min dejlige dreng....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

skønneunger

han vejde desværre kun 3115 ved fødslen, så det er derfor hun mener han har taget for meget på....

det syntes jeg slet ikke du skal bekymre dig om, nyd tiden med lillemand og lad være med at gå og ødelæg det for dig selv.

han ser helt fin, og det er nu altså helt normalt at være en lille basse, det betyder slet ikke han bliver det når han er større, deres vægt kan også svinge meget og ligge stille et stykke tid.

selvfølgelig skal din Sp være opmærksom på det, men syntes nogen gange de er for tarvelige især med sådan nogle ting, netop fordi mange bekymrer sig for meget om det

der er også forskel på amme børn og flaskebørn, ammer du ham?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Zeus

Nu virker sundhedsvejen.dk ikke lige optimalt hos mig, men kan se at min datter, da hun var 2 mdr og 13 dage, vejede 7 kg og var 62 cm.. Og da hun var 3 mdr og 11 dage, vejede 7,9 og var 66 cm Og hun var 52 (eller var det 51?) cm, og vejede 3190 gr ved fødslen..

Ved ikke om disse tal siger dig så meget, men synes da ikke han ligger voldsomt meget over? Nu ligger min datter også over kurverne, både længde og vægtmæssigt, men det har vi nu aldrig hørt ét ondt ord om fra vores sp

Anmeld

10. september 2011

FruHolm <3

th skriver:

bliver lige nødt til at vise min dejlige dreng frem, tænker hele tiden på ham, og vores sp som siger han vejer for meget... det går mig faktisk ret meget på, ved ikke hvad jeg skal gøre....

god lørdag aften til alle

Han er da ikk tyk, han ser dejlig ud

SP har aldrig sagt at min dreng var tyk kun at han var stor for sin alder han var 52 cm og 4110g ved fødslen, 5 uger var han 62 cm og 6200g 2 måneder 62 cm og 7,2 kg 3 måneder 67cm og 8,4 kg han er nu 8½ måned 80 cm lang og vejer 12,2 kg og stadig er der ingen snak om hans vægt

Anmeld

10. september 2011

Den lykkelige

Jeg synes da han ser dejlig ud og ikke tyk eller noget.. men altså lyder da også af lidt meget.. min datter vejer først 7,8 nu og hun er 6,5 måneder  Men synes da han ser perfekt ud..  

Anmeld

10. september 2011

th

K&S skriver:

Jeg sidder lige og kigger i Antons bog, han vejede 2914 gram ved fødslen og vejede 5400 gram, da han var 12 uger - så ud fra det, er vægtforskellen jo stor i forhold til din søn.

Ammer du eller får han MME?

Hvad har SP´en sagt du skal gøre - mindske hans mælkeindtag?

ammer ham, skulle give ham hans sut noget mere og lade være med at ligge ham til så snart han ville have mad. altså trække hamsku

Anmeld

10. september 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg synes han ser perfekt ud Virkelig cute

Anmeld

10. september 2011

Tvillingemor80

Ej det ville jeg godt nok ikke hører på hvis jeg var dig..

for det første ser han helt normal ud hvis du spørger mig, for det annede er modermælk jo tilpasset barnets behov, og han spiser vel bare det han har brug for.. kan slet ikke se problemt, kan derimod ser et problem i at nægte et barn mad ..

synes du skal fortsætte som du gør nu, medmindre hun kommer med nogle lidt bedre forklaringer på hvad det er hun synes det er galt og hvorfor hun mener han er overvægtig

Anmeld

10. september 2011

Janni.

Han er total lækker som han er  Og han ser ikke for tyk ud. 

Anmeld

11. september 2011

missie20

Du skal slet ikke tage dig af hvad sp siger. De er der for og vejlede og rådgive og deres ord er ikke lov. Min søn blev født for tidligt, vejede 2904 ved fødslen og i løbet af 6 måneder var han oppe på 10 kg. Den dag i dag hvor han er 17 måneder vejer han 11 kg. Han er normal vægtig og er en dreng med krudt i måsen, sidder ikke stille OVERHOVEDET. Så tag og fald op og ned på hvad sp siger.Lige så snart din søn begynder og møve rundt nede på gulvet, så vil han tabe sig. Det er normalt at en baby har bildæk på ben, arme og mave. Men det ville vi nok også have hvis vi kun lå stille og fik mad hver 2-3 time

Anmeld

11. september 2011

Sara.

Vil bare lige sige at han ser så sød ud :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.