Overvejer at blive enlig mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.812 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. september 2011

Anonym trådstarter

Ja overvejer at gå fra manden..

Jeg elsker ham, og tror også han elsker mig. I det store hele har vi det godt sammen. Vi er ikke særlig gode til at snakke rigtigt sammen, men arbejder på det.

I gravid i 3 måned. Vi var begge glade da det skete for vi har prøvet længe. Alt i alt er det et godt forhold

MEN vi har en dårlig ting. Det er min kærestes veninde. Han indrømmede at han har haft følelser for hende og overvejede at gå fra mig sidste år. Han skriver ofte til hende at han savner hende, at hun er lækker og alt muligt. Skal siges at de aldrig har været sammen og han siger at det vil han heller ikke. Men jeg er blevet så mistroisk. Jeg stoler ikke på ham. Og det tror jeg ikke jeg kommer til. Han lyver nogle gange om hvor han skal hen, hvis han skal se hende fordi han ved jeg bliver sur og ked af det.

Så ja. Jeg ser spøgelser alle vejne. Hader hvad det gør ved mig. Så nu overvejer jeg at blive alene. Vil være så hård da vi får en del gæld ud af at sælge huset. Vi er også nødt til at aflive nogle dyr. Ja det vil blive en hård omgang.. Men tror jeg er nødt til det for at få det godt med mig selv igen. Men hold op hvor jeg elsker ham.

Æv bæv at han ikke kan opføre sig ordentligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Mor1012

Anonym skriver:

Jeg elsker ham, og tror også han elsker mig. I det store hele har vi det godt sammen. Vi er ikke særlig gode til at snakke rigtigt sammen, men arbejder på det.

I gravid i 3 måned. Vi var begge glade da det skete for vi har prøvet længe. Alt i alt er det et godt forhold

MEN vi har en dårlig ting. Det er min kærestes veninde. Han indrømmede at han har haft følelser for hende og overvejede at gå fra mig sidste år. Han skriver ofte til hende at han savner hende, at hun er lækker og alt muligt. Skal siges at de aldrig har været sammen og han siger at det vil han heller ikke. Men jeg er blevet så mistroisk. Jeg stoler ikke på ham. Og det tror jeg ikke jeg kommer til. Han lyver nogle gange om hvor han skal hen, hvis han skal se hende fordi han ved jeg bliver sur og ked af det.

Så ja. Jeg ser spøgelser alle vejne. Hader hvad det gør ved mig. Så nu overvejer jeg at blive alene. Vil være så hård da vi får en del gæld ud af at sælge huset. Vi er også nødt til at aflive nogle dyr. Ja det vil blive en hård omgang.. Men tror jeg er nødt til det for at få det godt med mig selv igen. Men hold op hvor jeg elsker ham.

Hej

Hvorfor er det lige at han IKKE dropper hende veninden ?

kan du ik give ham det valg, at det enten er dig eller hende...

jeg har været igennem noget ligende, men manden fandte ud af han faktisk ikke kunne undvære mig od det var mig han villle have

Anmeld

13. september 2011

mamiolvi

Anonym skriver:

Syntes din kæreste skulle droppe sin veninde , du må ligge kortened på bordet , men forstår så til gengæld ikke at du vælger at blive gravid når du har det sådan her ...

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Emilie2010 skriver:

Hej

Hvorfor er det lige at han IKKE dropper hende veninden ?

kan du ik give ham det valg, at det enten er dig eller hende...

jeg har været igennem noget ligende, men manden fandte ud af han faktisk ikke kunne undvære mig od det var mig han villle have

Har bedt ham om at lade være mange gange.. Men gang på gang viser det sig at han bare fortsætter.

Derfor jeg tror jeg er nødt til at sige stop.

Anmeld

13. september 2011

Isabella_mor

årh jeg kan dælme godt følge dig.. og jeg ville være lige så mistroisk som du... 

jeg tror også du må lægge kortene på bordet, vær ærlig over for ham, fortæl om dine følelser og fortæl om din mistro.. og fortæl hvad det gør ved dig at han ser en kvinde som du er bange for at kan laver noget med og at du ikke stoler på ham når han er ude..

du bliver nødt til at bede ham tage sig sammen og tage stilling, være ærlig og så må han vælge om du er mere vigtig end hans venninde... længere er den ikke...

til dig.. 

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

mamiolvi skriver:

Syntes din kæreste skulle droppe sin veninde , du må ligge kortened på bordet , men forstår så til gengæld ikke at du vælger at blive gravid når du har det sådan her ...

Har snakket med han om det mange gange..

Men tror ikke han forstår det helt.. Han synes ikke der er noget galt i det han gør.

Meget af det har jeg først fundet ud af i den sidste måned.. Inden vidste jeg lidt og har vi snakket om mange gange.. Vidste bare ikke at det fortsatte og hvor omfattende det var.
Overvejede abort men kunne ikke få mig selv til det.

Anmeld

13. september 2011

mamiolvi

Anonym skriver:

Har snakket med han om det mange gange..

Men tror ikke han forstår det helt.. Han synes ikke der er noget galt i det han gør.

Meget af det har jeg først fundet ud af i den sidste måned.. Inden vidste jeg lidt og har vi snakket om mange gange.. Vidste bare ikke at det fortsatte og hvor omfattende det var.
Overvejede abort men kunne ikke få mig selv til det.

Hvis i er blevet enig om en baby må han også tage sig sammen og blive voksen og droppe hende ... måske du skulle opfinde dig en ven du så så kunne han få følelsen af hvordan du har det

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

årh jeg kan dælme godt følge dig.. og jeg ville være lige så mistroisk som du... 

jeg tror også du må lægge kortene på bordet, vær ærlig over for ham, fortæl om dine følelser og fortæl om din mistro.. og fortæl hvad det gør ved dig at han ser en kvinde som du er bange for at kan laver noget med og at du ikke stoler på ham når han er ude..

du bliver nødt til at bede ham tage sig sammen og tage stilling, være ærlig og så må han vælge om du er mere vigtig end hans venninde... længere er den ikke...

til dig.. 

Har jeg skam gjort. Og han forsikre mig om at det er mig han vil ha.. Og hvor lykkelig han er. Alt det andet er bare fis siger han.. Fortæller ham at jeg ikke synes det er sjovt og at jeg er ked af det.

Han er drøn romantisk og gør alt muligt for mig. Han virker som om ham virkelig elsker mig.

Men han fortsætter dog alligevel.

Anmeld

13. september 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg synes godt nok din kæreste opfører sig temmelig besynderligt... Hvis han virkelig vil dig, vælger han også at droppe kontakten til veninden, for jeg synes, det virker som om, han spiller på to heste, hvilket ikke er fair over for nogen af jer.

Du skal i hvert fald ikke finde dig i, at han lyver over for dig, selvom du bliver ked af det.

Held og lykke med det hele

Kh. Linda

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg synes godt nok din kæreste opfører sig temmelig besynderligt... Hvis han virkelig vil dig, vælger han også at droppe kontakten til veninden, for jeg synes, det virker som om, han spiller på to heste, hvilket ikke er fair over for nogen af jer.

Du skal i hvert fald ikke finde dig i, at han lyver over for dig, selvom du bliver ked af det.

Held og lykke med det hele

Kh. Linda

Ja det er nemlig besynderligt..

De gange hvor jeg har været sur og ked af det er han så bange for at jeg går min vej. Så gør han alt for at vi skal blive sammen. Virkelig alt.

Så forstår ikke hvorfor han bliver ved. Han må jo kende konsekvensen. Mit største problem er mig selv og mine egne følelser. Hader følelsen af usikkerhed, at være mistroisk og sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.