Skrottet af far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2009

Doktor Doolittle

petersmor skriver:

Puha...
Den store er nu på vej hjem fra kostskole og har lige ringet til og sagt : "Mor, skal jeg hjem til far idag? for jeg ved nemlig ikke om jeg skal hjem til far eller hvad?"
Hvordan fortæller man lige at det skal han ikke mere?
Hanne

Jeg vil mene hans far selv må forklare sig overfor sin søn, det er ikke din opgave. Jeg synes også drengenes far selv må forklare den mindste af jeres drenge på 13 hvorfor han ikke vil se hans storebror mere og hvad han har tænkt sig mht. den mindste når han også bliver 18. Du skal ikke dække over din X, drengene bliver kede af det ligegyldig hvad, så de kan lige så godt få sandheden at høre, selvom den er hård

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2009

Diana...

Doktor Doolittle skriver:

Jeg vil mene hans far selv må forklare sig overfor sin søn, det er ikke din opgave. Jeg synes også drengenes far selv må forklare den mindste af jeres drenge på 13 hvorfor han ikke vil se hans storebror mere og hvad han har tænkt sig mht. den mindste når han også bliver 18. Du skal ikke dække over din X, drengene bliver kede af det ligegyldig hvad, så de kan lige så godt få sandheden at høre, selvom den er hård

Ja helt enig han må sgu selv stå til ansvar.

Anmeld

23. januar 2009

charlottekri

du beder da bare din søn om at ringe til hans far og spørge, og så må den altså hænge på ham... Så er det jo hans far han bliver sur på, og ikke dig, for jeg kunne da forestille mig (selvom jeg slet ikke har forstand på det) at din søn vil give dig skylden, når det er dig der kommer og siger det... og så kan du jo trøste ham bagefter eller hvad der nu skal til, ikke??
stort fra en som føler med dig og morten!!!

Anmeld

23. januar 2009

malou

charlottekri skriver:

du beder da bare din søn om at ringe til hans far og spørge, og så må den altså hænge på ham... Så er det jo hans far han bliver sur på, og ikke dig, for jeg kunne da forestille mig (selvom jeg slet ikke har forstand på det) at din søn vil give dig skylden, når det er dig der kommer og siger det... og så kan du jo trøste ham bagefter eller hvad der nu skal til, ikke??

Kanon god ide

Anmeld

23. januar 2009

HeY

-Oh My God,
Hva sker der for mændene i denne periode her .
sikke et S*** ,at svigte hans ældste søn på den måde, han burde skamme sig, og have så dårlig en smag i munden.

Det var lige det jeg havde at sige . Puhha..

Anmeld

23. januar 2009

Munder

Hvor trist. Jeg er rigtig ked af det på jeres vegne. Håber I får en dejlig weekend på trods af en latterlig mands ideer!!!!

Anmeld

27. januar 2009

Marco2

Hvordan gik weekenden?

Det er godt nok en historie der er gået direkte i hjertet...

AG

Anmeld

1. februar 2009

malou

Marco2 skriver:

Hvordan gik weekenden?

Det er godt nok en historie der er gået direkte i hjertet...

AG

ja hvordan gik det hele?? Er din søn okey??

knus malou

Anmeld

1. februar 2009

pussekat

hejsa
han skal have rød øre over kke vil ses sig søn men det være sjov da han være med til at lave ham kan bliv over han er så stor en røverhuller at han ikke her rådet til at give sig søn mad være 14 dag for at få lov til at ses sig søn

du ska have et stor fra os af

Anmeld

1. februar 2009

Pia.

charlottekri skriver:

Enig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.