5 måneders vaccination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.148 visninger
34 svar
0 synes godt om
14. september 2011

Albert/Alberthe1

Hej alle i dejlige mødre!

Min datter bliver 5 måneder i nærste uge og skal så vaccineres, men sidst da hun blev 3 måneder og fik vaccinationen, blev hun simpelthen så syg med feber! Hvad har i af erfaring med sygdom ved vaccination og hvor slem er selve vaccinationen? Lille pigen græd lige lidt ved stik nr. 2, men det var så lidt at selv sygeplejersken var overrasket!!

Er bare meget nervøs for hvordan hun reagere denne gang og kunne virkelig godt bruge lidt råd med på vejen! Hvordan har jeres guldklumpe ereageret og hvad gjorde i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Janni.

Hej med dig.

Forstår udmærket din frygt. Vores dreng blev også noget så syg af 3 mdrs vacc. Men 5 mdrs vacc tog han så flot, ingen feber eller lign. Den eneste bivirkning var at han blev utrolig træt og sov det hele væk.

Vi lod ham sove det han kunne/ville, så det gik meget nemt. 

Anmeld

14. september 2011

MariaMus

Lærke er blevet vaccineret idag, hun tog det meget bedre idag end hun gjorde ved 3 mdr. vaccinationen. Hun eller min større dreng har aldrig været påvirket af vaccinationer, håber jeg da - det kunne jo ske i nat. Hun sover allerede nu, og håber at det varer ved til kl. 04.30, der vågner hun nemlig hver dag...

Anmeld

14. september 2011

maria_wlt

Min store dreng tog dem i stiv arm og blev kun lidt syg af den sidste 15 mdr..

Ene har kun fået 1 og den tog hun rigtig fin...

Husk for alt i verden ikke at gøre ungerne usikre fordi i er det  

Det smitter 

Anmeld

14. september 2011

Clisolka

Albert/Alberthe1 skriver:

Min datter bliver 5 måneder i nærste uge og skal så vaccineres, men sidst da hun blev 3 måneder og fik vaccinationen, blev hun simpelthen så syg med feber! Hvad har i af erfaring med sygdom ved vaccination og hvor slem er selve vaccinationen? Lille pigen græd lige lidt ved stik nr. 2, men det var så lidt at selv sygeplejersken var overrasket!!

Er bare meget nervøs for hvordan hun reagere denne gang og kunne virkelig godt bruge lidt råd med på vejen! Hvordan har jeres guldklumpe ereageret og hvad gjorde i??

Her reagerede Isabella ikke på 3 mrd., men ved 5 mrd. fik hun en smule feber om aftenen og var en del pylret, men det var også det 

Anmeld

14. september 2011

camillakrath

Albert/Alberthe1 skriver:

Kigger lige med. Benjamin skal have sin vac. på mandag, og var også syg ved 3 måneders.

Anmeld

14. september 2011

Den lykkelige

Janni. skriver:

Hej med dig.

Forstår udmærket din frygt. Vores dreng blev også noget så syg af 3 mdrs vacc. Men 5 mdrs vacc tog han så flot, ingen feber eller lign. Den eneste bivirkning var at han blev utrolig træt og sov det hele væk.

Citere dig lige.. for var præcis det samme med vores

Anmeld

14. september 2011

Lusi

Sirius fik kun lidt feber ved sin 3 måneders vaccine, men hans lår var tilgengæld RØDE, hævet og sten hårde her til han 5 måneders vaccine, var hans lår kun lidt røde, men han havde så 40.0 i feber og virkelig ked af det.. Snakkede med vagtlægen, som sagde jeg måtte give ham en halv børnepanodil og han sov godt om natten (han fik den inden sengetid)

Anmeld

14. september 2011

Albert/Alberthe1

Janni. skriver:

Hej med dig.

krydser finger for at det bliver lige så nemt her... sidst var lidt surt og hun ville nemlig ikke sove!!

Anmeld

14. september 2011

Albert/Alberthe1

MariaMus skriver:

Lærke er blevet vaccineret idag, hun tog det meget bedre idag end hun gjorde ved 3 mdr. vaccinationen. Hun eller min større dreng har aldrig været påvirket af vaccinationer, håber jeg da - det kunne jo ske i nat. Hun sover allerede nu, og håber at det varer ved til kl. 04.30, der vågner hun nemlig hver dag...

Hvor må det være dejligt, håber det bliver lige sådan her...  for at hun sover igennem som normalt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.