Er/bliver dit barn vaccineret ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2009

Nemesis

har svaret andet. Dels blev vaccinationsprogrammet lavet om flere gange da den store skulle følge sit program. Dels var lægen ikke alt for god til at skrive ind HVILKE han rent faktisk havde fået og dels er han for tidligt født.
Han fik aldrig sit poliosukker....han nægtede simpelthen at spise det og vi forsøgte ellers mange gange.
Da han var 10 fik han sin 12 års MFR og mangler derfor "kun" sit poliosukker.

Den lille er også for tidligt født og efter 1 års vaccinen hvor han var virkelig syg i 3 uger, syntes lægen ikke han skulle vaccineres så hurtigt igen. (15 mdr)
Jonas er nu 2 og vi har stadig ikke fået den første MFR, men den skal nok komme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mette-Marie skriver:

Jeg tænkte på vaccinationerne. Der er nemlig flere skrøner om hvad vaccinationerne kan forårsage. Blandt autisme, og der er mange som undgår vaccinationer af samme årsag.

kh
M

Ja, det er rigtig. Det har jeg også hørt. Men min læge siger, at det er så få så få, der får de skader.

Så hellere tage risikoen i forhold til at få skader af sygdommene.

Anmeld

22. januar 2009

Mca<3

Absolut og betalte også selv for vaccinen mod livmoder hals kræft til min datter før den blev frigivet . Tør ikke andet

Anmeld

22. januar 2009

Doktor Doolittle

Ja selvfølgelig er vores drenge vaccineret. Der er ingen belæg for autisme i forbindelse med vaccination, allergiske reaktioner optræder hos <1 per 1.000.000 doser (det gør den i øvrigt ved alle eksisterende vacciner), følgerne af at have sygdommene er langt værre end de få få gange der er bivirkninger til vaccinen. Manglende vaccination af vores børn kan give epidemier af børnesygdomme, hvilket kan slå immunsvækkede ikke-vaccinerede mennesker ihjel.

HVAD VENTER I MED IKKE-VACCINEREDE BØRN PÅ Vær ikke bange for vaccinerne.

Tina

Anmeld

22. januar 2009

Miamaja

Ja, jeg tor ikke andet men er BANGE ALLIGEVEL om det kan skade mit perfekte fodte barn

Anmeld

23. januar 2009

nanna with

min datter skal helt klart også have det. vi har desvære været nød til at udskyde det 2månder fordi der har været mellemøre betændelse og halbetændelse men på mandag sker det så jeg håber alt går godt og hun ikke får feber da den lille trold har haft feber karmper

Anmeld

23. januar 2009

MorCamilla

Mikkel bliver vaccineret, man han følger dog ikke det normale vaccinationsprogram pga den for tidlige fødsel, bliver han først vaccineret ca 3 måneder efter at det var meningen at han skulle...

Anmeld

23. januar 2009

ekzunz

Jeps - alle unger er vaccineret. Dog har vi 3 teenagere som mangler den sidste MFR - men det er ren sjusk. Så jeg synes det er en rigtig god ting at den nu skal gives til 4-årige.
Iøvrigt er den med autisme blevet tilbagevist mange gange.

Rikke - som ser Disney-Sjov med Kim på 16 som er autist....og jordens gladeste dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.