Albert/Alberthe1 skriver:
Hej alle i dejlige mødre!
Min datter bliver 5 måneder i nærste uge og skal så vaccineres, men sidst da hun blev 3 måneder og fik vaccinationen, blev hun simpelthen så syg med feber! Hvad har i af erfaring med sygdom ved vaccination og hvor slem er selve vaccinationen? Lille pigen græd lige lidt ved stik nr. 2, men det var så lidt at selv sygeplejersken var overrasket!!
Er bare meget nervøs for hvordan hun reagere denne gang og kunne virkelig godt bruge lidt råd med på vejen! Hvordan har jeres guldklumpe ereageret og hvad gjorde i??
Jeg forstår godt at du er nervøs. Men prøv alligevel på ikke at lade den lille mærke din nervøsitet, før du får set dig om er det hele overstået.
min datter har lige fået sin 5 mdr's for en uge siden og hun græd lige da hun blev stukket men hun kom hurtigt op og blev trøstet og så gik det hele
Det gik faktisk over alle forventninger (Havde frygtet at hun blev syg eller noget) men hun var kun lidt urolig natten efter så der fik vi ikke meget søvn. Ellers bare ekstremt træt et par dage efter. Vi lod hende bare sove lige så meget hun kunne.
Det skal nok gå alt sammen 
Anmeld