1. par sko, nu hvor det bliver koldere, hvad skal jeg vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

helle85

K&S skriver:

Det tænkte jeg også, men var i tvivl om det blev for koldt om fødderne nu?

Jeg er selv en af de mennesker, der har bare fødder så meget af året som muligt og som ikke fryser særlig tit, så det er svært for mig at vurdere, om det vil være for koldt

nej jeg tror ikke det er for koldt med alm sko nu. det er det mine børn har på nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

K&S

helle85 skriver:

nej jeg tror ikke det er for koldt med alm sko nu. det er det mine børn har på nu.

Jeg har lige købt Antons første par sko i dag og valget faldt netop på et par Ecco sko  og han ser SÅ sød ud med dem på...!

Tak for hjælpen!

Anmeld

19. september 2011

helle85

K&S skriver:

Jeg har lige købt Antons første par sko i dag og valget faldt netop på et par Ecco sko  og han ser SÅ sød ud med dem på...!

Tak for hjælpen!

det var så lidt

Anmeld

19. september 2011

mor-til-vanessa

K&S skriver:

Anton har efterhånden gået rigtig mange skridt uden støtte af nogen art og har i dag rejst sig op midt på gulvet uden hjælp

Så jeg kigger lidt på sko til ham - men hvad skal jeg vælge nu, hvor det bliver mere og mere koldt...?

En vinterstøvle vil jo være alt for meget (forestiller jeg mig) at starte ud med

Håber I kan hjælpe mig  smid gerne billeder eller links ind

Katja

jeg ville købe de der begynder sko, minder lidt om sutsko men det bedre fast på foden og er lidt støvle agtig. dem havde min datter sidste vinter. når de ikke går lagt går de ikke rigtig i sneen osv alligvel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.