Er/bliver dit barn vaccineret ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er/bliver dine børn vaccineret ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.113 visninger
28 svar
0 synes godt om
22. januar 2009

Pia.

Nu efter at have læst indlægget længere nede om mæslinger bliver jeg nysgerrig...

Jeg selv har fuld alle vacciner og ville aldrig turde andet - hvad med dig ?

Ved der er flere der ikke vaccinere deres børn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2009

SaNiNa

Har stem andet da vi jo ikke har fået den lille endnu... men når den kommer skal den helt klar vaccineret. Vi er det selv om har det godt med det... hvis man kunne vaccinerer mod alle typer minigittes ville jeg osse få gjort det... efter at have mistet en søster pga det...

Men helt klar JA

Anmeld

22. januar 2009

pusling30

Alle mine børn er vaccineret og jeg følger vaccinationsprogrammet.

Anmeld

22. januar 2009

Diana...

Min lille dreng skal vaccineres nå vi når der til... ville ikke turde andet...

Anmeld

22. januar 2009

JonTri

Har vaccineret min... konsekvenserne af ikke at gøre det er for store til at lade være.

Anmeld

22. januar 2009

charlottekri

Som jeg skrev i det andet indlæg, er det (for mig) en naturlig ting at få vaccineret mit barn. Så må jeg jo tage de ulemper med, som der kommer... min datter får konsekvent feber, efter hun bliver vaccineret, men sådan er det bare... Hellere feber en gang end at hun får alle de sygdomme (som i øvrigt kan være ret så alvorlige!!)

Anmeld

22. januar 2009

Bastian

JA, det er de. Min søn har fået alle vaccinationerne, der er tilbudt. De har jo laet om, så de kan få 12 års vaccinen i 4-5 års alderen, så nu er det slut for hans vedkommende. Rebekka mangler så kun de sidste to.

Anmeld

22. januar 2009

A.

ja da selvfølgeligt

Anmeld

22. januar 2009

netdaddy

Vores søn bliver helt klart vaccineret og følger vaccinationsprogrammet fuldt ud.

Jeg døjede selv med mellemørebetændelse som barn, og nu er de begyndt at vaccinere mod visse typer af mellemørebetændelse, så hvis det kan forhindre at sønnike bliver ramt af samme bøvl med det som jeg havde kan jeg kun se det positive i det.

Derudover kommer der nok en masse andre vacciner med årene, da vi rejser meget og gerne til mystiske destinationer (har indtil videre har vi været i Gambia, Senegal, Rusland, Mongoliet, Kina, Sydkorea m.fl.), hvor en del forskellige vaccinationer er påkrævede, så når knægten bliver stor nok til at komme med sådanne steder skal han da også have de vacciner.

Anmeld

22. januar 2009

lonemus

Pusling30 skriver:

Alle mine børn er vaccineret og jeg følger vaccinationsprogrammet.

Samme her - jeg tør simpelthen ikke andet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.