Hvor mange gange om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

Malli

Brams skriver:

Vores datter bliver også 2 år til oktober og vi er aldrig inde ved hende om natten mere og har ikke været det de sidste 2-3 måneder

Hun sover fra 19/19:30 til 07/07:30 hver nat. Super dejligt, tænkte faktisk forleden på alle de nætter man havde da de var helt små - dem savner jeg ikke

DEJLIGT for jer, så i har været derinde om natten, indtil for kort tid siden?

Håber også det er det der er ved at ske herhjemme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Malli

patella skriver:

Tusind tak Det var faktisk meget opmuntrende det du skrev, for det gør han jo sikkert... plus at han til den tid er næsten 2½, så MÅ han da snart bare sove altså

Også held og lykke til jer med de forhåbentlig snart rolige nætter

Jeg skal nok krydse for jer også, og håber at det snart vender. Det er da blevet bedre herhjemme, men det kunne være lækkert slet ikke at skulle derind 

Anmeld

13. september 2011

patella

Malli skriver:

Jeg skal nok krydse for jer også, og håber at det snart vender. Det er da blevet bedre herhjemme, men det kunne være lækkert slet ikke at skulle derind 

Ja, at få en fuld nats søvn uden afbrydelser, det drømmer jeg også om Kan altså ikke vente til han blir teenager 

Anmeld

13. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Malli skriver:

Sikke en forskel, men har i ændret noget omkring den mindste. Jeg tænker at du skriver at Luka gerne vil ind og sove om natten, er det fordi det har været en vane fra lille af, hvor lillesøster måske har været vant til at sove i egen seng hele natten?

Her sover vores datter i egen seng, på eget værelse og har gjort det siden 6 måneder, så hun vil på ingen måde ind til os. Og hvis jeg tager hende ind når hun eksempelvis er syg, så sover hun ikke før flere timer efter! 

Jeg synes, at vi har gjort det samme, men har nok været lidt mere konsekvense med Lina. Lina har sovet meget mere i sin egen seng end storebror har gjort.

Det er meget i perioder, hvad Luka til. Der har været en lang periode, hvor han har sovet i egen seng hele natten. Lige nu kommer han ind hver nat alt mellem kl. 2 og 6. Han ligger sig til, at sove med det samme når han kommer ind. Ved jeg skal tage kampen med ham, men orker det ikke lige pt. og så deler de værelse og ved, at han så vil komme til, at vække Lina.

Anmeld

14. september 2011

Brams

Malli skriver:

DEJLIGT for jer, så i har været derinde om natten, indtil for kort tid siden?

Håber også det er det der er ved at ske herhjemme 

Ja for godt 3 måneder siden kunne hun finde på at vågne og ville have en tår vand, for det meste kun 1 gang om natten.

Anmeld

14. september 2011

*Sofie*

Malli skriver:

Vågner jeres børn om natten, hvor i skal ind til dem, og lægge dem igen, lægge dynen over dem eller give dem en tår vand? Min datter blvet 2 til oktober, og jeg synes det svinger meget hvor ofte vi er derinde i købet af aftenen/natten. Er bare nysgerrig på at høre hvor mange der egentlig med børn på omkring 2 år stadig har noget natteroderi? når vi skal ind til vores datter, er det aldrig noget med at hun skal/vil op hun skal bare lige ha hjælp til dynen, eller hjælpes med at lægges igen! Det er nu også okay, tænker bare at hun da snart må lære at sove helt igennem, uden opvågninger??

Malou er 2 år og 3 måneder.
I perioder hvor der sker meget i hendes liv ka hun godt pive/kalde en gang eller to i løbet af natten. Men som regel får jeg lov til at få en hel nats søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.