Hjælp til flyverdragt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

MetteS81

Nea85 skriver:

Kan desværre ikke hjælpe dig, men jeg blev lige nysgerrig efter linket til hjemmesiden med Celavi og Mikk-line

www.kids-world.dk

Og så er der fri fragt!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

MetteS81

Hjæææælp! Er der slet ik nogen derude der har erfaring med Mikk-line eller CeLaVi?

Anmeld

14. september 2011

forår

MetteS81 skriver:

Hjæææælp! Er der slet ik nogen derude der har erfaring med Mikk-line eller CeLaVi?

jeg havde en Mikk-Line til min datter sidste år og var fuldt ud tilfreds med den. Jeg hevde endnu købt den brugt herinde og den fungere perfekt.

Min datter gik ikke da vinteren startede, men begyndte slut januar. Det var en str.80 men har solgt den igen.

Dea

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. september 2011

Clisolka

MetteS81 skriver:

Hej!

Jeg havde lige købt en billig MOLO flyverdragt online som desværre var for lille, og størrelsen større er udsolgt! ØØøøøøVVV!!!

Leder derfor efter en ny flyverdragt....har prøvet at finde andre hjemmesider med billigt MOLO, men det er ikke lykkes.  

Min datter er 8 mdr og kan ik gå....men hun skal jo kravle rundt i den og sidde på jorden så den skal kunne holde til det...

Jeg faldt så over en side med flyverdragter fra Mikk-line og og CeLaVi. Nogen af jer der har erfaringer med disse? Er spændt på at høre fra jer!

Åååh det frygter jeg altså også, når jeg skal købe online  Hvad str. havde du købt? Vi står nemlig også og vil have fat i en Molo (faderen har forelsket sig i den lyserøde). 

Har du prøvet www.babyhit.dk 

Anmeld

14. september 2011

muzen

jeg har lige læst søndagsavisen og der er CeLaVi kåret som en af de bedste. jeg har selv haft Mikk-line til min søn og jeg syntes det var en super lækker flyverdragt, så kan varmt anbefale den

Anmeld

14. september 2011

MetteS81

Babymor2010 skriver:

Åååh det frygter jeg altså også, når jeg skal købe online  Hvad str. havde du købt? Vi står nemlig også og vil have fat i en Molo (faderen har forelsket sig i den lyserøde). 

Har du prøvet www.babyhit.dk 

Ja, det er der jeg købte den fra...købte en str 74 og har lige mailet med dem...de kan desværre ikke skaffe flere

Anmeld

14. september 2011

MetteS81

forår skriver:

jeg havde en Mikk-Line til min datter sidste år og var fuldt ud tilfreds med den. Jeg hevde endnu købt den brugt herinde og den fungere perfekt.

Min datter gik ikke da vinteren startede, men begyndte slut januar. Det var en str.80 men har solgt den igen.

Dea

Nårh hvor er hun sød!!  Dejligt at høre at Mikk-line har været god! Jeg har søgt lidt mere på nettet og der får den også ret positiv respons!

Anmeld

14. september 2011

forår

MetteS81 skriver:

Nårh hvor er hun sød!!  Dejligt at høre at Mikk-line har været god! Jeg har søgt lidt mere på nettet og der får den også ret positiv respons!

Tak

Held og lykke med valget af flyverdragten

Anmeld

14. september 2011

Clisolka

MetteS81 skriver:

Ja, det er der jeg købte den fra...købte en str 74 og har lige mailet med dem...de kan desværre ikke skaffe flere

Ei hvor ærgeligt de ikke kan skaffe flere  Hvad bruger hun i str. nu? 

Anmeld

14. september 2011

MetteS81

Babymor2010 skriver:

Ei hvor ærgeligt de ikke kan skaffe flere  Hvad bruger hun i str. nu? 

Hun bruger 74 nu...men havde lige været en tur i Bahne og prøve en i str 80 fordi hun så ville kunne bruge den når det bliver koldere. Den var kæmpe stor så tænkte at de måtte være store i str og valgte derfor en 74 for den kunne hun jo så sagtens også vokse i....men måske der har været forskel på sæsonen, øv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.