Emilie2010 skriver:
græd fra kl 09 til 11.15 idag ... Vi gik tur fra kl 09 til 10, ( jeg var med dem ) Emilie græd og græd og græd.. vi prøvede både hvor Jeg kørte klapvognen og hvor dp moren kørte med den. Vi prøvede at jeg to hende op og gik med hende og vi prøvede at dp moren to hende op.. Intet hjalp ! dybt ulykkelig... Hun kastede sine arme ud mod mig og blev helt hysterisk i klapvognen
l dp
Nå men, vi kom hjem til dp moren kl 10 ca og gik ind for at lege, emilie græd stadig
( eller ikke græd sådan HELT hysterisk, der var os lidt pyller græd ind i mellem )
dp morgen skiftede hende, osv.. men emilie sys stadig ikke det var sjovt
det er 2 gang hun er der.. regerede jeres også sådan ??
jeg skal med emilie imorgen også og indtil hun er Helt tryg
Min søn græd de første 3-4 uger, når jeg sagde farvel om morgenen, og så stoppede han kort efter. Han blev / bliver stadig lidt ked af det, når han ser mig igen, for han kommer i tanke om, at han har savnet mig, når han så ser mig igen
Men DP-mor siger, at det bare er en periode, at han gør det. Han græder ikke i løbet af dagen deromme, og han er også stoppet med at græde, når han bliver afleveret.
Men det er jo klart, at de små er kede og forvirrede og alt det nye, som pludselig sker i deres liv. De er vant til at være sammen med mor og far, og være hjemme i vante omgivesler. Pludselig er der nye børn, ny voksen at forholde sig til og et nyt sted - ikke så svært at forstå, at de godt kan blive triste.
Jeg tror din pige har været meget nervøs, og faktisk tror jeg det ville være smart, om du kunne gå i en ½ eller hel time i morgen, for det kan være, at hun ikke reagerer på samme måde så? De små kan godt blive stædige, hvis vi er omkring dem, altså dem de kender
Det er da et forsøg hver. Jeg var der 1½ time første dag, og de følgende 3 uger, så var jeg der ikke sammen med ham, men afleverede kl. 9 og hentede kl. 12. Han sov ikke deromme, men fik alle oplevelserne med. Det gik fint 
Håber du finder en løsning, for det er aldrig rart, når de små er kede.