Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SussieThyssen skriver: Hvis det kan trøste dig, så er drenge ikke nær så slemme som piger..det kan jeg skrive under på, atså når de nærmer sig puberteten
Hvis det kan trøste dig, så er drenge ikke nær så slemme som piger..det kan jeg skrive under på, atså når de nærmer sig puberteten
Det hjælper lidt...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg bruger også timeout i gangen med min den "store" hun bliver 2 år den 28 dec men har da brugt den et stykke tid. hun fattede hurtigt at hvis man ikke hørte efter når det var sagt 3 gange så blev man sat ud i gangen og det er ikke sjovt. jeg har ikke meget tålmodighed og har selv temperament men det har begge mine tøser så bestemt også
Anonym skriver: Hehe ja hvordan kunne du dog også tillade dig at skrælle clemtinen??!!! Fy... dårlig mor Ej jeg kender det... Her er knægten altid MEGA sulten, sådan ca 15 min før vi skal spise... Og vil have ALT!! Har fundet ud af det hjælper at give ham en skål med ærter, de tager længere tid at spise (bortset fra de gange han kaster dem rundt på gulvet så er kampen lige pludselig meget værre, da jeg vil have han selv samler dem op)
Hehe ja hvordan kunne du dog også tillade dig at skrælle clemtinen??!!! Fy... dårlig mor
Ej jeg kender det... Her er knægten altid MEGA sulten, sådan ca 15 min før vi skal spise... Og vil have ALT!!
Har fundet ud af det hjælper at give ham en skål med ærter, de tager længere tid at spise (bortset fra de gange han kaster dem rundt på gulvet så er kampen lige pludselig meget værre, da jeg vil have han selv samler dem op)
Ja jeg er ski en værre en af slagsen
Åh gud den med ærterne kender jeg osse godt. Enten er det en super ide at give de ærter, da de er god tidsfordriv...ellers er det noget værre møg, når der triller ærter rundt over alt på køkkengulvet og barnet går amok når man beder om at de skal smales op igen
Anonym skriver: 4 år? burde det så ikke stilne af Dejligt at høre jeg ikke er den eneste der kan blive temmelig hidsig
4 år? burde det så ikke stilne af
Dejligt at høre jeg ikke er den eneste der kan blive temmelig hidsig
NEJ!!! Det er bare nogle HELT andre ting man bøvler med, eller helt andre ting der brænder på Tror det fortsætter sådan.....
Anonym skriver: Hehe vil helt klart gøre brug af time out! Gør vi egentlig allerede - er nødvendigt, for ja det "skræmmer" dem selvom der jo ikke sker noget slemt Jeg har endnu ikke slået hånden ind i væggen, jeg plejer at gå udenfor - gå lidt væk så jeg IKKE kan høre han skriger, hjælper med lidt luft. (gør jeg selvfølgelig kun hvis Far er hjemme) Jeg har af og til en kamp uden lige med at få ham i sin autostol! Og han er jo så stor nu at jeg nærmest intet kan gøre for han gør sig stiv og nægter og sætte sig ned, hvad gør man så?! Knægten skal jo spændes fast, jeg har engang "råbt"/sagt meget hårdt lige ind i hovedet på ham at " NU SÆTTER DU DIG SIMPELTHEN NED INDEN MOR BLIVER SINDSSYG!!! " Der blev han vidst lidt paf.. Men grrr... hvad gør man lige i sådan en situation?!
Hehe vil helt klart gøre brug af time out! Gør vi egentlig allerede - er nødvendigt, for ja det "skræmmer" dem selvom der jo ikke sker noget slemt
Jeg har endnu ikke slået hånden ind i væggen, jeg plejer at gå udenfor - gå lidt væk så jeg IKKE kan høre han skriger, hjælper med lidt luft. (gør jeg selvfølgelig kun hvis Far er hjemme)
Jeg har af og til en kamp uden lige med at få ham i sin autostol! Og han er jo så stor nu at jeg nærmest intet kan gøre for han gør sig stiv og nægter og sætte sig ned, hvad gør man så?! Knægten skal jo spændes fast, jeg har engang "råbt"/sagt meget hårdt lige ind i hovedet på ham at " NU SÆTTER DU DIG SIMPELTHEN NED INDEN MOR BLIVER SINDSSYG!!! " Der blev han vidst lidt paf.. Men grrr... hvad gør man lige i sådan en situation?!
århh ja den kære autostol... der har vi også et par kriser
sammen med bleskift, spise pænt, ingen snegle indefor osv... de er bare gode de unger, men woaw hvor kan man blive hisig til sidst og alle de græde/skrige ture de har... puhhhh haa... men de kloge siger jo at det er en periode
Georgia skriver: NEJ!!! Det er bare nogle HELT andre ting man bøvler med, eller helt andre ting der brænder på Tror det fortsætter sådan.....
NOOOOOOOOOOOOOOOO
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128