Overvejer at blive enlig mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

gonefishing

Anonym skriver:

Har jeg skam gjort. Og han forsikre mig om at det er mig han vil ha.. Og hvor lykkelig han er. Alt det andet er bare fis siger han.. Fortæller ham at jeg ikke synes det er sjovt og at jeg er ked af det.

Han er drøn romantisk og gør alt muligt for mig. Han virker som om ham virkelig elsker mig.

Men han fortsætter dog alligevel.

Lyder ret hårdt Han mener det da nok når han siger han elsker dig osv. tror ikke der er mange mennesker der er i forhold og vil have barn med en de ikke elskede. Men tilgengæld respektere han dig jo ikke, han er enorm egoistisk. Især når han ikke lytter til dig, når du siger du ikke bryder dig om det.

Jeg ville sætte stolen for døren, pak eventuelt noget tøj ned imens så du har det klar, så det ikke bare virker som endnu en diskution.

Jeg ville ikke synke så lavt at gå ud og gøre som ham, (finde en fyr du kan flirte med) det hjælper ingen ting, din kæreste kommer ikke pludselig til at vågne op fordi du finder en flirt, og tænker "wow.... ej jamen NU kan jeg se at det ikke er sjovt i hendes sko". 

Jeg ville enten pakke og give det en sidste chance hvor du lader ham vide og se at dette ER sidste chance. eller også må han vælge noget parterapi. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Har jeg skam gjort. Og han forsikre mig om at det er mig han vil ha.. Og hvor lykkelig han er. Alt det andet er bare fis siger han.. Fortæller ham at jeg ikke synes det er sjovt og at jeg er ked af det.

Han er drøn romantisk og gør alt muligt for mig. Han virker som om ham virkelig elsker mig.

Men han fortsætter dog alligevel.

jamen så bliver du nødt til at sige at du gerne vil have at han vælger den venninde fra... og stoper de der følelsesbeskeder til hende... for det kan umuligt være et alm forhold han har til hende når der har været følelser blandet ind i det. han må give slip på hende for at beholde dig... det kan du sagtens sige til ham, fortæl ham om dine overvejelser at du tænker på at forlade ham... så man han jo ligesom veje op hvad der er vigtigst for ham..

Anmeld

13. september 2011

babymus77

Først et knus i din retning;-) Jeg kan godt forstå det er svært når han ikke hører dybest hvad du siger!! Jeg ville gøre op med mig selv om det er noget jeg ku leve med??!! Tænker lidt at man kan ikke ændre andre mennesker, men man kan ændre ved sig selv, hvad du vil og ikke vil!!!! Håber du finder ud af hvad der er bedst for dig !!! Knus herfra...

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

jamen så bliver du nødt til at sige at du gerne vil have at han vælger den venninde fra... og stoper de der følelsesbeskeder til hende... for det kan umuligt være et alm forhold han har til hende når der har været følelser blandet ind i det. han må give slip på hende for at beholde dig... det kan du sagtens sige til ham, fortæl ham om dine overvejelser at du tænker på at forlade ham... så man han jo ligesom veje op hvad der er vigtigst for ham..

Ja må jeg prøve igen..

Synes jeg bare jeg har prøvet..

Men det fortsætter alligevel. Faldt over en samtale hvor de så bare gør grin med at de ikke må snakke sammen..

Altså noget i stil med, nå ja, griner, denne samtale eksistere ikke for vi må ikke snakke sammen.... Svar: nåh nej det er rigtigt. Så dette her sker slet ikke.. O.s.v..

Skal altså siges at eg egentlig ikke snager i hans ting. Men har kun 1 computer og når jeg så skal bruge den har han glemt at lukke msn samtalen ned.. Så jeg næsten ikke kan undgå at se det. Og så bor hun desværre ikke langt fra os og er ofte med til forskellige familie ting og sådan

Anmeld

13. september 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Ja det er nemlig besynderligt..

De gange hvor jeg har været sur og ked af det er han så bange for at jeg går min vej. Så gør han alt for at vi skal blive sammen. Virkelig alt.

Så forstår ikke hvorfor han bliver ved. Han må jo kende konsekvensen. Mit største problem er mig selv og mine egne følelser. Hader følelsen af usikkerhed, at være mistroisk og sådan.

Øv, hvor træls. Jeg tror, du skal overveje din fremtid med ham. Svært men nødvendigt

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Først et knus i din retning;-) Jeg kan godt forstå det er svært når han ikke hører dybest hvad du siger!! Jeg ville gøre op med mig selv om det er noget jeg ku leve med??!! Tænker lidt at man kan ikke ændre andre mennesker, men man kan ændre ved sig selv, hvad du vil og ikke vil!!!! Håber du finder ud af hvad der er bedst for dig !!! Knus herfra...

Tak for dit svar... Er ligepræcis sådan jeg har det.. Dejligt med en der forstår:-) er det jeg prøver at finde ud af. Hvad jeg kan leve med og hvad jeg ikke kan leve med

Anmeld

13. september 2011

Karo

Jeg syndes nu egentligt det virker som om du inderst inde godt ved hvad du vil. Du er ikke glad, og det går jo bare ikke. Og med et lille barn på vej så bliver tingene ikke just nemmere. Jeg skal ikke sidde og male fanden på væggen og sige at små børn dræner ens forhold, men jeg tænker bare at de jo tager meget opmærksomhed og at han så måske vil falde mere i armene på veninden

Jeg håber du får styr på tingene inden den lille kommer, så i bare kan nyde tiden sammen enten alle tre eller dig og baby.

Anmeld

13. september 2011

janne1986

Som mange andre allerede har skrevet, ja så synes jeg også du skal sætte ham stolen for døren....

For det er ikke fair overfor dig, hun er sikkert ligeglad, hun ved jo han har dig... For hende er det måske bare sjov og spas....

Men find ud af hvad du vil og ikke vil... Det er jo nærmest dødsdømt, hvis ikke du stoler på ham....

Anmeld

13. september 2011

Sitrani

Kan godt følge dig... Det må ikke være sjovt, når du elsker manden..

Men ja, som du også selv siger... så er der nok ikke så meget andet at gøre, end at stille ham et ultimatum! Hende eller dig! Enten eller...

Hvis du betyder mere for ham end veninden, jamen så er han også villig til at lade hende være... Men i princippet burde han kunne forstå dig, hvis han virkelig elskede og respekterede dig! Og burde ikke få stillet et ultimatum, da det ikke burde være nødvendigt, hvis han indså hvad det gør ved dig... Så jeg var nok skredet!

Men held og lykke med det i hvert fald...

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

Update..

De sider dage har vi gåetog vrisset af hinanden... Så nu fik jeg fortalt ham alt det jeg gik med indeni..

Han vil stadig at det skal være os to.. Jeg tvivler. Jeg tror ikke jeg kan komme mig over det.. Så lige nu sidder jeg bare og overvejer de sidste ting... Hvis det stod til ham gav vi bare hinanden et kram nu og lader som om intet er sket. Kan jeg bare ikke. Vil have han skal forstå hvordan jeg har det.

Ih det hele er æv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.