Skrottet af far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
petersmor skriver:

Jeg har lige haft en rigtig skod telefon samtale........Det var min ex som jeg har 2 børn med..... En dreng på 13 og en på 19 som har Downssyndrom....... Han var kommet i tanke om at han jo ikke har forsørgerpligt over den store længere, så ham skulle han jo ikke have på weekend mere.....Jeg spurgte om han sagde til mig at han ikke længere gad se den store...Ja, det var det han sagde, var svaretså nu kan den store stå hveranden fredag og se at hans lillebror bliver hentet........Hold Kæft hvor er jeg bare ked af det på den stores vejne
Knus Hanne
Som bare lige skulle have luft.

MAMA MIA EN IDIOT!!!!!

Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige...

KRAM i hvertfald...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2009

sbs78

Du får også lige et KÆMPE kram fra mig.

Er helt måløs over den opførelse

Knus Sidsel

Anmeld

20. januar 2009

linemus

Åh nej dog, hvordan kan man være så kold. Giver et stort kram, for det må gøre så ondt på dig at skulle stå med din kede søn. Jeg kan slet ikke forstå, hvordan man kan få sig til det, og hvordan man kan afskrive sit eget barn på den måde.

Knus Line

Anmeld

20. januar 2009

Doktor Doolittle

Din ex er ond Hvis det var mig ville jeg føle mig fristet til at spørge ham om det også kommer til at gælde den lille, når han bliver 18????
Du får lige et stort fra mig

Anmeld

20. januar 2009

Nemesis

Doktor Doolittle skriver:

Din ex er ond Hvis det var mig ville jeg føle mig fristet til at spørge ham om det også kommer til at gælde den lille, når han bliver 18????
Du får lige et stort fra mig

sjovt det var også min første tanke. Den anden tanke var, at den lille er 13 år..har far overvejet hvad han vil gøre hvis den lille nu siger fra selv?? altså uden storebror vil jeg ikke..eller om lillebror SELV bliver stjernesur på sin far??

Han er da helt uden empatiske følelser....stakkels unger.

Sisse

Anmeld

23. januar 2009

Miamaja

petersmor skriver:

Jeg har lige haft en rigtig skod telefon samtale........Det var min ex som jeg har 2 børn med..... En dreng på 13 og en på 19 som har Downssyndrom....... Han var kommet i tanke om at han jo ikke har forsørgerpligt over den store længere, så ham skulle han jo ikke have på weekend mere.....Jeg spurgte om han sagde til mig at han ikke længere gad se den store...Ja, det var det han sagde, var svaretså nu kan den store stå hveranden fredag og se at hans lillebror bliver hentet........Hold Kæft hvor er jeg bare ked af det på den stores vejne
Knus Hanne
Som bare lige skulle have luft.

Jeg er maalos. jeg troede jeg havde hort ALT . det kan man da ikke.. det er da en folelses kold person. jeg ville fortaelle det til HELE familien ogsaa hans.

Anmeld

23. januar 2009

Nadi

Hold da kæft hvor en vatpik!! Ej sorry, men han er da en KÆMPE idiot der skulle have sådan et los i røven!

Han skulle bare ikke have lov til at se dem begge to når han kommer med sådan en udmelding. Synes egentlig den var meget godt den med at spørge om det så også gælder for den mindste af dem?!

Jeg er helt måløs over at man kan behandle sine egne børn på dén måde. Som der er blevet sagt før så er dine sønner nok bedre foruden sådan en far.

Knus Nadia

Anmeld

23. januar 2009

Loggidut

det var dog det ondeste jeg har hørt længe!
Jeg kan godt forstå du er nede over det, for man sidder med en forfærdelig smag i munden!
Hvordan pokker kan han dog finde på at behandle ham sådan?
Må jeg spørge lidt akavt?
Hvad siger knægten på 13 til det?

Jeg ved ihvertfald at da min den store var 13 år, var han utrolig retfærdig, og fandt sig ikke i forskelsbehandling, måske din knægt er lige så sej, og selv kan sige en smule fra?

aj jeg ved slet ikke, jeg er paf over det her.
Jeg håber inderligt i kommer godt gennem den svære tid, jeg kunne forstille mig i skal til at igennem.

mange knus og varme tanker fra Loggi, som stadig ikke rigtig har fattet hans holdning til hans søn!

Anmeld

23. januar 2009

petersmor

Puha...
Den store er nu på vej hjem fra kostskole og har lige ringet til og sagt : "Mor, skal jeg hjem til far idag? for jeg ved nemlig ikke om jeg skal hjem til far eller hvad?"
Hvordan fortæller man lige at det skal han ikke mere?
Hanne

Anmeld

23. januar 2009

Becks

Puha...
Den store er nu på vej hjem fra kostskole og har lige ringet til og sagt : "Mor, skal jeg hjem til far idag? for jeg ved nemlig ikke om jeg skal hjem til far eller hvad?"
Hvordan fortæller man lige at det skal han ikke mere?
Hanne

Altså først vil jeg lige sige: KÆFT en idiot han er... Man kan da ikke bare skrotte sine børn, fordi de er over 18...
Spørger måske lidt hårdt nu, men er du sikker på det er den rigtige grund han har sagt? Og grunden ikke er, at han har downs?

Hm, ja hvordan fortæller man sin søn, at han ikke skal hjem til sin far mere, for der vil klart komme en masse spørgsmål fra Morten´s side af, er jeg ikke god nok osv...

Nu kender jeg ikke selv til børn og voksne med downs, men er jeg forkert på den, hvis de har sværere ved og forstå tingene, det er et forkert ord at bruge, men kan ikke lige finde det rigtige
Men kunne forestille mig de bliver nemmere kede af det...

Men jeg synes du skal sige det til ham som det er, for han forstår det måske slet ikke, hvis det bliver pakket ind... Puha en træls situation at stå... Sender dig og Morten mine største tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.