Er/bliver dit barn vaccineret ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2009

H+S Skjolgborg.

Det samme her begge mine børn har fået alle deres. tør ikke andet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har svaret 'andet', fordi:

Jeg har været i tvivl omkring vaccinering, fordi jeg har hørt forskellige steder fra, at man kunne give sine børn skader af selve vaccinationen. - Hvilket faktisk også er rigtig.

MEN - Jeg snakkede med min læge om det, da Idun var lille og hun sagde:

Det er rigtig at der kan komme skader, af vaccinationerne, men der er så FÅ der får skaderne og de skader der kan opstå, er så bitte bitte små i forhold til de skader man kan få, af at lade være. - ALtså få fra selve sygdommene... - Hun spurgte simpelthen om jeg havde set børn, der havde skader af selve sygdommene, så ville jeg ikke være i tvivl mere.

Så:

JA - Idun er vaccineret og den næste (når den kommer på et tidspunkt), bliver også. Men, jeg var helt klart i tvivl.

Zafir

Anmeld

22. januar 2009

Mette-Marie

Zafir skriver:

Jeg har svaret 'andet', fordi:

Jeg har været i tvivl omkring vaccinering, fordi jeg har hørt forskellige steder fra, at man kunne give sine børn skader af selve vaccinationen. - Hvilket faktisk også er rigtig.

MEN - Jeg snakkede med min læge om det, da Idun var lille og hun sagde:

Det er rigtig at der kan komme skader, af vaccinationerne, men der er så FÅ der får skaderne og de skader der kan opstå, er så bitte bitte små i forhold til de skader man kan få, af at lade være. - ALtså få fra selve sygdommene... - Hun spurgte simpelthen om jeg havde set børn, der havde skader af selve sygdommene, så ville jeg ikke være i tvivl mere.

Så:

JA - Idun er vaccineret og den næste (når den kommer på et tidspunkt), bliver også. Men, jeg var helt klart i tvivl.

Zafir

Hvilke skader?

Anmeld

22. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mette-Marie skriver:

Hvilke skader?

I forhold til vaccinationen eller i forhold til sygdommene...?

Vaccinationerne:

Der er det man taler om, at allergier, kan have ophav i vaccinationsskader. Derfor havde je gmeget tvivl, da vi begge er allergikere.

Sygdommene, man vaccinerer imod, har i værste tilfælde:

Blindhed,
hjerneskader,
lammelser...

Sååeee.. i forhold til at få kan få allergier, af vaccinationerne, fremfor at undgå de slemme der, er valget måske ikke så svært...

Anmeld

22. januar 2009

sabi1979

Hejsa

min datter er snart 10 år og hun har fået alle de vaccinationer hvad hun skal have indtil videre, og når den lille bliver født, så skal han/hun selfølgelig også vaccineres, jeg tør ikke andet.

Knus Sabrina 8+5

Anmeld

22. januar 2009

BellaT

Jeg har stemt andet.
Ja, Phillip er vaccineret efter det fulde vaccinationsprogram, men jeg ser det som et valg mellem pest og kolera, hvis man kan sige det sådan.
Jeg har været meget nervøs over mfr-vaccinen, som man jo har hørt kan give skader såsom døvhed, autisme, allergier. Talte med sygeplejersken om det og hun sagde, at hun også havde hørt skrækhistorierne, men aldrig selv oplevet det, i de 15 år hun havde vacccineret børn.
Så jeg søgte efter oplysninger om mfr-vaccinen og fandt ud af, at det er farligere at de får sygdommene, som man jo ikke kan kontrollere, end at de får sygdommene i svækket form via vaccinen. Ved vaccinen kan man jo kontrollere/styre sygdommene.
Jeg er aldrig blevet vaccineret men har gennemlevet alle børnesygdommene, da min mor var meget imod vacciner. Det har jo nok også farvet mig lidt. Men ikke nok..

Helle...

Anmeld

22. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Ja, selvfølgelig er de vaccineret, har aldrig overvejet andet.

Anmeld

22. januar 2009

Maria9990

Ja, selvfølgeligt er hun det.

Knus Maria som lige er kommet hjem efter hendes datter er blevet vaccineret. (Lidt sjovt, at den dabat skulle komme idag )

Anmeld

22. januar 2009

charlottekri

Maria9990 skriver:

Ja, selvfølgeligt er hun det.

Knus Maria som lige er kommet hjem efter hendes datter er blevet vaccineret. (Lidt sjovt, at den dabat skulle komme idag )

ja he he, min datter skulle også have været vaccineret i morgen, men af praktiske årsager blev det flyttet til næste fredag

Anmeld

22. januar 2009

Mette-Marie

Zafir skriver:

I forhold til vaccinationen eller i forhold til sygdommene...?

Vaccinationerne:

Der er det man taler om, at allergier, kan have ophav i vaccinationsskader. Derfor havde je gmeget tvivl, da vi begge er allergikere.

Sygdommene, man vaccinerer imod, har i værste tilfælde:

Blindhed,
hjerneskader,
lammelser...

Sååeee.. i forhold til at få kan få allergier, af vaccinationerne, fremfor at undgå de slemme der, er valget måske ikke så svært...

Jeg tænkte på vaccinationerne. Der er nemlig flere skrøner om hvad vaccinationerne kan forårsage. Blandt autisme, og der er mange som undgår vaccinationer af samme årsag.

kh
M

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.