skimmelsvamp/ Jordslået (Rodalon)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2009

Pia.

Hertzum77 skriver:

Jeg tager også lige denne her til mig

Ja lad os bare dele He He *S*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2009

Hertzum77

PiaR skriver:

Ja lad os bare dele He He *S*

Ja det er noget af det gode herinde, der er ingen der er for fine til at dele med hinanden

Anmeld

20. januar 2009

Pia.

Hertzum77 skriver:

Ja det er noget af det gode herinde, der er ingen der er for fine til at dele med hinanden

Nej det skulle da også lige passe... - Tit er det noget man selv har gået og tænkt på længe man skulle høre om og så er man så heldig at nogen kommer en i forkøbet...

Så ja her deles vi om alle de gode tips og råd....

Knus...

Anmeld

20. januar 2009

malou

PiaR skriver:

Nej det skulle da også lige passe... - Tit er det noget man selv har gået og tænkt på længe man skulle høre om og så er man så heldig at nogen kommer en i forkøbet...

Så ja her deles vi om alle de gode tips og råd....

Knus...

Ja det er super skønt... jeg bliver virkelig klog herinde haha... tak tøser!!!!!!!! smiler

knus malou

Anmeld

20. januar 2009

Pia.

malou skriver:

Ja det er super skønt... jeg bliver virkelig klog herinde haha... tak tøser!!!!!!!! smiler

knus malou

He he ... kender det godt... jeg føler mig også enormt klog om kommer der en dag en og spørg ind til skimmelsvamp ja så kender jeg svaret og løsningen....

...

Stort knus fra Pia...

P.s tak for din hilsen, er glad for du tog det pænt med din mand *S* Skøre Pia...

Anmeld

20. januar 2009

malou

PiaR skriver:

He he ... kender det godt... jeg føler mig også enormt klog om kommer der en dag en og spørg ind til skimmelsvamp ja så kender jeg svaret og løsningen....

...

Stort knus fra Pia...

P.s tak for din hilsen, er glad for du tog det pænt med din mand *S* Skøre Pia...

griner.... jeg er da bare herre stolt over min kæreste... så det kan jeg da bestemt ikke blive andet end smirget over... læste højt for ham hvad du havde skrevet.... han blev godtnok glad!!!

knus malou

Anmeld

20. januar 2009

Pia.

malou skriver:

griner.... jeg er da bare herre stolt over min kæreste... så det kan jeg da bestemt ikke blive andet end smirget over... læste højt for ham hvad du havde skrevet.... han blev godtnok glad!!!

knus malou

... Nå det er godt... selvom man skriver meget sammen her inde, så skal man jo passe på man ikke går over grænsen med hvad man siger og gør og jeg vidste jo ikke hvad du ville sige...

Du kan roligt være stolt - i hvert fald over at vise ham frem...

Knus Pia, der har en kæmpe svaghed for skallede mænd med tattoveringer ,,,, Mums....

Anmeld

20. januar 2009

metted

Rodalon er udemærket, der er et andet middel som ogsåer godt, men kan ikke huske navnet, men jeg ved at jeg købte det hos Matas

Anmeld

20. januar 2009

Pia.

metted skriver:

Rodalon er udemærket, der er et andet middel som ogsåer godt, men kan ikke huske navnet, men jeg ved at jeg købte det hos Matas

Tak Mette...

Det er også hvad det bliver i første omgang da det var det vi kunne få...

Så nu håber jeg bare det kan tage de små pletter vognen desværre har fået.

Knus Pia.

Anmeld

20. januar 2009

Pia.

Så nu skal i krydse fingre... nu ligger sidderne fra min barnevogn i badekaret indsvøbt i en stærk rodalon blanding.... - håber virkelig det virker....

Knus Pia og tak for alle de gode svar jeg fik...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.