Aktivere pige på 9 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.011 visninger
27 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Zilke's Mor <3

Hej piger
ja min dejlige pige på 9 mdr. kan jeg virkelig ikke aktivere mere!kender i noget godt legetøj hvor hun kan aktivere sig selv lidt ?eller en ting jeg måske kan aktivere hende med ?

hun kan ikke kravle eller gå,
på forhånd mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

2babygirls

Rikke Meng skriver:

Hej piger
ja min dejlige pige på 9 mdr. kan jeg virkelig ikke aktivere mere!kender i noget godt legetøj hvor hun kan aktivere sig selv lidt ?eller en ting jeg måske kan aktivere hende med ?

hun kan ikke kravle eller gå,
på forhånd mange tak

Her er hvad der hitter fortiden...
Måske din datter kan hygge sig lidt med det!!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. september 2011

Maja_4000

Tina&Martin skriver:

Her er hvad der hitter fortiden...
Måske din datter kan hygge sig lidt med det!!!

Kan hun finde ud af at samle puslespil ?!

Anmeld

12. september 2011

Zilke's Mor <3

ja jeg tænkte det samme, Zilke kan tage tingene af og så sutte på dem som det eneste 

Anmeld

12. september 2011

henh01

vi bruger musik rigtig meget..

Anmeld

12. september 2011

Zilke's Mor <3

DET GØR VI OGSÅ, MEN DET ER KUN SJOVT HVIS JEG DANSER MED HENDE.

ups undskyld ikke meningen at det skulle være stort

Anmeld

12. september 2011

henh01

Rikke Meng skriver:

DET GØR VI OGSÅ, MEN DET ER KUN SJOVT HVIS JEG DANSER MED HENDE.

ups undskyld ikke meningen at det skulle være stort

men kan du ikke også danse med hende?

Jeg ligger mig tit på gulvet på en dyne med en pude og så kommer han hen og lægger sig ved siden af og putter..
Ellers fjoller vi bare rundt sammen. Jeg er på gulvet rigtig meget af hans vågne tid.

Vi tager også i svømmeren indi mellem og så er han SÅÅÅÅ lækker træt bagefter godt trick til en rolig eftermiddag,. haha

Anmeld

12. september 2011

Zilke's Mor <3

henh01 skriver:

men kan du ikke også danse med hende?

Jeg ligger mig tit på gulvet på en dyne med en pude og så kommer han hen og lægger sig ved siden af og putter..
Ellers fjoller vi bare rundt sammen. Jeg er på gulvet rigtig meget af hans vågne tid.

Vi tager også i svømmeren indi mellem og så er han SÅÅÅÅ lækker træt bagefter godt trick til en rolig eftermiddag,. haha

jo jeg kan sagtens danse med hende, men problemet var jo ligesom at jeg ikke kan aktivere hende hele dagen, der er andre ting i hjemmet der også skal gøres !

Anmeld

12. september 2011

henh01

Rikke Meng skriver:

jo jeg kan sagtens danse med hende, men problemet var jo ligesom at jeg ikke kan aktivere hende hele dagen, der er andre ting i hjemmet der også skal gøres !

ja det er der alle steder, men hun sover vel også indimellem?

Ellers er der jo den mulighed at du kan få hende i institution så vil hun i hvert fald blive aktiveret. ellers er der legestuer i din kommune du kan deltage i.

Anmeld

12. september 2011

LC

Hmm, nu ved jeg ikke hvor tæt hun er på at kravle og gå.... Kender ikke helt normalen for havde en datter der var rimelig hurtig, og gik da hun var 10 måneder.

Men hvad med et lamaze drejetæppe, det burde motivere til at kravle, at hun ligger på maven.

http://www.kidzshop.dk/product.asp?product=15688

(Der står godt nok fra 0-6mdr på kan jeg se)

Ellers har min datter været rigtig glad for hendes babymoov aktivitetsbue, som hun fik da hun var omkring 8-9 måneder, hun bruger den stadig når vi køre bil og er lige over 1½år. Men den kan jo evt sættes på en skråstol så kan hun sidde der og lege med den.

http://morogbaby.com/tilbehoer-til-barnevogn-22/universal-aktivitetsbue-634.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.