min dejlige dreng....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.680 visninger
27 svar
0 synes godt om
10. september 2011

th

bliver lige nødt til at vise min dejlige dreng frem, tænker hele tiden på ham, og vores sp som siger han vejer for meget... det går mig faktisk ret meget på, ved ikke hvad jeg skal gøre....

god lørdag aften til alle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

felicity

th skriver:

bliver lige nødt til at vise min dejlige dreng frem, tænker hele tiden på ham, og vores sp som siger han vejer for meget... det går mig faktisk ret meget på, ved ikke hvad jeg skal gøre....

synes han ser helt perfekt ud

så det ville jeg ikke tænke så meget på!

Anmeld

10. september 2011

Nessie

Han er da skøn (og dig også, hvis det er dig på billedet )

Han ser da ikke specielt tyk ud, hun må da have noget mere at sige end bare det? Et par af børnene i min mødregruppe var nogle små propper, men i dag er de meget harmoniske, og overhovedet ikke tykke.

Så med mindre han lige pludselig har taget meget på, så ville jeg ikke være bekymret.

Anmeld

10. september 2011

th

felicity skriver:

synes han ser helt perfekt ud

så det ville jeg ikke tænke så meget på!

tak, er også rigtig glad for ham.. det første billede er godt nok taget for et stykke tid siden, men han blev dåbt for en uge siden, så det er helt nyt.

ok.. må jeg prøve på

Anmeld

10. september 2011

K&S

th skriver:

Hvorfor synes hun, at han er for tyk? Han ser da skøn ud  og babyer skal da have basunkinder og tykke lårbasser og hænder der er skruet på (hvis du spørger mig, det har min skønne lille søn nemlig)

Hvor vejer han og hvor lang er han? Og hvor gammel er han?

Anmeld

10. september 2011

th

K&S skriver:

Hvorfor synes hun, at han er for tyk? Han ser da skøn ud  og babyer skal da have basunkinder og tykke lårbasser og hænder der er skruet på (hvis du spørger mig, det har min skønne lille søn nemlig)

Hvor vejer han og hvor lang er han? Og hvor gammel er han?

jamen sidst vi målt var han 61 cm og vejede 7 kilo. der var han ca. 8 uger.

han vejer ca. 7.8 nu, ved ikke hvor lang han er, må jeg lige måle i morgen. han er 11 uger på mandag.

Anmeld

10. september 2011

K&S

th skriver:

jamen sidst vi målt var han 61 cm og vejede 7 kilo. der var han ca. 8 uger.

han vejer ca. 7.8 nu, ved ikke hvor lang han er, må jeg lige måle i morgen. han er 11 uger på mandag.

Hvor meget vejede han ved fødslen? Jeg tænker, hvis han følger sin egen kurve, så er der vel intet i vejen for hans vægt

Anmeld

10. september 2011

th

K&S skriver:

Hvor meget vejede han ved fødslen? Jeg tænker, hvis han følger sin egen kurve, så er der vel intet i vejen for hans vægt

han vejde desværre kun 3115 ved fødslen, så det er derfor hun mener han har taget for meget på....

Anmeld

10. september 2011

frkrbj

undskyld, men din dreng er da slet ikke tyk! Herregud da! 

Du skal følge din mave, hvad der er godt for DIN dreng. Mener du at han er klar til lidt grød/mos.. SÅ giv ham det! Han dør ikke af det, og hvis hans mave reagere, så giv ham  mere flaske! 

Det andet er simpelthen noget pjat at han skal vækkes og då mindre mad! Gør som DU føler

Har været der, min datter var bare for lille.. 

Anmeld

10. september 2011

K&S

th skriver:

han vejde desværre kun 3115 ved fødslen, så det er derfor hun mener han har taget for meget på....

Jeg sidder lige og kigger i Antons bog, han vejede 2914 gram ved fødslen og vejede 5400 gram, da han var 12 uger - så ud fra det, er vægtforskellen jo stor i forhold til din søn.

Ammer du eller får han MME?

Hvad har SP´en sagt du skal gøre - mindske hans mælkeindtag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.