Lær og kravle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

Prinsessens'Mor<3

Maja_4000 skriver:

Caroline kan kravle OVER mig , hvis min telefon ligger på den anden side .. Hvis det er legetøj , kan hun ikke komme hele vejen  Haha

Ja .. De kan jo se meget mere , når de ligger på maven .. I stedet for at ligge og glo op i loftet (:

haha hvor der er vilje er der vej..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
MaleneS2011baby<3 skriver:

åh så er han vel over alt??

ja, og han elsker badeværelset hvis jeg nu glemmer og lukke døren. Han tømmer også mine skabe og skuffer mindst 3 gange om dagen   ellers er han en super nuser dreng

Anmeld

19. september 2011

Siber

Vi er anti kravle familien her hjemme. Jeg har aldrig kravlet, Alma har aldrig kravlet, Johanna har aldrig kravlet og Astrid snart 11 mdr kravler heller ikke. Ingen af mine børn har villet ligget på maven, så de sad på deres flade numse, og begyndet at øffe rundt på den. Så man kan altså godt springe kravlestadiet over, og stadigvæk lære at gå. >De har dog været lidt sene til at gå, 15-16 mdr, og mine børn er helt normale

Knus Siber, der bare lige ville fortælle at vi er familien kralve no-go

Anmeld

19. september 2011

Moar2011

Hej piger, Maja er nu 7 mdr og kan ikke kravle, sp siger hun er bagud udviklet pga en lidt hård start med kolik.. Jeg tænker om der er noget jeg kan gøre for og fremme/træne eller lege med hende til og lære det? Når hun ligger på maven, har hun ikke fundet ud af og komme op på hænderne kun på armene/albuerne, og så prøver hun og trække benene lidt ind under maven men hun kommer ikke videre.. Kan jeg gøre noget eksempel løfte hende op eller noget??

hun kan næsten sidde selv, det kniber lidt, men prøver og træne hende ved og sætte hende med noget legetøj og en masse bløde tæpper og puder rundt om hende.. Og så lade hende sidde selv og "falde" en gang imellem..

Men nogle råd piger?

- Malene&Maja

Nu med ny blog: http://hverdagmedmerne.blogspot.com/

jeg tror at vi som mødre skal lærer at sige til os selv - det kommer når det kommer .. storm er født 6½uge før termin og er derfor os bagud. men det går mig da på når jeg ser andre børn i hans alder, men ville heller ikk tvinge ham til dit og dat . det kommer når han er klar

Anmeld

19. september 2011

MortilCilas

Altså Cilas var ca 6½ måned da han kravled, og min SP siger at det var meget hurtigt. Og kender en, hendes barn er 10 måneder og har først lige lært at kravle.

Min sp sagde
Sidde . 6-9 måneder
Kravle . 8-11 måneder vidst
Og gå der efter

Anmeld

19. september 2011

K&S

præcis samme situation havde vi.. Jeg kan bare ikke se for at hun bare lige pludselig står på alle 4, hun vil ikke engang løfte sig op på hænderne og så er det kun små 5 minutter af gangen hun vil ligge på maven.. Så synes det er underligt at det vil komme af sig selv, for hvor skal hun løre det fra?

Jeg troede heller ikke på, at Anton ville komme til at kravle - han lå meget lidt på maven og da han endelig ville ligge dernede, så fandt han lynhurtigt ud af at vende sig om på ryggen - men det kom altså alligevel

Jeg tror helt bestemt ikke, du skal være bekymret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.