Ja overvejer at gå fra manden..
Jeg elsker ham, og tror også han elsker mig. I det store hele har vi det godt sammen. Vi er ikke særlig gode til at snakke rigtigt sammen, men arbejder på det.
I gravid i 3 måned. Vi var begge glade da det skete for vi har prøvet længe. Alt i alt er det et godt forhold
MEN vi har en dårlig ting. Det er min kærestes veninde. Han indrømmede at han har haft følelser for hende og overvejede at gå fra mig sidste år. Han skriver ofte til hende at han savner hende, at hun er lækker og alt muligt. Skal siges at de aldrig har været sammen og han siger at det vil han heller ikke. Men jeg er blevet så mistroisk. Jeg stoler ikke på ham. Og det tror jeg ikke jeg kommer til. Han lyver nogle gange om hvor han skal hen, hvis han skal se hende fordi han ved jeg bliver sur og ked af det.
Så ja. Jeg ser spøgelser alle vejne. Hader hvad det gør ved mig. Så nu overvejer jeg at blive alene. Vil være så hård da vi får en del gæld ud af at sælge huset. Vi er også nødt til at aflive nogle dyr. Ja det vil blive en hård omgang.. Men tror jeg er nødt til det for at få det godt med mig selv igen. Men hold op hvor jeg elsker ham.
Æv bæv at han ikke kan opføre sig ordentligt.
Anmeld