Aktivere pige på 9 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

2babygirls

Maja_4000 skriver:

Kan hun finde ud af at samle puslespil ?!

Haha, nej det tror jeg ikke. Hun er mere til at smadre, vælte og skille alt ad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Zilke's Mor <3

henh01 skriver:

ja det er der alle steder, men hun sover vel også indimellem?

Ellers er der jo den mulighed at du kan få hende i institution så vil hun i hvert fald blive aktiveret. ellers er der legestuer i din kommune du kan deltage i.

der er jo en grund til at jeg går hjemme med hende, hvis jeg mente hun skulle i daginstitution så var hun jo nok kommet det.

og jo hun sover, men man kan ikke nå alt når de sover 

Anmeld

12. september 2011

Zilke's Mor <3

LC skriver:

Hmm, nu ved jeg ikke hvor tæt hun er på at kravle og gå.... Kender ikke helt normalen for havde en datter der var rimelig hurtig, og gik da hun var 10 måneder.

Men hvad med et lamaze drejetæppe, det burde motivere til at kravle, at hun ligger på maven.

http://www.kidzshop.dk/product.asp?product=15688

(Der står godt nok fra 0-6mdr på kan jeg se)

Ellers har min datter været rigtig glad for hendes babymoov aktivitetsbue, som hun fik da hun var omkring 8-9 måneder, hun bruger den stadig når vi køre bil og er lige over 1½år. Men den kan jo evt sættes på en skråstol så kan hun sidde der og lege med den.

http://morogbaby.com/tilbehoer-til-barnevogn-22/universal-aktivitetsbue-634.html

det tæppe har vi og det har ingen interesse mere, hun er rigtigt tæt på at kravle, pluds hun kan gå hvis vi holder hende i den ene hånd.

det eneste der kan aktivere hende i mere end to minutter afgangen er en gåvogn vi har lånt, er dog meget modstander af den, men får ondt i ryggen af at gå med hende hele dagen

Anmeld

12. september 2011

Zilke's Mor <3

Tina&Martin skriver:

Haha, nej det tror jeg ikke. Hun er mere til at smadre, vælte og skille alt ad

ja det er de ret godt til i den alder 

Anmeld

12. september 2011

Koen.

En gymnastik boldt

Du ligger hende på maven hen over den og holder hende i benene, det er rigtig godt til at styrke sanserne og samtigdig hammer hammer sjovt for dem

Ellers, en tur på legepladsen, sæt jer med en skovl ovs eller gyng lidt sammen

og ellers er der jo nok alverdens lege tøj, bare lige med hvad hun synes er sjovt

Anmeld

12. september 2011

LC

Rikke Meng skriver:

det tæppe har vi og det har ingen interesse mere, hun er rigtigt tæt på at kravle, pluds hun kan gå hvis vi holder hende i den ene hånd.

det eneste der kan aktivere hende i mere end to minutter afgangen er en gåvogn vi har lånt, er dog meget modstander af den, men får ondt i ryggen af at gå med hende hele dagen

Bare lige et spørgsmål.. Hvorfor er du modstander af at bruge gåvogn?

Der er da rigtig mange børn der elsker deres gåvogne... Min datter har aldrig brugt gåvogn, fordi hun gik så tidligt, at hun aldrig fandt ud af hvad hun skulle bruge en gåvogn til før efter hun kunne gå... Men hun har en gåvogn og bruger den flittigt nu hvor hun er 1½, fordi der er puttekasse i siderne og den kan spille musik...

Anmeld

12. september 2011

Zilke's Mor <3

LC skriver:

Bare lige et spørgsmål.. Hvorfor er du modstander af at bruge gåvogn?

Der er da rigtig mange børn der elsker deres gåvogne... Min datter har aldrig brugt gåvogn, fordi hun gik så tidligt, at hun aldrig fandt ud af hvad hun skulle bruge en gåvogn til før efter hun kunne gå... Men hun har en gåvogn og bruger den flittigt nu hvor hun er 1½, fordi der er puttekasse i siderne og den kan spille musik...

fordi at nogle mennesker bruger den som en baby sitter hvilket det ikke er, og jeg var bange for at mig og min mand kunne komme til at bruge den sådan, så derfor har vi en regl med hvor meget hun skal sidde i den.

og alle folk har jo hver deres meninger 

Anmeld

12. september 2011

raca

Rikke Meng skriver:

jo jeg kan sagtens danse med hende, men problemet var jo ligesom at jeg ikke kan aktivere hende hele dagen, der er andre ting i hjemmet der også skal gøres !

så tag hende med i arbejdet.. i den alder kan du forvente at hun maks kan aktivere sig selv i 15 min ad gangen.. og det er ET MAKS... nogle kan dog mere.. og andre meget mindre.. hun er 9mdr..

hun kan ikke kravle... kun sidde på sin popo, så du er hendes livline til og opleve og se noget. i den alder har jeg haft min på ryggen mens jeg lavede mad,hakkede ukrut, vaskede gulve osv..

ellers har de sidet ude på græsset og dimset med det mens vi har snakket om fulge græs traktore osv. når jeg har badet har de siddet i dres egen badebalje og badet, når jeg har hængt vasketøj op har de siddet og leget med klemmer, eller pillet i vasketøjet..

jeg læste bunker af bøger og tegnede en del med mine fra den alder af..

de er meget sjædent blevet sat på gulvet med en bunke legetøj for at passe sig selv.. for det vil jeg ikke forvente de kunne.. men samtigt har jeg givet dem lov og rum til og fordybe sig..

og ellers har vi trillet hoppet danset klappet og sunget sammen..

Anmeld

12. september 2011

LC

Rikke Meng skriver:

fordi at nogle mennesker bruger den som en baby sitter hvilket det ikke er, og jeg var bange for at mig og min mand kunne komme til at bruge den sådan, så derfor har vi en regl med hvor meget hun skal sidde i den.

og alle folk har jo hver deres meninger 

Nåå ups... troede ikke det var sådan en gåvogn du mente...

Sådan en bruger vi heller ikke...

Tænkte på de der, brio gå vogne, eller små barnevogne, som barnet bare skubber rundt med... Ikke dem de sidder fastspændt i...

Men er det det legetøj der sidder på jeres gåvogn eller det at gå rundt hun synes er sjovt?

Kunne jo være det ville være et hit med en lille barnevogn/brio gåvogn hun kunne gå og skubbe med istedet? Eller noget legetøj der kan ca det samme som de på gåvognen, hvis hun er underhold af det...

Anmeld

12. september 2011

Zilke's Mor <3

raca skriver:

så tag hende med i arbejdet.. i den alder kan du forvente at hun maks kan aktivere sig selv i 15 min ad gangen.. og det er ET MAKS... nogle kan dog mere.. og andre meget mindre.. hun er 9mdr..

hun kan ikke kravle... kun sidde på sin popo, så du er hendes livline til og opleve og se noget. i den alder har jeg haft min på ryggen mens jeg lavede mad,hakkede ukrut, vaskede gulve osv..

ellers har de sidet ude på græsset og dimset med det mens vi har snakket om fulge græs traktore osv. når jeg har badet har de siddet i dres egen badebalje og badet, når jeg har hængt vasketøj op har de siddet og leget med klemmer, eller pillet i vasketøjet..

jeg læste bunker af bøger og tegnede en del med mine fra den alder af..

de er meget sjædent blevet sat på gulvet med en bunke legetøj for at passe sig selv.. for det vil jeg ikke forvente de kunne.. men samtigt har jeg givet dem lov og rum til og fordybe sig..

og ellers har vi trillet hoppet danset klappet og sunget sammen..

jamen det er flot at du bare er supermor og har overskudet og tiden til alt !

jeg lavede tråden så jeg kunne få nogle ideer til noget legetøj der kunne aktivere hende lidt, ikke for at du skulle sidde og spille bedre vidende overfor mig ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.