Anonym skriver:
Har jeg skam gjort. Og han forsikre mig om at det er mig han vil ha.. Og hvor lykkelig han er. Alt det andet er bare fis siger han.. Fortæller ham at jeg ikke synes det er sjovt og at jeg er ked af det.
Han er drøn romantisk og gør alt muligt for mig. Han virker som om ham virkelig elsker mig.
Men han fortsætter dog alligevel.
Lyder ret hårdt
Han mener det da nok når han siger han elsker dig osv. tror ikke der er mange mennesker der er i forhold og vil have barn med en de ikke elskede. Men tilgengæld respektere han dig jo ikke, han er enorm egoistisk. Især når han ikke lytter til dig, når du siger du ikke bryder dig om det.
Jeg ville sætte stolen for døren, pak eventuelt noget tøj ned imens så du har det klar, så det ikke bare virker som endnu en diskution.
Jeg ville ikke synke så lavt at gå ud og gøre som ham, (finde en fyr du kan flirte med) det hjælper ingen ting, din kæreste kommer ikke pludselig til at vågne op fordi du finder en flirt, og tænker "wow.... ej jamen NU kan jeg se at det ikke er sjovt i hendes sko".
Jeg ville enten pakke og give det en sidste chance hvor du lader ham vide og se at dette ER sidste chance. eller også må han vælge noget parterapi.
Anmeld