5 måneders vaccination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

B&J

3-5mdrs stikke fik vores dreng høj feber han fik en panodil stik pille sov natten igennem og næste dag var alt godt igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Albert/Alberthe1

maria_wt skriver:

Min store dreng tog dem i stiv arm og blev kun lidt syg af den sidste 15 mdr..

Ene har kun fået 1 og den tog hun rigtig fin...

Husk for alt i verden ikke at gøre ungerne usikre fordi i er det  

Det smitter 

Og netop af den grund er det altså hendes far der er inde ved hende under vaccinationen og jeg er der derefter! Jeg er super bange for nåle, så jeg kan ikke stå stille og roligt at kigge på, så derfor må farmand være bussemand og holde hende!!

Anmeld

14. september 2011

Albert/Alberthe1

B&J skriver:

3-5mdrs stikke fik vores dreng høj feber han fik en panodil stik pille sov natten igennem og næste dag var alt godt igen

okay... lyder godt at de må få sådan en lille pille... kaqn jo være det bliver nødtvendigt

Anmeld

14. september 2011

Janni.

Albert/Alberthe1 skriver:

krydser finger for at det bliver lige så nemt her... sidst var lidt surt og hun ville nemlig ikke sove!!

Det ville Silas heller ikke ved 3 mdr vacc. Han begyndte at få feber ved 21-tiden, og var helt umulig. Skreg i perioder.  Farmand sad oppe hele natten med Silas i armene, skiftevis småsovende og skrigende. Han skreg så meget natten igennem at han var hæs i 1 ½ uge efter. 

Hvilket betød at når han så græd efterfølgende, så gik han nærmest på "lydløs".  Det betød så at jeg sov dårligt af frygt for at ikke hørte ham om natten  

fingre for at i slipper for bivirkninger 

Anmeld

14. september 2011

Albert/Alberthe1

Lykke86 skriver:

Sirius fik kun lidt feber ved sin 3 måneders vaccine, men hans lår var tilgengæld RØDE, hævet og sten hårde her til han 5 måneders vaccine, var hans lår kun lidt røde, men han havde så 40.0 i feber og virkelig ked af det.. Snakkede med vagtlægen, som sagde jeg måtte give ham en halv børnepanodil og han sov godt om natten (han fik den inden sengetid)

okay, jamen så ved jeg da at der er hjælpemidler at bruge hvis det går helt galt...

Anmeld

14. september 2011

B&J

okay... lyder godt at de må få sådan en lille pille... kaqn jo være det bliver nødtvendigt

ja nemlig vores læge sagde nemlig til mig inden jeg gik ud af døren hvis han får mere ind 39 i feber så giv ham sådan en så får han ro og i får ro den nat og han havde helt ret han sov og næste morgen lige så frisk og fræk som altid

Anmeld

14. september 2011

Albert/Alberthe1

B&J skriver:

ja nemlig vores læge sagde nemlig til mig inden jeg gik ud af døren hvis han får mere ind 39 i feber så giv ham sådan en så får han ro og i får ro den nat og han havde helt ret han sov og næste morgen lige så frisk og fræk som altid

Nåh hvor dejligt... lyder altså bare godt!! Sidst fik vi bare at vide af vagtlægen at det var helt normalt og så længe hun ikke var over 40 i feber så skulle vi ikke være urolige... hun havde så 39,6 i feber

Anmeld

14. september 2011

B&J

Nåh hvor dejligt... lyder altså bare godt!! Sidst fik vi bare at vide af vagtlægen at det var helt normalt og så længe hun ikke var over 40 i feber så skulle vi ikke være urolige... hun havde så 39,6 i feber

Ja elsker også min læge eller han er en super god læge og har gjord mange ting for os og det var nåede han sagde til alle små fordi for det meste må de jo ikke få sådan en men lige i dette tilfælde virkede den bare såå godt

Anmeld

15. september 2011

Albert/Alberthe1

B&J skriver:

Ja elsker også min læge eller han er en super god læge og har gjord mange ting for os og det var nåede han sagde til alle små fordi for det meste må de jo ikke få sådan en men lige i dette tilfælde virkede den bare såå godt

Jeg tror vist jeg lige må vende den med min læge, så vi kan være sikker på at hun må få en og så vi har købt ind til det. Vi er lige flyttet og det er en ny læge, så jeg krydser finger for at vores læge er lige så dygtig som din!!

Anmeld

15. september 2011

Maja_4000

Babymor2010 skriver:

Her reagerede Isabella ikke på 3 mrd., men ved 5 mrd. fik hun en smule feber om aftenen og var en del pylret, men det var også det 

Det var det samme her (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.