aldrig kunne vaere utro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.586 visninger
23 svar
0 synes godt om
23. januar 2009

Miamaja

Ville du benaegte at du ALDRIG kunne vaere din mand utro nogensinde. Ogsaa selvom John Travolta, Tom Cruise eller Tomas myging kastede sin kaerlighed paa lige netop DIG

Tjaa, hvis du nu skulle vaere helt aerlig med dig selv og ingen andre, KUNNE du saa benaegte det?

Og til de faa maend herinde, ville I kunne modstaa helena christensen eller tina med pepsi colaen, resten af jeres liv og vaere sten sikker paa at I til en hver tid kunne sige NEJ til disse labre damer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2009

Mca<3

Med det forhold jeg har haft og stadig har til min kæreste så kan jeg benægte det 100 procent Jeg kan altså ikke klare utroskab ,,, Har selv været parten hvor manden snød i et andet forhold ,, Den er svær at sluge

Anmeld

23. januar 2009

Doktor Doolittle

Miamaja skriver:

Ville du benaegte at du ALDRIG kunne vaere din mand utro nogensinde. Ogsaa selvom John Travolta, Tom Cruise eller Tomas myging kastede sin kaerlighed paa lige netop DIG

Tjaa, hvis du nu skulle vaere helt aerlig med dig selv og ingen andre, KUNNE du saa benaegte det?

Og til de faa maend herinde, ville I kunne modstaa helena christensen eller tina med pepsi colaen, resten af jeres liv og vaere sten sikker paa at I til en hver tid kunne sige NEJ til disse labre damer?

Jeg kan nok aldrig sige aldrig til noget som helst, dertil er jeg for realistisk i min tankegang. Jeg tror dog at jeg ville se grundigt og meget kritisk på mit forhold, hvis jeg pludselig blev interesseret i andre mænd eller måske endda var utro med Brad Pitt
Jeg er slet ikke tilhænger af utroskab og ville virkelig have svært ved at leve videre med mig selv bagefter.

Anmeld

23. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Miamaja skriver:

Ja, jeg kan helt ærligt sige, at jeg aldrig kunne være utro. Det handler om ærlighed og aftaler der gør, at man ikke er utro

Utroskab, er bedrageri og løgn. Hvis man har aftaler om, hvad man kan gøre og ikke kan gøre, selvom man er i et stærkt parforhold, så eksisterer utroskab ikke

Så jeg kan ærligt, sige at jeg ALDRIG vil være utro. Ikke dermed sagt, at jeg aldrig nogensinde kan være i grams med nogen andre, så længe jeg er gift med min skønne mand

Anmeld

23. januar 2009

Nadi

Ja hvis det var én af de tre der kastede sig over mig så kunne jeg SAGTENS lade være med at være utro

Ej jeg ville ALDRIG være min mand utro, men jeg ville ikke kunne benægte at jeg kunne blive forelsket i en anden, man ved jo aldrig hvad der sker. Men lige pt er den eneste mand for mig min mand som jeg er utrolig meget forelsket i og håber da også at det er ham jeg skal blive gammel med Skulle jeg gå hen og finde en anden ville jeg aldrig være utro, jeg ville til enhver tid først gøre det forbi.

-Nadia

Anmeld

23. januar 2009

Miamaja

Jeg har sagt til min mand at hvis john travolta eller tom cruise begynder at lobe efter mig, saa KAN DET jo ske. realistisk set kan man ALDRIG sige aldrig. Kun hvis man lyver.

Anmeld

23. januar 2009

Pia.

Lige sådan en sag her tror jeg ikke der er nogen der kan love noget - selv den sødeste mest ( K )ærlige, tillidsfulde person kan på et tidspukt i sit liv blive fristet af et andet menneske -

Selvølgelig er det ikke noget man går og satser på i det daglige så umiddelbart må svaret jo være at det gør man ikke... MEN, man skal aldrig sige aldrig !!!!

Knus Pia.

Anmeld

23. januar 2009

3rollinger

PiaR skriver:

Lige sådan en sag her tror jeg ikke der er nogen der kan love noget - selv den sødeste mest ( K )ærlige, tillidsfulde person kan på et tidspukt i sit liv blive fristet af et andet menneske -

Selvølgelig er det ikke noget man går og satser på i det daglige så umiddelbart må svaret jo være at det gør man ikke... MEN, man skal aldrig sige aldrig !!!!

Knus Pia.

Lige mine ord!!

Anmeld

23. januar 2009

Diana...

PiaR skriver:

Knus Pia.

Helt enig.

Anmeld

23. januar 2009

netdaddy

Tjah - ved godt man aldrig skal sige aldrig, men så alligevel....

For mange år siden (inden jeg mødte min dejlige hustru) havde jeg en kæreste. En aften jeg var i byen og var fuld havde jeg muligheden/tilbuddet der ville medføre at jeg for første gang i mit liv ville have været utro.
Alligevel (fuld og på rulleskøjter) takkede jeg pænt nej tak til tilbuddet, selv om jeg et eller andet sted havde lyst.

Det fortalte mig jo så også at mine følelser for min daværende kæreste ikke var som de burde være og jeg valgte derfor også at afbryde det forhold ved at ligge kortene på bordet.

Så jo - jeg tror faktisk jeg kan sige at jeg aldrig ville være utro om så Angelina Jolie eller en tilsvarende hottie (nu er der jo ikke nogen kvinder der er mere hot end min skønne hustru ) lå nøgen i sengen en dag jeg kom hjem fra arbejde.

Ved godt det lyder lidt selvforherligene, men mit svar er baseret på en personlig erfaring, samt det at jeg på et tidspunkt selv er blevet svigtet af en kæreste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.