Erfaringer med Leandervugge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

FamilenStorm

mg91 skriver:

Jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig!

Mit dilemma er at jeg altid har ønsket en Leandervugge til mit barn, og var igår i babysam og kigge og ja den er bare nummer et!

Men jeg kom så til at snakke med min mor om der så måske kan opstå problemer med søvnen når man skifter over til en stående seng?

Så fotæl meget gerne om jeres erfaringer!

Leandervugge og så senere tremmeseng, eller kun tremmeseng ?

Vi var super glade for den, og da vores prinsesse kunne være i den, nød hun det :-) Og der var ingen problem at skifte over til tremmeseng :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

FamilenStorm

mg91 skriver:

Mit dilemma er at jeg altid har ønsket en Leandervugge til mit barn, og var igår i babysam og kigge og ja den er bare nummer et!

Men jeg kom så til at snakke med min mor om der så måske kan opstå problemer med søvnen når man skifter over til en stående seng?

Vi var super glade for den, og da vores prinsesse kunne være i den, nød hun det :-) Og der var ingen problem at skifte over til tremmeseng :-)

Anmeld

10. september 2011

Den lykkelige

Nu har vi ikke leander vuggen.. men havde sådan en slyngevugge med fjeder i som kunne hoppe op og ned og svinge til siderne.. Den lå hun i om dagen og har altid ligget i tremme seng om natten.. intet problem i den ikke vuggede.. Men det var problem da vi så ville skifte ud til tremmeseng i dagtimerne.. meget underligt..

Anmeld

10. september 2011

Bom

Josesmor skriver:

Ja det er et gammelt billede efterhånden!! Vi har lige inviteret til 1 års fødselsdag  Fatter det ikk!!

Nej tiden flyver bare afsted, desværre..

Anmeld

10. september 2011

bullerbassen

mg91 skriver:

Jeg er en af dem der er stor fortaler for leander vuggen. Vi havde en almindelig vugge til vores dreng, han VILLE ikke sove & skreg konstant.

Jeg var desperat og vi lånte derfor leander vuggen af et vennepar - det bedste vi har gjordt. Vores dreng ELSKEDE at sove i den og pludselig fik vi lidt ro.

Vi havde en krog i loftet i stuen og en i soveværelset ( og en snor på vuggen ) . FANTASTISK. Vi havde ingen problemer med at få ham til at sove i tremmesengen bagefter.

Skulle jeg have flere børn , er det helt sikkert at leander vuggen igen kom i vores hus

Anmeld

10. september 2011

Mortilxx

Vores dreng sover ikke så godt i den, vi er rigtig skuffede over den, desværre. Det var også min nr. 1 på listen. Jeg synes det er rigtig svært at ligge vores dreng i den, fordi den ikke vil hænge stille og det har virkelig været en kamp om at få ham til at sove i den. Hans far mildest talt hader den og synes vi burde sælge den, men jeg opgiver ikke så let

Anmeld

11. september 2011

Gry91

Josesmor skriver:

Vi har leander vuggen og har været rigtig glad for den 

Vi købte vores brugt for 700kr på DBA. Jeg er normalt ikke vild med at købe noget brugt som min datter skal sove i, men alt stoffet kan vaskes og madressen fik en tur i fryseren og derefter en tur med støvsugeren.. Så er der vidst ik nogen fare for noget der

Kan kun anbefale vuggen !!!

Så lige et lille bevis på at vores lille fis ihvertfald godt kunne sove i den

Hvor er det bare et skønt bevis på at den kan bruges!

Jeg har også overvejet at kigge efter en brugt hvis det nu er den ikke blive det hit jeg håber den gør  

Anmeld

11. september 2011

Gry91

FamilenStorm skriver:

Det lyder bare skønt i mine øre!

Anmeld

11. september 2011

Gry91

bullerbassen skriver:

Jeg er en af dem der er stor fortaler for leander vuggen. Vi havde en almindelig vugge til vores dreng, han VILLE ikke sove & skreg konstant.

Jeg var desperat og vi lånte derfor leander vuggen af et vennepar - det bedste vi har gjordt. Vores dreng ELSKEDE at sove i den og pludselig fik vi lidt ro.

Vi havde en krog i loftet i stuen og en i soveværelset ( og en snor på vuggen ) . FANTASTISK. Vi havde ingen problemer med at få ham til at sove i tremmesengen bagefter.

Skulle jeg have flere børn , er det helt sikkert at leander vuggen igen kom i vores hus

Jeg tænker nemlig også at hvis barnet kan lide at bruge den, så må det jo være så skønt for dem at ligge i den! Ville da ønske jeg selv kunne få sådan en at sove i  

Men ja børn er vidt forskellige, men nu har jeg da håb for at den måske kan blive et hit, og ikke burde have problemer med skift til tremmeseng

Anmeld

11. september 2011

L-Mortil3

mg91 skriver:

Det er lidt et riski køb, vores ældste Liam, ELSKEDE hans Leander vugge, og sov i den i 6 mdr og kom derefter i tremmeseng, der var ingen tilvendingsperiode, og det hele gik bare så glat.

Vores yngste Milan, derimod, nægtede at sove i den, Leanderen kan virke ret stor på barnet, og ligemeget hvor meget vi puttede i den, var han bare slet ikke tryg. Så Milan sov i lift i tremmesengen, og i vores seng.

Men alligevel har jeg ELSKET vores leander, jeg brugte både stativ og loftkroge og havde således vuggen med alle vejne i huset og på farten.

Hvis jeg må komme med et råd, så køb den brugt, så er det ikke helt så mange penge der er "spildt" skulle prutten ikke kunne lide den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.