Erfaringer med Leandervugge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

AmalieMalle

den var os min nummer 1, og vi fik lov at laane den af min svigermor. men desvaerre var det meget svaert at faa liam til at sove i den, og han blev allerede for lang til den, da han var omkring 3 maaneder. og det var meget svaert at skifte til tremmeseng. ja, den er mega smuk og hyggelig, men jeg er glad for at jeg ikke koebte den, og saa kun for 3 maaneder :/ proev evt at laan den et sted, bare for at proeve om den er pengene vaerd, for det er jo forskelligt fra barn til barn  

- amalie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Gry91

Line&Liam&Milan skriver:

Det er lidt et riski køb, vores ældste Liam, ELSKEDE hans Leander vugge, og sov i den i 6 mdr og kom derefter i tremmeseng, der var ingen tilvendingsperiode, og det hele gik bare så glat.

Vores yngste Milan, derimod, nægtede at sove i den, Leanderen kan virke ret stor på barnet, og ligemeget hvor meget vi puttede i den, var han bare slet ikke tryg. Så Milan sov i lift i tremmesengen, og i vores seng.

Men alligevel har jeg ELSKET vores leander, jeg brugte både stativ og loftkroge og havde således vuggen med alle vejne i huset og på farten.

Hvis jeg må komme med et råd, så køb den brugt, så er det ikke helt så mange penge der er "spildt" skulle prutten ikke kunne lide den

Ja der kan man bare se hvor forskelligt børn reagere på den!

Har også overvejet at købe den brugt, så jeg har spildt for mange penge!

Anmeld

11. september 2011

modesty

Vi har købt én brugt i dba for 500 kr. i rigtig god stand. Den kan sælges for det samme når vi er færdige med den. 

Anmeld

11. september 2011

AndreasMor84

Nihell skriver:

Vores dreng sover ikke så godt i den, vi er rigtig skuffede over den, desværre. Det var også min nr. 1 på listen. Jeg synes det er rigtig svært at ligge vores dreng i den, fordi den ikke vil hænge stille og det har virkelig været en kamp om at få ham til at sove i den. Hans far mildest talt hader den og synes vi burde sælge den, men jeg opgiver ikke så let

Den vil jo sjældent hænge helt stille, da barnet jo selv kan sætte gang i svingningerne - hvilket jo også er meningen med en Leander vugge

Anmeld

11. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Vi havde den til Frederikke... Tror hun sov i den sammenlagt 3 uger - derefter sov hun en måneds tid i vores seng. Da hun var 2 mdr. kom i i tremmesengen, og der har hun ligget siden... Hun er nu 14 mdr

Umiddelbart kan jeg ikke anbefale den, men det er også fordi vi har haft dårlige erfaringer med den.

Vi købte istedet bed rockers til at skrue under tremmesengen....det giver lidt den samme effekt som en barnevogn der står og rokker.

Anmeld

11. september 2011

Gry91

modesty skriver:

Vi har købt én brugt i dba for 500 kr. i rigtig god stand. Den kan sælges for det samme når vi er færdige med den. 

Anmeld

11. september 2011

Gry91

Solstråle2011 skriver:

Den vil jo sjældent hænge helt stille, da barnet jo selv kan sætte gang i svingningerne - hvilket jo også er meningen med en Leander vugge

Og det er lige det jeg er vild med!

Anmeld

11. september 2011

Gry91

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Vi havde den til Frederikke... Tror hun sov i den sammenlagt 3 uger - derefter sov hun en måneds tid i vores seng. Da hun var 2 mdr. kom i i tremmesengen, og der har hun ligget siden... Hun er nu 14 mdr

Umiddelbart kan jeg ikke anbefale den, men det er også fordi vi har haft dårlige erfaringer med den.

Vi købte istedet bed rockers til at skrue under tremmesengen....det giver lidt den samme effekt som en barnevogn der står og rokker.

Okay det lyder da også som en god idé!

Hvad står sådan en bed rocker i ?

Anmeld

11. september 2011

Gry91

AmalieMalle skriver:

den var os min nummer 1, og vi fik lov at laane den af min svigermor. men desvaerre var det meget svaert at faa liam til at sove i den, og han blev allerede for lang til den, da han var omkring 3 maaneder. og det var meget svaert at skifte til tremmeseng. ja, den er mega smuk og hyggelig, men jeg er glad for at jeg ikke koebte den, og saa kun for 3 maaneder :/ proev evt at laan den et sted, bare for at proeve om den er pengene vaerd, for det er jo forskelligt fra barn til barn  

- amalie

Ja jeg må forhøre mig lidt om nogen har en som jeg kan låne

For så finder jeg hurtig ud af om det er noget eller ej!

Anmeld

11. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

mg91 skriver:

Okay det lyder da også som en god idé!

Hvad står sådan en bed rocker i ?

Jeg mener de koster 150 kr i Babysam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.