Aktivere pige på 9 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

Zilke's Mor <3

LC skriver:

Nåå ups... troede ikke det var sådan en gåvogn du mente...

Sådan en bruger vi heller ikke...

Tænkte på de der, brio gå vogne, eller små barnevogne, som barnet bare skubber rundt med... Ikke dem de sidder fastspændt i...

Men er det det legetøj der sidder på jeres gåvogn eller det at gå rundt hun synes er sjovt?

Kunne jo være det ville være et hit med en lille barnevogn/brio gåvogn hun kunne gå og skubbe med istedet? Eller noget legetøj der kan ca det samme som de på gåvognen, hvis hun er underhold af det...

det er det at kunne gå hun er så vild med, legetøjet har jeg fjernet så jeg kan lægge rosiner og riskiks med mere så hun kan gå og spise lidt

og så piller hun eller ved alt i reolerne når hun render rundt der.

jeg har også en lille dukkevogn som hun kan skubbe, men hun vil ikke holde fast i den.

vi øver rigtigt meget at hun skal kunne gå med den istedet.

men problemet er når hun skal sidde på gulvet, der er slet intet der er godt nok til hende at lege med.

men har lige sendt min mor ud efter nogle Mega bloks som hun så vil komme herud med så håber jeg at de er et hit.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

raca

Rikke Meng skriver:

jamen det er flot at du bare er supermor og har overskudet og tiden til alt !

jeg lavede tråden så jeg kunne få nogle ideer til noget legetøj der kunne aktivere hende lidt, ikke for at du skulle sidde og spille bedre vidende overfor mig ?

jeg er ikke super mor.. og mine har ikke gidet legetøjet.. men for mig var det mindre stressende at havde barn med til og hænge tøj op end først skulle finde aktivitet til barn for derefter at lave det jeg skulle .. hvis barnet gad sidde alene.. eller i den tid det gad det.. for at afbryde mit arbejde også finde på ny aktivitet til barnet..

så var det langt mindre stressende og smide ungen på rykken også lave det der skulle laves...

også forventede jeg ikke tid til PC ol.. før børne var puttet om aftenen.

Anmeld

12. september 2011

Zilke's Mor <3

raca skriver:

jeg er ikke super mor.. og mine har ikke gidet legetøjet.. men for mig var det mindre stressende at havde barn med til og hænge tøj op end først skulle finde aktivitet til barn for derefter at lave det jeg skulle .. hvis barnet gad sidde alene.. eller i den tid det gad det.. for at afbryde mit arbejde også finde på ny aktivitet til barnet..

så var det langt mindre stressende og smide ungen på rykken også lave det der skulle laves...

også forventede jeg ikke tid til PC ol.. før børne var puttet om aftenen.

jeg gider ikke engang svare dig, jeg føler dig ret provokerende.

så vores to's debat slutter vist her.

Anmeld

12. september 2011

LC

Rikke Meng skriver:

det er det at kunne gå hun er så vild med, legetøjet har jeg fjernet så jeg kan lægge rosiner og riskiks med mere så hun kan gå og spise lidt

og så piller hun eller ved alt i reolerne når hun render rundt der.

jeg har også en lille dukkevogn som hun kan skubbe, men hun vil ikke holde fast i den.

vi øver rigtigt meget at hun skal kunne gå med den istedet.

men problemet er når hun skal sidde på gulvet, der er slet intet der er godt nok til hende at lege med.

men har lige sendt min mor ud efter nogle Mega bloks som hun så vil komme herud med så håber jeg at de er et hit.

Lyder til hun bare trænger til at opleve mere af verden... Hvis det er et hit og gå rundt og pille ved alle jeres ting...

Så må nyt legetøj også være et hit

Hvis du ikke allerede har 2 poser med legetøj, så indfør det evt, idag når hun får nyt legetøj. Kom noget af det gamle i en pose, og stil det væk. Om 2 uger, kan du så skifte, så tror hun at hun har fået nyt legetøj igen, så er det sjovt igen...

Det gør vi med min datter, hun elsker når vi finder hendes legetøj frem igen...

Anmeld

12. september 2011

Zilke's Mor <3

LC skriver:

Lyder til hun bare trænger til at opleve mere af verden... Hvis det er et hit og gå rundt og pille ved alle jeres ting...

Så må nyt legetøj også være et hit

Hvis du ikke allerede har 2 poser med legetøj, så indfør det evt, idag når hun får nyt legetøj. Kom noget af det gamle i en pose, og stil det væk. Om 2 uger, kan du så skifte, så tror hun at hun har fået nyt legetøj igen, så er det sjovt igen...

Det gør vi med min datter, hun elsker når vi finder hendes legetøj frem igen...

det kunne være jeg skulle prøve det

tak for rådet

Anmeld

12. september 2011

raca

Rikke Meng skriver:

jeg gider ikke engang svare dig, jeg føler dig ret provokerende.

så vores to's debat slutter vist her.

jeg fatter ikke hvad det er der provokere dig...

er det at jeg ikke bare siger køn det det og det.. så bliver dit barn lykkeligt..

men køb en meitai el.. og du vil få 2 hender fri til arbejdet.. og det barn vil få nogle indput der hjælper det fremad motorisk..

og jeg anderkeder at periode lige før de kraveler er fustrende for både mor og barn.. men at barnet er fustret over ikke at kunne komme fremad.. kan 10000 stykker legetøj ikke fikse..

Anmeld

12. september 2011

sarahb

der er sådan en raket fra play2learn v tec, som har været et hit her. Og ellers er bolde i alle størrelser det bedste!!! Og balloner..
Eller aktivitets bord fra fisher price mm.

Anmeld

13. september 2011

Zilke's Mor <3

raca skriver:

jeg fatter ikke hvad det er der provokere dig...

er det at jeg ikke bare siger køn det det og det.. så bliver dit barn lykkeligt..

men køb en meitai el.. og du vil få 2 hender fri til arbejdet.. og det barn vil få nogle indput der hjælper det fremad motorisk..

og jeg anderkeder at periode lige før de kraveler er fustrende for både mor og barn.. men at barnet er fustret over ikke at kunne komme fremad.. kan 10000 stykker legetøj ikke fikse..

forstår ikke hvad det er du siger !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.