Skrottet af far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.205 visninger
30 svar
0 synes godt om
20. januar 2009

petersmor

Jeg har lige haft en rigtig skod telefon samtale........Det var min ex som jeg har 2 børn med..... En dreng på 13 og en på 19 som har Downssyndrom....... Han var kommet i tanke om at han jo ikke har forsørgerpligt over den store længere, så ham skulle han jo ikke have på weekend mere.....Jeg spurgte om han sagde til mig at han ikke længere gad se den store...Ja, det var det han sagde, var svaretså nu kan den store stå hveranden fredag og se at hans lillebror bliver hentet........Hold Kæft hvor er jeg bare ked af det på den stores vejne
Knus Hanne
Som bare lige skulle have luft.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2009

Pia.

petersmor skriver:

Jeg har lige haft en rigtig skod telefon samtale........Det var min ex som jeg har 2 børn med..... En dreng på 13 og en på 19 som har Downssyndrom....... Han var kommet i tanke om at han jo ikke har forsørgerpligt over den store længere, så ham skulle han jo ikke have på weekend mere.....Jeg spurgte om han sagde til mig at han ikke længere gad se den store...Ja, det var det han sagde, var svaretså nu kan den store stå hveranden fredag og se at hans lillebror bliver hentet........Hold Kæft hvor er jeg bare ked af det på den stores vejne
Knus Hanne

Forstår godt du sidder tilbage med den følelse af at være ked af det og skuffet, men når jeg læser sådan noget så skynder jeg mig at vende det... Din store dejlige søn er slet ikke tjent med at skulle ned til sin far - hvad er han for et menneske... Hvad bilder han sig ind at fra sige sig sine weekender med sin store søn ....

I denne her situation og lige i nuet er det desværre din søn der skal betale den største pris, men med tiden håber jeg hans far finder ud af hvad han mister ved ikke at se sin søn...

Stort varmt knus til dig og din store søn fra Pia.

Anmeld

20. januar 2009

Rasmine

Sikke dog en IDIOT!
Han skulle fanme selv have lov at forklare HVORFOR!

Mette - som selv arbejder med down's folk, og som ved hvor svært det kan være at forstå selv simple ting.

Anmeld

20. januar 2009

SaNiNa

sender lige et stort og varmt

Kan slet ikke vise min med følelse nok...

Sanne

Anmeld

20. januar 2009

MetteT

Ja IDIOTEN er jo så min tidligere (heldigvis) stedfar...
Hvor er jeg glad for at min skønne mor fik mig før hun fandt sammen med ham. Godt nok er min egen far heller ikke meget værd, ser ham ikke mere, men det er dog selvvalgt...

Det valg fik Morten IKKE!!!!
Hvor er det altså synd.. Også for Mathias (den yngste) Det må også være svært for ham at stå hver anden fredag og sku derned når hans storebror ikke må komme med.....

Øv altså at vi ikke alle har Peters far til far.....
Han kan nemlig finde ud af at være far...

Stort knus... (fra Mortens storesøster)

Anmeld

20. januar 2009

petersmor

Tusind tak for jeres varme hilsner.
Det gør bare så ufattelig ondt at han bliver fravalgt på denne måde....Også tanken om at hans far indtil nu jo egentlig kun har haft ham af pligt....... Kan ikke lade være med at tænke på, hvis jeg havde samme holdning......Ja, så måtte han jo bo i telt i weekenderne da kostskolen har lukket.
Og ligegyldig hvad så elsker knægten jo sin far og har altid været glad for at skulle derned.
Det blev vist en rodet omgang.
Men tak for jeres medfølelse, det varmer.
Knus Hanne

Anmeld

20. januar 2009

petersmor

MetteT skriver:

Ja IDIOTEN er jo så min tidligere (heldigvis) stedfar...
Hvor er jeg glad for at min skønne mor fik mig før hun fandt sammen med ham. Godt nok er min egen far heller ikke meget værd, ser ham ikke mere, men det er dog selvvalgt...

Det valg fik Morten IKKE!!!!
Hvor er det altså synd.. Også for Mathias (den yngste) Det må også være svært for ham at stå hver anden fredag og sku derned når hans storebror ikke må komme med.....

Øv altså at vi ikke alle har Peters far til far.....
Han kan nemlig finde ud af at være far...

Stort knus... (fra Mortens storesøster)

Nu sidder jeg sgu og tuder igen...
Stort varm knus til dig og din dejlige lille familie

Anmeld

20. januar 2009

Mutti2

petersmor skriver:

Knus Hanne

Nej nej nej. Undskyld mig, men det kan man da bare ikke.... jeg håber ikke du bliver gal når jeg kalder ham: IDIOT!!
Ej hvor kan det tænde mit pis af!!
Det er slet ikke fair over for din søn. Hvordan fortæller man lige sit barn at han er blevet "for stor" til at se sin far!

GRRRRRRR..... så kold og hjertesløs har man bare ikke lov til at være

Varme knus og masser af tanker til dig.

Knus Pernille

Anmeld

20. januar 2009

Honningblomst

Sikke en sørgelig far at have....men måske han så er bedre foruden...
STORT kram...

Anmeld

20. januar 2009

malou

FORSTÅR DA UDEMÆRKET GODT HAN ER EN EKS!!!!! tsk tsk.... har ikke andet at sige... er målløs og foraget!!!!

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.