Hvornår afleverede i jeres små?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

Zibi_84

benjamins'mor skriver:

Det kan du tro han er! 

Jeg ville sige det var noget andet hvis han var ked af det hver dag han kom hjem, og ikke ville sige farvel til dagplejeren. Så var det jo en helt anden sag. 

Ja, helt enig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Sofia

Alfred skal starte når han er 8.5 måned, jeg synes også det er lidt tidlingt, men det er sådan vores situation er og ergo bliver det sådan. Jeg regner dog også med han den første måned får korte dage og evt. en ugentlig hjemmedag.

Anmeld

19. september 2011

1000Ben

Zibi_84 skriver:

Jeg sad i dag og snakkede med min svigerinde, som arbejder i vuggestue i Kbh. Min mand og jeg er nød til at afleverer vores søn i Vuggestue, når han er fyldt 7 mdr. da jeg er selvstændig. Men min mand har dog 6 ugers barsel når han bliver afleveret. Så kan han nøjes med nogle timer i starten. Men da jeg fortalte hende det, blev hun meget chokkeret, og sagde at det var alt for tideligt! jeg var lige ved at tude Det gør så ondt på mig at afleverer ham, når han ikke er ældre, men har ikke råd til at holde længere barsel. Er jeg en DÅRLIG mor fordi han kommer i Vuggestue når han er 7 Måneder??

Jeg synes ikke du er en dårlig mor, der skal jo mad på bordet. Men kan godt forstå at du har det MONSTER dårligt med at skulle aflevere så tidligt. Synes far skal tage og beholde hjemme i nogle af de 6 uger, - indkøring behøver ikke tage så lang tid. 

Knus

Stefanie 

Anmeld

19. september 2011

Gittemor09

Zibi_84 skriver:

Ihh tusind tak for svaret! Dejligt at høre om solstrålehistorier fra andre med børn på samme alder

selv tak da  

ja, sofie bliver 2 på lørdag.. og hun elsker stadig sin dagpleje, og det er bare skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.