1. par sko, nu hvor det bliver koldere, hvad skal jeg vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

K&S

Nessie skriver:

Jeg syntes ikke de virkede glatte, og i starten holder de godt fast i ting. Vi havde i hvert fald ikke problemer med dem

Super, tusind tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Nessie

K&S skriver:

Super, tusind tak for hjælpen

Var så lidt

Anmeld

18. september 2011

K&S

Nessie skriver:

Var så lidt

Lige et spørgsmål mere  brugte Daniel bare alm. skindfutter (sutsko) indendørs eller var det også en model der var højere om vristen?

Anmeld

18. september 2011

Nessie

K&S skriver:

Lige et spørgsmål mere  brugte Daniel bare alm. skindfutter (sutsko) indendørs eller var det også en model der var højere om vristen?

Han har altid haft 2 slags, ved egentlig ikke hvorfor, men han har haft både skidfutter og de der "pose"-futter. Dem er jeg meget glad for, synes de ser så behagelige ud, og tæerne kan bevæge sig i dem

Anmeld

18. september 2011

K&S

Nessie skriver:

Han har altid haft 2 slags, ved egentlig ikke hvorfor, men han har haft både skidfutter og de der "pose"-futter. Dem er jeg meget glad for, synes de ser så behagelige ud, og tæerne kan bevæge sig i dem

Dem i fløjl? Jeg tror også, de er dejlige at have på  

Vi har også begge dele, men nogle fra mødregruppen har bare købt "prewalker sko" som sutsko indendørs

Anmeld

18. september 2011

Nessie

K&S skriver:

Dem i fløjl? Jeg tror også, de er dejlige at have på  

Vi har også begge dele, men nogle fra mødregruppen har bare købt "prewalker sko" som sutsko indendørs

Ja dem i fløjl, synes de ser så behagelige ud, de laves desværre ikke i min størrelse

Hmm, synes at det er bedre med sko, som fødder og tæer kan bevæge sig godt i, specielt lige når de skal lære at gå. Fødderne skal jo også vænne sig til forskellige underlag

Anmeld

18. september 2011

K&S

Nessie skriver:

Ja dem i fløjl, synes de ser så behagelige ud, de laves desværre ikke i min størrelse

Hmm, synes at det er bedre med sko, som fødder og tæer kan bevæge sig godt i, specielt lige når de skal lære at gå. Fødderne skal jo også vænne sig til forskellige underlag

Anton elsker også at gå på strømpefødder og bare tæer...!

Anmeld

18. september 2011

Nessie

K&S skriver:

Anton elsker også at gå på strømpefødder og bare tæer...!

Det gør Daniel også, og det er jo også det bedste for fødderne

Anmeld

18. september 2011

twinboys

helle85 skriver:

jeg ville nok have købt et par almindelig sko som støtter foden evt ecco, også købe nogen vinterstøvler nå det bliver lidt kolder

Anmeld

18. september 2011

K&S

Nessie skriver:

Det gør Daniel også, og det er jo også det bedste for fødderne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.