Min datter er "valgt fra"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2011

merle2010

Topp skriver:

tak for krammer  ja man kan SLET ikke sætte sig ind i sådanne valg - jeg ville DØ hvis ikke jeg så mine børn - i det hele taget ville jeg DØ for dem

jamen kan kun give dig fuldstændig ret jeg ville sku osse dø for min datter, jeg ville ofre mit eget liv for hende.. hun er mit et og alt..

nogle mennesker ved sku ikke hvad de går glip af, når de vælger deres børn fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

N&J

Topp skriver:

Jeg oprette tidligere på ugen et anonymt indlæg omkring min datter og samvær med hendes far.

I går skrev han under på han ikke ønsker at have samvær med hende...

I dag har jeg sendt brevet til statsforvaltningen....

Hvordan kan man vælge MIN øjesten fra - mit elskede barn - som om hun ikke betyder noget???

Har ondt af hende på sigt - men det er jo nok det bedste, hvis han føler sådan.....

Forstår bare IKKE hvordan man kan ØNSKE sig et barn - planlægge det - og når så barnet er kommet til verden - er man åbenbart ligeglad...

Men hvem siger nu også jeg skal kunne forstå det...

Vi tager det med rejst pande - og jeg skal gøre ALT hvad der står i min magt - for hun kommer igennem alle de spørgsmål osv. hun vil få på sigt.

Samvær havde de kun i 5 måneder.... (1½ time om ugen)

Det forstår jeg heller ikke, han er da en klaphat hvis han først planlægger et barn og så fravælger det - men så ved du hvad du har og forholde dig til.. 

har desværre en i familien som vælger sine børn fra ved sine handlinger og der er børnene 9 og 18 og har levet med faderen, her har du heldigvis masser af år til at finde en "far" til din dejlige datter - for hun er godt nok dejlig.. 

men ondt på os - det gør det, så må vi bare kæmpe for at det ikke gør så ondt på vores børn på længere sigt.. 

Anmeld

15. september 2011

Topp

merle2010 skriver:

jamen kan kun give dig fuldstændig ret jeg ville sku osse dø for min datter, jeg ville ofre mit eget liv for hende.. hun er mit et og alt..

netop... men nu er det blevet sådan.. det er jo hans valg...

Anmeld

15. september 2011

Kofoed.

Øv han kan tage sådan et valg, men godt Liva så har verdens bedste mor, som gerne går gennem ild og vand for hende.

Anmeld

15. september 2011

N&J

merle2010 skriver:

Lige præcis det opsummere det - de ved ikke hvad de går glip af - den kærlighed..  kæft hvor jeg elsker min datter...  

Anmeld

15. september 2011

N&J

Fru Nielsen skriver:

Ærgeligt med sådan en vatpik af en far......

Men hun er 100% tilvalgt af dig, husk det.....

Anmeld

15. september 2011

Topp

N&J skriver:

Det forstår jeg heller ikke, han er da en klaphat hvis han først planlægger et barn og så fravælger det - men så ved du hvad du har og forholde dig til.. 

har desværre en i familien som vælger sine børn fra ved sine handlinger og der er børnene 9 og 18 og har levet med faderen, her har du heldigvis masser af år til at finde en "far" til din dejlige datter - for hun er godt nok dejlig.. 

men ondt på os - det gør det, så må vi bare kæmpe for at det ikke gør så ondt på vores børn på længere sigt.. 

ja det skal nok gå uden ham

men er selv vokset op "uden" en far - og ved hvad det gør ved et barn - alle de spørgsmål - følelsen af ikke at "slå-til" - ikk være go nok...

men jeg skal hjælpe hende gennem det hele så bedst mulige måde

Anmeld

15. september 2011

Topp

Kofoed. skriver:

Øv han kan tage sådan et valg, men godt Liva så har verdens bedste mor, som gerne går gennem ild og vand for hende.

Tak  Det var pænt sagt....

Anmeld

15. september 2011

N&J

Topp skriver:

ja det skal nok gå uden ham

men er selv vokset op "uden" en far - og ved hvad det gør ved et barn - alle de spørgsmål - følelsen af ikke at "slå-til" - ikk være go nok...

men jeg skal hjælpe hende gennem det hele så bedst mulige måde

Men det kan lige så vel komme fra et skilsmisse barn eller et barn der har begge sine forældre, men ikke føler forældrene er der.. 

men ja det handler om hvordan man håntere det og er sikker på du nok skal gøre dit for din lille pige.. 

Anmeld

15. september 2011

Topp

N&J skriver:

Men det kan lige så vel komme fra et skilsmisse barn eller et barn der har begge sine forældre, men ikke føler forældrene er der.. 

men ja det handler om hvordan man håntere det og er sikker på du nok skal gøre dit for din lille pige.. 

måske er det til vores "fordel" jeg selv har stået i det - og måske bedre kan "forberede" mig på de ting hun vil spørge om... eller i hvert fald kan sætte mig 100% ind i de følelser hun har omkring det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.