Hård mave :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.322 visninger
31 svar
0 synes godt om
16. september 2011

birthee

Min lille pige på 5½ måned har ikke haft afføring siden onsdag formiddag... Hvad kan jeg gøre for at hjælpe hende, og hvor lang tid må der gå uden afføring??? Hun er flaskebarn, og har ikke spist mere end hun plejer...

Gode råd søges!!!

Knus Birthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Maja_4000

Får hun KUN flaske ? Du kan prøvet at give hende noget syrnet mme .. Det hjalp meget på vores datter

Anmeld

16. september 2011

afrobabies

birthee skriver:

Min lille pige på 5½ måned har ikke haft afføring siden onsdag formiddag... Hvad kan jeg gøre for at hjælpe hende, og hvor lang tid må der gå uden afføring??? Hun er flaskebarn, og har ikke spist mere end hun plejer...

Gode råd søges!!!

Knus Birthe

Prøv med noget sveskemos, det plejer at kunne sætte maven igang

Anmeld

16. september 2011

birthee

Maja_4000 skriver:

Får hun KUN flaske ? Du kan prøvet at give hende noget syrnet mme .. Det hjalp meget på vores datter

Hun får NAN H.A. efter sundhedsplejerskens anbefaling.... 1 flaske af det om dagen, og ellers almindelig NAN... nu har jeg kun givet NAN H.A. idag, i håb om at det får gang i hendes mave...

Anmeld

16. september 2011

birthee

afrobabies skriver:

Prøv med noget sveskemos, det plejer at kunne sætte maven igang

Jeg har desværre bare et barn der vægrer sig fuldstændig ved at spise med ske, men jeg er lige gået i gang med at koge lidt sveskemos... så håber jeg at jeg kan få en lille skefuld i hende...

Anmeld

16. september 2011

afrobabies

birthee skriver:

Jeg har desværre bare et barn der vægrer sig fuldstændig ved at spise med ske, men jeg er lige gået i gang med at koge lidt sveskemos... så håber jeg at jeg kan få en lille skefuld i hende...

lidt har også ret

Anmeld

16. september 2011

Maja_4000

birthee skriver:

Hun får NAN H.A. efter sundhedsplejerskens anbefaling.... 1 flaske af det om dagen, og ellers almindelig NAN... nu har jeg kun givet NAN H.A. idag, i håb om at det får gang i hendes mave...

Vores datter fik uddelukkende syrnet i 2 - 3 måneder .. Ellers havde hun også hård mave konstant .. Så måske hun skal have mere af det ? 

Anmeld

16. september 2011

birthee

Maja_4000 skriver:

Vores datter fik uddelukkende syrnet i 2 - 3 måneder .. Ellers havde hun også hård mave konstant .. Så måske hun skal have mere af det ? 

jeg vil i hvert fald lige give hende det indtil der kommer gang i maven, og så lige et par dage efter...

Anmeld

16. september 2011

birthee

afrobabies skriver:

lidt har også ret

det er rigtigt!!!

Anmeld

16. september 2011

Maja88

min datter får udelukkende NAN HA 1...

flaskebørn skal gerne have aff hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.