Min datter er "valgt fra"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.223 visninger
31 svar
0 synes godt om
15. september 2011

Topp

Jeg oprette tidligere på ugen et anonymt indlæg omkring min datter og samvær med hendes far.

I går skrev han under på han ikke ønsker at have samvær med hende...

I dag har jeg sendt brevet til statsforvaltningen....

Hvordan kan man vælge MIN øjesten fra - mit elskede barn - som om hun ikke betyder noget???

Har ondt af hende på sigt - men det er jo nok det bedste, hvis han føler sådan.....

Forstår bare IKKE hvordan man kan ØNSKE sig et barn - planlægge det - og når så barnet er kommet til verden - er man åbenbart ligeglad...

Men hvem siger nu også jeg skal kunne forstå det...

Vi tager det med rejst pande - og jeg skal gøre ALT hvad der står i min magt - for hun kommer igennem alle de spørgsmål osv. hun vil få på sigt.

Samvær havde de kun i 5 måneder.... (1½ time om ugen)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

merle2010

jeg kan desværre ikke give sig et svar men du får en stor

jeg kan simpelthen IKKE forstå at man kan vælge sit barn fra hvis jeg ikke kunne se mit barn så ville min verden bryde sammen...

forstår godt at du tænker sådan, hvordan kan han vælge sådan en guldklump fra, ens verden ens et og alt

jeg kender desværre også nogle mennesker der har valgt deres børn fra og de er bare nogle egoistiske sataner.. tænk dog på barnet... åårhh føler med dig

godt dit barn har dig

Anmeld

15. september 2011

Topp

merle2010 skriver:

jeg kan desværre ikke give sig et svar men du får en stor

jeg kan simpelthen IKKE forstå at man kan vælge sit barn fra hvis jeg ikke kunne se mit barn så ville min verden bryde sammen...

forstår godt at du tænker sådan, hvordan kan han vælge sådan en guldklump fra, ens verden ens et og alt

jeg kender desværre også nogle mennesker der har valgt deres børn fra og de er bare nogle egoistiske sataner.. tænk dog på barnet... åårhh føler med dig

godt dit barn har dig

tak for krammer  ja man kan SLET ikke sætte sig ind i sådanne valg - jeg ville DØ hvis ikke jeg så mine børn - i det hele taget ville jeg DØ for dem

Anmeld

15. september 2011

LotteGabriella

Topp skriver:

Jeg oprette tidligere på ugen et anonymt indlæg omkring min datter og samvær med hendes far.

I går skrev han under på han ikke ønsker at have samvær med hende...

I dag har jeg sendt brevet til statsforvaltningen....

Hvordan kan man vælge MIN øjesten fra - mit elskede barn - som om hun ikke betyder noget???

Har ondt af hende på sigt - men det er jo nok det bedste, hvis han føler sådan.....

Forstår bare IKKE hvordan man kan ØNSKE sig et barn - planlægge det - og når så barnet er kommet til verden - er man åbenbart ligeglad...

Men hvem siger nu også jeg skal kunne forstå det...

Vi tager det med rejst pande - og jeg skal gøre ALT hvad der står i min magt - for hun kommer igennem alle de spørgsmål osv. hun vil få på sigt.

Samvær havde de kun i 5 måneder.... (1½ time om ugen)

Det kommer jeg heller aldrig til at forstå

Men jeg er enig med dig i, at det er det bedste for din skattepige, når han ikke har lyst til at være en del af hendes liv!!!! Heller at han træffer valget nu, end når hun er ældre, hvis du forstår

Sender jer begge 2 en kæmpe krammer

Anmeld

15. september 2011

Fru Nielsen

Ærgeligt med sådan en vatpik af en far......

Men hun er 100% tilvalgt af dig, husk det.....

Anmeld

15. september 2011

bullerbassen

Jeg fortså simpelthen heller ikke hvordan man kan vælge sit barn fra. Gå rundt og vide at man har et barn uden at have kontakt

Begriber det ikke.  til dig og ønske om alt held & lykke på jeres vej fremover

Anmeld

15. september 2011

Topp

LotteGabriella skriver:

Det kommer jeg heller aldrig til at forstå

Men jeg er enig med dig i, at det er det bedste for din skattepige, når han ikke har lyst til at være en del af hendes liv!!!! Heller at han træffer valget nu, end når hun er ældre, hvis du forstår

Sender jer begge 2 en kæmpe krammer

det er klart også min holdning - hellere vælge fra mens hun er så lille - end når hun har en større forståelse omkring det hele..

Anmeld

15. september 2011

Topp

Fru Nielsen skriver:

Ærgeligt med sådan en vatpik af en far......

Men hun er 100% tilvalgt af dig, husk det.....

DET er hun

Anmeld

15. september 2011

Topp

bullerbassen skriver:

Jeg fortså simpelthen heller ikke hvordan man kan vælge sit barn fra. Gå rundt og vide at man har et barn uden at have kontakt

Begriber det ikke.  til dig og ønske om alt held & lykke på jeres vej fremover

Tusind tak skal du have

Anmeld

15. september 2011

felicity

ja det er frygteligt og slet ikke til at forstå!!! min elskede guldklumps far har os kun set hende kort tid som baby... faktisk kun 2 gange derefter valgte han hende fra og har i dag ingen kontakt med hende... hun er nu 3 1/2 år gammel... spørgsmålene vælter ind... og jeg prøver at svare dem så godt som muligt, uden at hun kommer til at føle sig uønsket! men det er svært... det er utrolig svært, specielt når hun komme med den der, hvorfor må jeg ikke komme hen til min far?... den går lige i hjertet

Jeg vil altid svare hendes spørgsmål med omhu og altid sørge for at fortælle hende at hvor højt hun er elsket af mig og min familie!

Held og lykke til dig og din guldklump

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.