Hvor mange gange om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.576 visninger
25 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Malli

Vågner jeres børn om natten, hvor i skal ind til dem, og lægge dem igen, lægge dynen over dem eller give dem en tår vand? Min datter blvet 2 til oktober, og jeg synes det svinger meget hvor ofte vi er derinde i købet af aftenen/natten. Er bare nysgerrig på at høre hvor mange der egentlig med børn på omkring 2 år stadig har noget natteroderi? når vi skal ind til vores datter, er det aldrig noget med at hun skal/vil op hun skal bare lige ha hjælp til dynen, eller hjælpes med at lægges igen! Det er nu også okay, tænker bare at hun da snart må lære at sove helt igennem, uden opvågninger??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Nessie

Malli skriver:

Vågner jeres børn om natten, hvor i skal ind til dem, og lægge dem igen, lægge dynen over dem eller give dem en tår vand? Min datter blvet 2 til oktober, og jeg synes det svinger meget hvor ofte vi er derinde i købet af aftenen/natten. Er bare nysgerrig på at høre hvor mange der egentlig med børn på omkring 2 år stadig har noget natteroderi? når vi skal ind til vores datter, er det aldrig noget med at hun skal/vil op hun skal bare lige ha hjælp til dynen, eller hjælpes med at lægges igen! Det er nu også okay, tænker bare at hun da snart må lære at sove helt igennem, uden opvågninger??

Daniel gør det samme. Som regel vil han gerne bare lige have noget vand.

Her på det sidste er han godt nok vågnet flere gange, uden vi ved hvorfor, så tror måske der er kindtænder på vej, der irriterer ham.

Han bliver også to til oktober

Anmeld

12. september 2011

Gaia

Vores pige er godt nok kun 16 måneder, men vi er næsten hver nat inde og give lidt flaske Stadig...

Anmeld

12. september 2011

FrkLarsen

Malli skriver:

Nu er min datter dog kun 13 måneder 

Men her er der INTET natteroderi, hun har sovet igennem siden hun var 5 måneder gammel .

Dog er det lige tænder på vej lige pt, og en snotnæse som irritere hende, så vi kæmper en kamp for at få hende til at sove, men når hun sover, så sover hun også 

Anmeld

12. september 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Indtil Alexander var lige omkring 2 var vi også inde op til 5-6 gange,og jeg syntes også det var vildt hårdt.Så fik han en natlampe og så stoppede det næsten fra den ene dag til den anden.Nu er det få gange om måneden vi er inde 1-2 gange,og det er altid før midnat,så det er bare dejligt

Anmeld

12. september 2011

Isabeau

Stella blir 2 år om 14 dage og her er det forskelligt... Nogle nætter slet ikke og andre nætter et par gange fordi hun enten ikke kan finde sin sut eller har viklet sig rundt i dynen. Men en gang eller 2 om ugen sover hun heldigvis bare

Anmeld

12. september 2011

132319

Kamille vågner 3-5 gange på en nat. Altså fra hun bliver lagt til vi står op næste morgen

Anmeld

13. september 2011

Hasselnødden

Elias er 19 mrd. og sover igennem, dette har han dog ikke gjort hele tiden - vi har skam været inde flere gange om natten da han var "yngre"  men er spændt på at se om det hører 2 års alderen til at være lidt urolig om natten, det varer jo ikke så længe igen.

Samme dag som jeg skal afl. skriftlig bachelor.

Anmeld

13. september 2011

TbCp

Fra vores datter var 6mdr til ca. 3 1/2 år har vi bare haft så mange søvnproblemer...
Hver nat var jeg inde hos hende et sted mellem 5 og 15 gange!!!
Det har simpelthen været SÅ hårdt!

Det var heller ikke fordi hun ville op eller andet, hun pjevsede bare, skulle have dynen over sig, have sutten, aes på kinden eller lign.

Nu ser det dog heldigvis ud til at vi er af med de dårlige nætter (7-9-13 )

Anmeld

13. september 2011

Malli

spændende, med så stor forskel!

Her har det også været meget i perioder, hele hendes liv, fra hun var 6 måneder til ca 10-11 måneder sov hun igennem. Så begyndte der at komme nogle tænder og det forstyrrede hende, lige siden da har der været tænder eller sygdom der har forstyrret hende. Men heldigvis ser det ud til at natteroderiet bliver mindre og mindre, tror også det har noget at gøre med at man bedre kan kommunikere med hende, og fortælle hende at om natten sover man!

Men det er nu dejligt at vide at man ikke er alene  Har en del vendinder med børn i samme alder, og de sover  nemlig bare! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.