Tjaa, hvis du nu skulle vaere helt aerlig med dig selv og ingen andre, KUNNE du saa benaegte det?

Og til de faa maend herinde, ville I kunne modstaa helena christensen eller tina med pepsi colaen, resten af jeres liv og vaere sten sikker paa at I til en hver tid kunne sige NEJ til disse labre damer?

Min mand og jeg har hver især en top 3 liste over folk vi gerne måtte være utro med hvis vi fik tilbuddet.... hehe... (alle kendte, så tror nu ikke det sker.. heh)

Men tror nu alligevel ikke jeg ku gøre det....
Meeen.... Meget stor fristelse... (når jeg nu har fået lov)

Knus

Anmeld

23. januar 2009

Fam. Madsen

Doktor Doolittle skriver:

Jeg kan nok aldrig sige aldrig til noget som helst, dertil er jeg for realistisk i min tankegang. Jeg tror dog at jeg ville se grundigt og meget kritisk på mit forhold, hvis jeg pludselig blev interesseret i andre mænd eller måske endda var utro med Brad Pitt
Jeg er slet ikke tilhænger af utroskab og ville virkelig have svært ved at leve videre med mig selv bagefter.

lige mine tanker...

Anmeld

23. januar 2009

Bastian

Altså hverken John Travolta og SLET IKKE Tom Cruise eller Thomas Mygind er ikke lige nogle der kan tænde noget hos mig.

Men som andre skriver er der et eller andet helt i ens forhold, hvis man overvejer utroskab om så det er med den lækreste mand i verden (smag og behag er tilsyneladende forskelligt) . Så må det være fordi man ikke mener, man har nok på spil.

På den anden side har jeg aldrig stået i den situation, så det er nemt nok for mig at sidde her og sige, at det ville jeg ALDRIG gøre. Jeg kender dog mig selv godt nok til at vide, at det ligger langt fra min personlighed.

Anmeld

23. januar 2009

Miamaja

Bastian skriver:

Altså hverken John Travolta og SLET IKKE Tom Cruise eller Thomas Mygind er ikke lige nogle der kan tænde noget hos mig.

Men som andre skriver er der et eller andet helt i ens forhold, hvis man overvejer utroskab om så det er med den lækreste mand i verden (smag og behag er tilsyneladende forskelligt) . Så må det være fordi man ikke mener, man har nok på spil.

På den anden side har jeg aldrig stået i den situation, så det er nemt nok for mig at sidde her og sige, at det ville jeg ALDRIG gøre. Jeg kender dog mig selv godt nok til at vide, at det ligger langt fra min personlighed.

haha...

Anmeld

23. januar 2009

DK

Kæresten og jeg har en aftale om at jeg må være sammen med Kronprins William, England, og han Jessica Biel, hvis chancen altså byder sig

Udover det, så er der ingen almindelig mand der kan friste!

Anmeld

23. januar 2009

DK

Kæresten og jeg har en aftale om at jeg må være sammen med Kronprins William, England, og han Jessica Biel, hvis chancen altså byder sig

Udover det, så er der ingen almindelig mand der kan friste!

Nå nå, manden siger nu at han OGSÅ må være sammen med Kate Beckingsale. Det er åbenbart fordi det er mindre sandsynligt at han er sammen med dem, end at jeg er sammen med Prins WilliaM. Ikke at han kan scorre dem, men at han liiiige møder dem, fordi de bor langt væk.

Ejjj hvor jeg altså elsker den mand!!!

Anmeld

23. januar 2009

MorCamilla

PiaR skriver:

Lige sådan en sag her tror jeg ikke der er nogen der kan love noget - selv den sødeste mest ( K )ærlige, tillidsfulde person kan på et tidspukt i sit liv blive fristet af et andet menneske -

Selvølgelig er det ikke noget man går og satser på i det daglige så umiddelbart må svaret jo være at det gør man ikke... MEN, man skal aldrig sige aldrig !!!!

Knus Pia.

Godt skrevet.. Jeg må erklære mig helt enig med dig...

Anmeld

23. januar 2009

Mormilla

3 gangs mor skriver:

Med det forhold jeg har haft og stadig har til min kæreste så kan jeg benægte det 100 procent Jeg kan altså ikke klare utroskab ,,, Har selv været parten hvor manden snød i et andet forhold ,, Den er svær at sluge

Det samme her! Kunne aldrig finde på det!!! Hvis det var kommet så langt, at jeg ville være sammen med en anden. ville jeg gøre det forbi først!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.