Min datter er "valgt fra"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2011

N&J

Topp skriver:

måske er det til vores "fordel" jeg selv har stået i det - og måske bedre kan "forberede" mig på de ting hun vil spørge om... eller i hvert fald kan sætte mig 100% ind i de følelser hun har omkring det..

Måske, måske kan du endelig bruge det til en styrke istedet for noget dårligt.. det har du faktisk meget god ret i.. det håber jeg... men mener nu stadig at du har masser af tid til at finde en dejlig mand som vil dit barn som sit eget.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Topp

N&J skriver:

Måske, måske kan du endelig bruge det til en styrke istedet for noget dårligt.. det har du faktisk meget god ret i.. det håber jeg... men mener nu stadig at du har masser af tid til at finde en dejlig mand som vil dit barn som sit eget.. 

ja jeg håber da én vil træde ind i det 100%...

Anmeld

15. september 2011

Mor010711

Klovn!

Anmeld

15. september 2011

Topp

Mor010711 skriver:

Klovn!

Anmeld

15. september 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg oprette tidligere på ugen et anonymt indlæg omkring min datter og samvær med hendes far.

I går skrev han under på han ikke ønsker at have samvær med hende...

I dag har jeg sendt brevet til statsforvaltningen....

Hvordan kan man vælge MIN øjesten fra - mit elskede barn - som om hun ikke betyder noget???

Har ondt af hende på sigt - men det er jo nok det bedste, hvis han føler sådan.....

Forstår bare IKKE hvordan man kan ØNSKE sig et barn - planlægge det - og når så barnet er kommet til verden - er man åbenbart ligeglad...

Men hvem siger nu også jeg skal kunne forstå det...

Vi tager det med rejst pande - og jeg skal gøre ALT hvad der står i min magt - for hun kommer igennem alle de spørgsmål osv. hun vil få på sigt.

Samvær havde de kun i 5 måneder.... (1½ time om ugen)

NOGLE GANGE ER MÆND BARE MÆND OG LANGT UDE.

Ja Undskyld mig.

Sgu syndt for hende.Men ja bedre det sker nu ind når hun er 10 f.eks.

Knus til jer begge to.

Jeg er selv vokse op unden en far og er super glad for mine børn ser deres far (den stor har det ikke altid været sådan med)og ville gør alt for de gøre det altid + min datter flytte hjem til sin far sidste sommers mit VALG.Hårdt men sejt af ham.

Henriette

Anmeld

15. september 2011

Gaia

Det fatter man bare ikke! Han må have mere end en skrue løs for at fravælge en så dejlig pige som din ser ud til at være. Sikker på der en dag er en som kan være far for hende..husk ordsproget: alle kan blive far, men det kræver en rigtig mand at VÆRE det og hendes bio far er da så langt fra en mand! Håber på det bedste for dig og din datter

Anmeld

15. september 2011

Topp

Gaia skriver:

Det fatter man bare ikke! Han må have mere end en skrue løs for at fravælge en så dejlig pige som din ser ud til at være. Sikker på der en dag er en som kan være far for hende..husk ordsproget: alle kan blive far, men det kræver en rigtig mand at VÆRE det og hendes bio far er da så langt fra en mand! Håber på det bedste for dig og din datter

HØRT - præsis sådan jeg har det

Anmeld

16. september 2011

Nessie

Jeg forstår heller ikke at man kan vælge sit eget barn fra.

til dig, og trods alt bedre at det sker nu

Anmeld

16. september 2011

Mor Christa

Jeg kan virkelig godt forstå hvorfor du har det sådan!
Det er mig simpelthen en GÅDE hvordan man kan vælge sine børn fra - hvordan kan man vælge noget fra, man selv har lavet? Sit eget blod?
Men som andre skriver, så er det jo bedre at han vælger hende fra nu og ikke når hun er stor og slet ikke kan forstå, hvorfor han pludselig ikke vil se hende mere.
Hun er RIGTIG heldig at have dig, som ønsker hende 100000 %
Du får en KÆMPE krammer

Anmeld

16. september 2011

Sof

Jeg sidder med de samme følelser, dog boede vi sammen til hun var 1½ og han havde fast samvær med hende til hun var 5 år, men valgte hende fra her for et par måneder siden  

Jeg kommer aldrig til at forstå ham, men jeg er nået dertil hvor jeg er fuldstændig ligeglad med ham! Han er ikke min datters far og kunne lige så godt have været en anonym sæddonor. Desværre er det bare noget andet for min datter, som synes han er dum, for hun savner sine katte

Men i og med at hun som sådan ikke savner ham, så har det nok været godt det samme og jeg har lovet hende at hun får sine egne katte når vi flytter, så det glæder hun sig til og jeg nyder at have min glade datter hver evig eneste dag, men om jeg nogensinde vil kunne forstå hans handling, det tror jeg næppe!

Sender dig et kæmpe stort kram, da jeg ved hvad du går igennem. Men vær glad for at din datter ikke er ældre, så hun ikke kan huske ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.