min dejlige dreng....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

Clisolka

th skriver:

bliver lige nødt til at vise min dejlige dreng frem, tænker hele tiden på ham, og vores sp som siger han vejer for meget... det går mig faktisk ret meget på, ved ikke hvad jeg skal gøre....

god lørdag aften til alle

Hvor er han dejlig 

Du skal ikke bekymre dig så meget om hvad din SP siger - jeg fik at vide at min datter var tyk! En baby kan ikke blive for tyk. Hun var større end din dreng på billedet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

th

Babymor2010 skriver:

Hvor er han dejlig 

Du skal ikke bekymre dig så meget om hvad din SP siger - jeg fik at vide at min datter var tyk! En baby kan ikke blive for tyk. Hun var større end din dreng på billedet 

tak, for de søde ord, det er nok også fordi jeg selv har vejet for meget og stadig gør det, at jeg ikke vil have at han får problemer allerede nu.

Anmeld

11. september 2011

th

MinBabyOscar <3 skriver:

Han er da ikk tyk, han ser dejlig ud

SP har aldrig sagt at min dreng var tyk kun at han var stor for sin alder han var 52 cm og 4110g ved fødslen, 5 uger var han 62 cm og 6200g 2 måneder 62 cm og 7,2 kg 3 måneder 67cm og 8,4 kg han er nu 8½ måned 80 cm lang og vejer 12,2 kg og stadig er der ingen snak om hans vægt

ok.. mange tak, tjekke ham lige når vi når de 3 md.

har lige målt ham til 64 cm.

Anmeld

11. september 2011

th

Zeus skriver:

Nu virker sundhedsvejen.dk ikke lige optimalt hos mig, men kan se at min datter, da hun var 2 mdr og 13 dage, vejede 7 kg og var 62 cm.. Og da hun var 3 mdr og 11 dage, vejede 7,9 og var 66 cm Og hun var 52 (eller var det 51?) cm, og vejede 3190 gr ved fødslen..

Ved ikke om disse tal siger dig så meget, men synes da ikke han ligger voldsomt meget over? Nu ligger min datter også over kurverne, både længde og vægtmæssigt, men det har vi nu aldrig hørt ét ondt ord om fra vores sp

tak, har været inde og kigge på den flere gange, men han ligger kun over med vægt.

men har lige målt ham han er 64 cm. nu.

Anmeld

11. september 2011

th

frkrbj skriver:

undskyld, men din dreng er da slet ikke tyk! Herregud da! 

Du skal følge din mave, hvad der er godt for DIN dreng. Mener du at han er klar til lidt grød/mos.. SÅ giv ham det! Han dør ikke af det, og hvis hans mave reagere, så giv ham  mere flaske! 

Det andet er simpelthen noget pjat at han skal vækkes og då mindre mad! Gør som DU føler

Har været der, min datter var bare for lille.. 

mange tak. er ved at blive idiot af at jeg hele tiden skal høre på folk om at han er da godt nok blevet stor, får han mad hele tiden, er det fløde du giver ham, synes det er hårdt hele tiden.

men ok, vil nok heller have at han vejer for meget, end at kæmpe med at han vejer for lidt.

Anmeld

11. september 2011

th

Nessie skriver:

Han er da skøn (og dig også, hvis det er dig på billedet )

Han ser da ikke specielt tyk ud, hun må da have noget mere at sige end bare det? Et par af børnene i min mødregruppe var nogle små propper, men i dag er de meget harmoniske, og overhovedet ikke tykke.

Så med mindre han lige pludselig har taget meget på, så ville jeg ikke være bekymret.

mange tak, ja det er mig på billede, mangler dog at tabe 20-25 kilo, så der er lige et stykke vej endnu...

jeg håber også at han løbe det fra sige, når han bliver ældre...

Anmeld

11. september 2011

merethe

Profilbillede for merethe
th skriver:

bliver lige nødt til at vise min dejlige dreng frem, tænker hele tiden på ham, og vores sp som siger han vejer for meget... det går mig faktisk ret meget på, ved ikke hvad jeg skal gøre....

god lørdag aften til alle

Han ser da skøn ud, jeg syntes da ikke du skal bekymre dig om hvad sundhedsplejersken siger nu. Hvis din dreng er 2-3år og er buttet, så er det at du så skal tage fat. min dreng var tyk som baby men da han kunne gå/løbe så raslede kiloerne af ham.

Anmeld

11. september 2011

th

merethe skriver:

Han ser da skøn ud, jeg syntes da ikke du skal bekymre dig om hvad sundhedsplejersken siger nu. Hvis din dreng er 2-3år og er buttet, så er det at du så skal tage fat. min dreng var tyk som baby men da han kunne gå/løbe så raslede kiloerne af ham.

mange tak, er blevet i lidt bedre humør efter i alle sammen har været så søde og skrive til mig. ville faktisk ikke så meget med mit indlæg, men hvor er det dejligt, når folk skriver til en.

håber også han løber det af sig, nu vil nyde ham, som han er, og så tager vi kampen med det andet hvis det ikke er løbet af når han fylde 3 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.