Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
K&S skriver: Det tænkte jeg også, men var i tvivl om det blev for koldt om fødderne nu? Jeg er selv en af de mennesker, der har bare fødder så meget af året som muligt og som ikke fryser særlig tit, så det er svært for mig at vurdere, om det vil være for koldt
Det tænkte jeg også, men var i tvivl om det blev for koldt om fødderne nu?
Jeg er selv en af de mennesker, der har bare fødder så meget af året som muligt og som ikke fryser særlig tit, så det er svært for mig at vurdere, om det vil være for koldt
nej jeg tror ikke det er for koldt med alm sko nu. det er det mine børn har på nu.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
helle85 skriver: nej jeg tror ikke det er for koldt med alm sko nu. det er det mine børn har på nu.
Jeg har lige købt Antons første par sko i dag og valget faldt netop på et par Ecco sko og han ser SÅ sød ud med dem på...!
Tak for hjælpen!
K&S skriver: Jeg har lige købt Antons første par sko i dag og valget faldt netop på et par Ecco sko og han ser SÅ sød ud med dem på...! Tak for hjælpen!
det var så lidt
K&S skriver: Anton har efterhånden gået rigtig mange skridt uden støtte af nogen art og har i dag rejst sig op midt på gulvet uden hjælp Så jeg kigger lidt på sko til ham - men hvad skal jeg vælge nu, hvor det bliver mere og mere koldt...? En vinterstøvle vil jo være alt for meget (forestiller jeg mig) at starte ud med Håber I kan hjælpe mig smid gerne billeder eller links ind Katja
Anton har efterhånden gået rigtig mange skridt uden støtte af nogen art og har i dag rejst sig op midt på gulvet uden hjælp
Så jeg kigger lidt på sko til ham - men hvad skal jeg vælge nu, hvor det bliver mere og mere koldt...?
En vinterstøvle vil jo være alt for meget (forestiller jeg mig) at starte ud med
Håber I kan hjælpe mig smid gerne billeder eller links ind
Katja
jeg ville købe de der begynder sko, minder lidt om sutsko men det bedre fast på foden og er lidt støvle agtig. dem havde min datter sidste vinter. når de ikke går lagt går de ikke rigtig i sneen osv alligvel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128