skimmelsvamp/ Jordslået (Rodalon)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2009

Pia.

MIIIG igen..... det lykkes ikke..... Arrrrrr... de små sorte prikker er der stadig ....

og det lå i blød i flere timer i baby badekaret i Rodalon, og vasket på 60 grader bagefter - hvad gør jeg nu.....

Det er da møg irriterende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2009

Rasmine

Har prøvet med Rodalon, på indersiden af kalechen, den lå på hovedet i brusekabinen en hel nat, smurt ind i rodalon.
Men de sorte prikker forsvandt ikke.
Aner ikke hvad man gør, desværre.

Anmeld

20. januar 2009

Pia.

Mebach skriver:

Har prøvet med Rodalon, på indersiden af kalechen, den lå på hovedet i brusekabinen en hel nat, smurt ind i rodalon.
Men de sorte prikker forsvandt ikke.
Aner ikke hvad man gør, desværre.

Hvor er det bare møg irriterende... Hmmm... Nu er det mest stoffet rundt i vognen du ved - de bløde sider... kan man mon købe det løst ??? selve kalechen er pæn nok, den har en lille prik i siden (det er kun mig der kan se det) men sidderne på begge sider hvor barnet ligger med hovedet er der en del prikker...

Anmeld

20. januar 2009

Rasmine

PiaR skriver:

Hvor er det bare møg irriterende... Hmmm... Nu er det mest stoffet rundt i vognen du ved - de bløde sider... kan man mon købe det løst ??? selve kalechen er pæn nok, den har en lille prik i siden (det er kun mig der kan se det) men sidderne på begge sider hvor barnet ligger med hovedet er der en del prikker...

Jamen, vi har en Emmaljunga.
Tror ikke selve stoffet kan skiftes.
JA, det er mega træls, men nu ved jeg i det mindste at Rodalonen har taget det værste. (håber jeg, tænker på om de sorte prikker er sundhedsskadelige)
Vognen står inde nu, når den ikke bruges, så håber ikke der kommer mere.

Anmeld

20. januar 2009

Honningblomst

PiaR skriver:

Det er jeg sikker på du kan, men du kan også få de prikker af, det ved jeg...bare lige finde ud af med hvad...
Måske jeg skulle få min vogn indenfor..
Knus..

Anmeld

20. januar 2009

Pia.

Eva skriver:

Det er jeg sikker på du kan, men du kan også få de prikker af, det ved jeg...bare lige finde ud af med hvad...
Måske jeg skulle få min vogn indenfor..
Knus..

Håber du kan finde ud af hvad der kan tage det... - Jeg sover dårligt om natten pga. den dumme vogn nu ... er så ærgeligt... her har jeg passet så godt på den... lagt stofble over den så den ikke fik solskader, puset og poleret den og så står den ude (altså i værkstedet) med regnslag, tæppe og myggenæt over sig og så er der kommet fugt i vognen og den bliver jo ikke brugt .... Øv det er vist det man kan kalde træls....

Knus Pia, som håber du kan finde et vidundermiddel til min vogn - ellers må jeg undersøge om sidden kan købes løst og så sælge den der efter, for den fejler intet ud over...

Anmeld

20. januar 2009

Honningblomst

Det her måske: http://www.ask-alex.dk/artikler/Haandbogen/Rengoering/Fjern-jordslaaede-pletter-hurtigt-og-nemt-/e_139_3971.page

Og kan godt forstå du ægrer dig, men det er jo bare en død ting, heldigvis...
Knus..

Anmeld

20. januar 2009

Pia.

Eva skriver:

Det her måske: http://www.ask-alex.dk/artikler/Haandbogen/Rengoering/Fjern-jordslaaede-pletter-hurtigt-og-nemt-/e_139_3971.page

Og kan godt forstå du ægrer dig, men det er jo bare en død ting, heldigvis...
Knus..

JA det er rigtig - det er bare en død ting... men en død dyr ting, som jeg irritere mig over....

Tak for tippet, men tænker om man stadig kan nu hvor jeg har været så "dum" at forsøge med rodalon ??? - tror du løbet er kørt ?

Knus Pia.

Anmeld

20. januar 2009

Honningblomst

PiaR skriver:

JA det er rigtig - det er bare en død ting... men en død dyr ting, som jeg irritere mig over....

Tak for tippet, men tænker om man stadig kan nu hvor jeg har været så "dum" at forsøge med rodalon ??? - tror du løbet er kørt ?

Knus Pia.

Nej, det er jeg ret sikker på du sagtens kan gøre....helt sikkert.
Knus..

Anmeld

20. januar 2009

Pia.

Eva skriver:

Nej, det er jeg ret sikker på du sagtens kan gøre....helt sikkert.
Knus..

Tak det vil jeg prøve.... Sov godt knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.