Hjælp til flyverdragt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.126 visninger
37 svar
0 synes godt om
13. september 2011

MetteS81

Hej!

Jeg havde lige købt en billig MOLO flyverdragt online som desværre var for lille, og størrelsen større er udsolgt! ØØøøøøVVV!!!

Leder derfor efter en ny flyverdragt....har prøvet at finde andre hjemmesider med billigt MOLO, men det er ikke lykkes.  

Min datter er 8 mdr og kan ik gå....men hun skal jo kravle rundt i den og sidde på jorden så den skal kunne holde til det...

Jeg faldt så over en side med flyverdragter fra Mikk-line og og CeLaVi. Nogen af jer der har erfaringer med disse? Er spændt på at høre fra jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

132319

MetteS81 skriver:

Hej!

Jeg havde lige købt en billig MOLO flyverdragt online som desværre var for lille, og størrelsen større er udsolgt! ØØøøøøVVV!!!

Leder derfor efter en ny flyverdragt....har prøvet at finde andre hjemmesider med billigt MOLO, men det er ikke lykkes.  

Min datter er 8 mdr og kan ik gå....men hun skal jo kravle rundt i den og sidde på jorden så den skal kunne holde til det...

Jeg faldt så over en side med flyverdragter fra Mikk-line og og CeLaVi. Nogen af jer der har erfaringer med disse? Er spændt på at høre fra jer!

Hvilken str. skal du bruge?

Anmeld

13. september 2011

MetteS81

132319 skriver:

Hvilken str. skal du bruge?

Str 80

Anmeld

13. september 2011

132319

MetteS81 skriver:

Str 80

Min veninde har en Molo regnbue flyverdragt til salg for 500 pp. Den er kun brugt til at sove i barnevognen i og står som ny.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. september 2011

132319

Kan i øvrigt se at du bor i Storkøbenhavn. Hun bor på Vesterbro så der er også mulighed for at afhente den hos hende

Anmeld

13. september 2011

MetteS81

132319 skriver:

Kan i øvrigt se at du bor i Storkøbenhavn. Hun bor på Vesterbro så der er også mulighed for at afhente den hos hende

Ok, det er en god pris! De stribede står til 1000-1100 i butikkerne i år!  

Jeg har dog set mig lidt lun på farven lilla eller pink...(Ja min datter er jo ligeglad men mor er har besluttet sig, haha).. Men tusind tak for tilbuddet!! Måske du eller hende skulle prøve at sælge den herinde? Det burde sagtens kunne lade sig gøre!  

Anmeld

13. september 2011

132319

MetteS81 skriver:

Ok, det er en god pris! De stribede står til 1000-1100 i butikkerne i år!  

Jeg har dog set mig lidt lun på farven lilla eller pink...(Ja min datter er jo ligeglad men mor er har besluttet sig, haha).. Men tusind tak for tilbuddet!! Måske du eller hende skulle prøve at sælge den herinde? Det burde sagtens kunne lade sig gøre!  

Ja de er mega dyre..

Jeg ved at hun har den til salg på TS og hun har ikke profil herinde

Pøj pøj med jagten

Anmeld

13. september 2011

MetteS81

132319 skriver:

Ja de er mega dyre..

Jeg ved at hun har den til salg på TS og hun har ikke profil herinde

Pøj pøj med jagten

Mange tak!

Anmeld

13. september 2011

MetteS81

Har lige siddet og kigget Mikk-line flyverdragter..kan det mon passe at de er shiny i stoffet?

Anmeld

13. september 2011

Nea85

MetteS81 skriver:

Hej!

Kan desværre ikke hjælpe dig, men jeg blev lige nysgerrig efter linket til hjemmesiden med Celavi og Mikk-line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.