Hjælp til flyverdragt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

MetteS81

forår skriver:

Tak

Held og lykke med valget af flyverdragten

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Clisolka

MetteS81 skriver:

Hun bruger 74 nu...men havde lige været en tur i Bahne og prøve en i str 80 fordi hun så ville kunne bruge den når det bliver koldere. Den var kæmpe stor så tænkte at de måtte være store i str og valgte derfor en 74 for den kunne hun jo så sagtens også vokse i....men måske der har været forskel på sæsonen, øv.

Ja måske der har været forskel - spørger fordi jeg nemlig selv skal ud og købe flyverdragt og Isabella er i en 80 nu 

Anmeld

15. september 2011

MetteS81

Babymor2010 skriver:

Ja måske der har været forskel - spørger fordi jeg nemlig selv skal ud og købe flyverdragt og Isabella er i en 80 nu 

Hvis du køber online der hvor jeg gjorde så ville jeg tage et nr større, dvs 86 så hun kan vokse i den også...men det er nemmere at tage i fysisk butik hvor man kan prøve med det samme. Så kan det da ik gå helt galt

Anmeld

15. september 2011

Clisolka

MetteS81 skriver:

Hvis du køber online der hvor jeg gjorde så ville jeg tage et nr større, dvs 86 så hun kan vokse i den også...men det er nemmere at tage i fysisk butik hvor man kan prøve med det samme. Så kan det da ik gå helt galt

Jeg tager også en str. 86 - hvis nu 

Anmeld

15. september 2011

MetteS81

Babymor2010 skriver:

Jeg tager også en str. 86 - hvis nu 

Anmeld

22. september 2011

Sabina92

Kan nogen her hjælpe mig, jeg vil købe den molo flyverdragt til min dreng, men hvad str. skal jeg købe den i, han er ligeså lige kommet op i str. 74 Han er 6½ mdr.

Anmeld

23. september 2011

MetteS81

Sabina92 skriver:

Kan nogen her hjælpe mig, jeg vil købe den molo flyverdragt til min dreng, men hvad str. skal jeg købe den i, han er ligeså lige kommet op i str. 74 Han er 6½ mdr.

Så ville jeg tage en str 80...så er den ik alt for stor og så kan han vokse i den hen over vinteren

Anmeld

23. september 2011

Benjamins'mor

MIKK-LINE flyverdragterne er rigtigt gode! Sådan en har jeg købt til min søn på næsten 9 mdr. 

Anmeld

23. september 2011

K&S

benjamins'mor skriver:

MIKK-LINE flyverdragterne er rigtigt gode! Sådan en har jeg købt til min søn på næsten 9 mdr. 

Det er første år, vi køber flyverdragt, men har også købt en MIKK-LINE - så det er skønt at høre

Anmeld

23. september 2011

Benjamins'mor

K&S skriver:

Det er første år, vi køber flyverdragt, men har også købt en MIKK-LINE - så det er skønt at høre

Vi købte også en sidste år, da han blev født lige efter nytår, men den tænkte vi ikke rigtigt over hvad kunne holde til, da han alligevel ikke rigtigt kunne noget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.