„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:
Update..
De sider dage har vi gåetog vrisset af hinanden... Så nu fik jeg fortalt ham alt det jeg gik med indeni..
Han vil stadig at det skal være os to.. Jeg tvivler. Jeg tror ikke jeg kan komme mig over det.. Så lige nu sidder jeg bare og overvejer de sidste ting... Hvis det stod til ham gav vi bare hinanden et kram nu og lader som om intet er sket. Kan jeg bare ikke. Vil have han skal forstå hvordan jeg har det.
Ih det hele er æv.
Når jeg læser det du skriver ville jeg nok pakke mine ting of starte et nyt liv op for mig selv og den lille... han vil dig ikke nok... og mænd kan sagten spille på 2 heste uden dårlig samvittighed.... for gud skyld pas på dig selv og den lille... en mor som hele tiden har tankerne et andet sted, er ikke godt for et lille spædbarn, plus hvordan vil han reagere, når du ikke har tid og energi til at give ham opmærksom... hvem tyr han så til?? vil du gå og skulle være bange for, at han smutter ud til hende hele tiden.....? Det er du ikke tjent med på nogen måder.... aldrig find dig i, at være nummer 2...
Anmeld