1. par sko, nu hvor det bliver koldere, hvad skal jeg vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.402 visninger
23 svar
0 synes godt om
18. september 2011

K&S

Anton har efterhånden gået rigtig mange skridt uden støtte af nogen art og har i dag rejst sig op midt på gulvet uden hjælp

Så jeg kigger lidt på sko til ham - men hvad skal jeg vælge nu, hvor det bliver mere og mere koldt...?

En vinterstøvle vil jo være alt for meget (forestiller jeg mig) at starte ud med

Håber I kan hjælpe mig  smid gerne billeder eller links ind

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Nessie

Han skal i hvert fald ikke have vinterstøvler før han kan gå rigtigt.

Men prøv at gå ned i sko forretningen og forklar dem det, så kan de vejlede dig til nogle gode begyndersko.

Vi havde faktisk bare de der "futter" til Daniel, indtil han begyndte at gå rigtigt. De var fint varme, og han gik udemærket i dem

Anmeld

18. september 2011

helle85

K&S skriver:

Anton har efterhånden gået rigtig mange skridt uden støtte af nogen art og har i dag rejst sig op midt på gulvet uden hjælp

Så jeg kigger lidt på sko til ham - men hvad skal jeg vælge nu, hvor det bliver mere og mere koldt...?

En vinterstøvle vil jo være alt for meget (forestiller jeg mig) at starte ud med

Håber I kan hjælpe mig  smid gerne billeder eller links ind

Katja

jeg ville nok have købt et par almindelig sko som støtter foden evt ecco, også købe nogen vinterstøvler nå det bliver lidt kolder

Anmeld

18. september 2011

K&S

Nessie skriver:

Han skal i hvert fald ikke have vinterstøvler før han kan gå rigtigt.

Men prøv at gå ned i sko forretningen og forklar dem det, så kan de vejlede dig til nogle gode begyndersko.

Vi havde faktisk bare de der "futter" til Daniel, indtil han begyndte at gå rigtigt. De var fint varme, og han gik udemærket i dem

Er det sådan nogle regnfutter, du mener?

Anmeld

18. september 2011

K&S

helle85 skriver:

jeg ville nok have købt et par almindelig sko som støtter foden evt ecco, også købe nogen vinterstøvler nå det bliver lidt kolder

Det tænkte jeg også, men var i tvivl om det blev for koldt om fødderne nu?

Jeg er selv en af de mennesker, der har bare fødder så meget af året som muligt og som ikke fryser særlig tit, så det er svært for mig at vurdere, om det vil være for koldt

Anmeld

18. september 2011

Nessie

K&S skriver:

Er det sådan nogle regnfutter, du mener?

Iiihh, jeg kan selvfølgelig ikke lige huske hvad de hedder, men de er ligesom regnfutter, bare beregnet til vinteren, så de er selvfølgelig tykkere i det.
Jeg mener at de var fra Reima

Anmeld

18. september 2011

K&S

Iiihh, jeg kan selvfølgelig ikke lige huske hvad de hedder, men de er ligesom regnfutter, bare beregnet til vinteren, så de er selvfølgelig tykkere i det.
Jeg mener at de var fra Reima

Jeg har købt dem her til Anton for et par uger siden? Men han har ikke brugt dem endnu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. september 2011

Nessie

K&S skriver:

Jeg har købt dem her til Anton for et par uger siden? Men han har ikke brugt dem endnu

Det ligner dem Daniel havde

Og de er dejligt varme, man kan jo altid give et par lidt tykkere sokker på.

Når de er så små, er de jo heller ikke ude i timevis, når det er koldt. Mener at min DP sagde at de kun var ude ca. 20 min. med de små, for de kunne ikke holde til mere

Anmeld

18. september 2011

K&S

Nessie skriver:

Det ligner dem Daniel havde

Og de er dejligt varme, man kan jo altid give et par lidt tykkere sokker på.

Når de er så små, er de jo heller ikke ude i timevis, når det er koldt. Mener at min DP sagde at de kun var ude ca. 20 min. med de små, for de kunne ikke holde til mere

De virker bare ikke så gode at gå i - jeg forestiller mig, at de er meget glatte?

Anmeld

18. september 2011

Nessie

K&S skriver:

De virker bare ikke så gode at gå i - jeg forestiller mig, at de er meget glatte?

Jeg syntes ikke de virkede glatte, og i starten holder de godt fast i ting. Vi havde i hvert fald ikke problemer med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.