hold op hvor synes jeg bare det er synd for dig.
vi havde en aftale med DP om at hun skulle ringe hvis mit barn ikke kunne lide det mere - og det gjorde hun.
den frste uge hentede jeg efter 1-2 timer hahaha og jeg sørgede for at være i nærheden så jeg kunne komme efter få min.
det gav mig tryghed - at jeg vidste at mit barn ikke græd . selvf har hun været lidt pylret og haft store øjne osv. men jeg vidste at DP ville tage hende op hvis hun blev ked og ringe til mig hvis det ikek hjalp.
og nu her efter 6 uger så kravler hun selv ind og vinker til mig om morgenen.
der er håb ! det bliver godt! du skal stole på det. og du skal gå derfra . jeg tror hun bliver forvirret / angst over den langtrukne afsked... at hun kan mærke på dig at du "overlader" hende til DP - men stadig er der... hvorfor har mor mig ikke når hun er lige der ? det er min tanke...
og hvis du ikek føler at den DP du har plads i er den rigtige - så tag et lån i banken og bliv hjemme med dit barn til du får plads et sted du kan føle tillid til.
ja ok - måske lidt overdrevet.. men alligevel ikke...
jeg personligt ville ikke kunne klare den oplevelse du beskriver ret mange gange...
så vær glad, syng glade sange på vej derhen, find den boblende latter inden i dig frem og lad dit barn mærke energien og livsglæden. vink til hende og skynd dig rundt om hjørnet og spis en masse chokolade mens du kigger panisk på din telefon og venter på at løbe ind til dit barn det sekund DP ringer
det er det bedste råd jeg kan give...
og tro mig - det bliver meget bedre meget hurtigt! 
Anmeld